axel
23.03.2010, 12:44:31
Ось які історії потрібно розповідати своїм дітям, а не травмувати їхню психіку всілякими казками про сплячу красуню в кришталевій труні!
13864
Що може бути прекрасніше легендарної машини, присипаної товстим шаром пилу? Правильно! Тільки три машини-легенди ... це все одно, що відразу три сплячі красуні, та ще й діви! Адже "принц" - один з членів британського клубу RS Owners Club - знайшов два BMW M3 Е30 і унікальний Ford RS200 практично новими ...
Новими, але втомленими від такого життя. Їх "тіла" вже занадто "постаріли" після 20-річного простою в приватному гаражі, власник якого взагалі не виїжджав на цих автомобілях. Тому новий господар ексклюзивів негайно відправив їх на діагностику і заміну запчастин, більшість з яких просто розсипалися, не дивлячись на незайманий зовнішній вигляд автомобілів.
Тепер про самі знахідки. Обидві BMW - практично новенькі. В однієї - 37 миль, в іншої стрілка одометра застигла на позначці 57 миль. Нагадаємо, що ця модифікація зарядженої "трійки" з'явилася в 1986-му році. Перша версія для доріг загального користування мала 195 к.с. (143 кВт). Моделі Evolution мали 2,3-літрові двигуни, покращений вихлоп і збільшене стиснення. Як результат - 215 к.с. (160 кВт). Пізніше модель Sport Evolution отримала 2,5 л двигуни, що збільшило потужність до 238 к.с. (175 кВт). Також було випущено 786 кабріолетів, потужністю 215 к.с. (160 кВт) - це був найшвидший у світі чотиримісний кабріолет.
1386513866138671386813869
Що стосується самої дорогоцінної "красуні" - це легендарна модель Ford RS200, бойова версія якої виступала у так званій групі смерті "Б". Швидкості, на яких в 80-х роках гонщики проходили трасу, до цих пір розбурхують уяву здорової людини, так само як і характеристики тодішніх болідів. Досить відкрити Книгу рекордів Гіннеса, і ти побачиш, що протягом довгого часу автомобіль з найбільшим у світі прискоренням, був не хто інший, як ось цей "калічний" і смішний Ford! Якщо точніше - його ралійна версія RS200 Evo, яка завоювала світовий рекорд Гіннеса, розігнавшись від 0 до 62 миль / год (100 км / год) за 3,07 (!!!) секунди, і цей рекорд не вдавалося побити ще 12 років. .. Втім, існувала і мега-рідкісна EVO II - з двигуном потужністю 800 к.с., що бере той самий бар'єр за 2,1 секунди, а "стелю" швидкості перебував біля позначки 250 км / год!
Версія Evo осанащалась 2.1-літровим двигуном з турбонаддувом, потужністю 420 л.с.. У залежності від тиску наддуву, мотор міг мати широкий діапазон потужностей, при максимальному тиску наддуву (1.6 бар) він розвивав потужність у 580 к.с. при 8000 об / хв. У поєднанні з надзвичайно легкої ходової частини, низьким полярним моментом інерції і великим провалом тяги на низьких оборотах, керувати таким авто було практично нереально. Такі "авіаційні" потужності і характеристики автомобілів призвели до того, що Групу Б скасували - після смерті Генрі Тойвонена і його напарника Серджіо Хресто в 1986 на Tour de Course. І це означало, що Evolution разом зі своїми суперниками малися на увазі, як «занадто швидкі для перегонів». Занадто!!! Тим більше, для технологій тих часів. Через заборону змагань компанія зазнала величезних збитків - у проект було вкладено близько 20 000 000 доларів США, близько сорока автомобілів було розібрано, а що залишилися продані за ціною приблизно $ 100 000 (тобто один такий Ford коштував як 3-4 Porsche).
В цілому Ford випустив для змагань 24 моделі Evolution, а от скільки було вироблено дорожніх версій (з яких і почалася історія RS200) точно невідомо. Адже офіційне джерело говорить, що Ford виготовив 200 двигунів - і цю інформацію часто плутають з тиражем. У будь-якому разі, багато хто з них до наших часів не дожИлі, тому становлять особливу цінність для колекціонерів. Під капотом - 350 коней, розгін до 100 км / год - менше 6 секунд, пробіг - 1042 милі.
138701387113872
За матеріалами: topgir.com.ua
13864
Що може бути прекрасніше легендарної машини, присипаної товстим шаром пилу? Правильно! Тільки три машини-легенди ... це все одно, що відразу три сплячі красуні, та ще й діви! Адже "принц" - один з членів британського клубу RS Owners Club - знайшов два BMW M3 Е30 і унікальний Ford RS200 практично новими ...
Новими, але втомленими від такого життя. Їх "тіла" вже занадто "постаріли" після 20-річного простою в приватному гаражі, власник якого взагалі не виїжджав на цих автомобілях. Тому новий господар ексклюзивів негайно відправив їх на діагностику і заміну запчастин, більшість з яких просто розсипалися, не дивлячись на незайманий зовнішній вигляд автомобілів.
Тепер про самі знахідки. Обидві BMW - практично новенькі. В однієї - 37 миль, в іншої стрілка одометра застигла на позначці 57 миль. Нагадаємо, що ця модифікація зарядженої "трійки" з'явилася в 1986-му році. Перша версія для доріг загального користування мала 195 к.с. (143 кВт). Моделі Evolution мали 2,3-літрові двигуни, покращений вихлоп і збільшене стиснення. Як результат - 215 к.с. (160 кВт). Пізніше модель Sport Evolution отримала 2,5 л двигуни, що збільшило потужність до 238 к.с. (175 кВт). Також було випущено 786 кабріолетів, потужністю 215 к.с. (160 кВт) - це був найшвидший у світі чотиримісний кабріолет.
1386513866138671386813869
Що стосується самої дорогоцінної "красуні" - це легендарна модель Ford RS200, бойова версія якої виступала у так званій групі смерті "Б". Швидкості, на яких в 80-х роках гонщики проходили трасу, до цих пір розбурхують уяву здорової людини, так само як і характеристики тодішніх болідів. Досить відкрити Книгу рекордів Гіннеса, і ти побачиш, що протягом довгого часу автомобіль з найбільшим у світі прискоренням, був не хто інший, як ось цей "калічний" і смішний Ford! Якщо точніше - його ралійна версія RS200 Evo, яка завоювала світовий рекорд Гіннеса, розігнавшись від 0 до 62 миль / год (100 км / год) за 3,07 (!!!) секунди, і цей рекорд не вдавалося побити ще 12 років. .. Втім, існувала і мега-рідкісна EVO II - з двигуном потужністю 800 к.с., що бере той самий бар'єр за 2,1 секунди, а "стелю" швидкості перебував біля позначки 250 км / год!
Версія Evo осанащалась 2.1-літровим двигуном з турбонаддувом, потужністю 420 л.с.. У залежності від тиску наддуву, мотор міг мати широкий діапазон потужностей, при максимальному тиску наддуву (1.6 бар) він розвивав потужність у 580 к.с. при 8000 об / хв. У поєднанні з надзвичайно легкої ходової частини, низьким полярним моментом інерції і великим провалом тяги на низьких оборотах, керувати таким авто було практично нереально. Такі "авіаційні" потужності і характеристики автомобілів призвели до того, що Групу Б скасували - після смерті Генрі Тойвонена і його напарника Серджіо Хресто в 1986 на Tour de Course. І це означало, що Evolution разом зі своїми суперниками малися на увазі, як «занадто швидкі для перегонів». Занадто!!! Тим більше, для технологій тих часів. Через заборону змагань компанія зазнала величезних збитків - у проект було вкладено близько 20 000 000 доларів США, близько сорока автомобілів було розібрано, а що залишилися продані за ціною приблизно $ 100 000 (тобто один такий Ford коштував як 3-4 Porsche).
В цілому Ford випустив для змагань 24 моделі Evolution, а от скільки було вироблено дорожніх версій (з яких і почалася історія RS200) точно невідомо. Адже офіційне джерело говорить, що Ford виготовив 200 двигунів - і цю інформацію часто плутають з тиражем. У будь-якому разі, багато хто з них до наших часів не дожИлі, тому становлять особливу цінність для колекціонерів. Під капотом - 350 коней, розгін до 100 км / год - менше 6 секунд, пробіг - 1042 милі.
138701387113872
За матеріалами: topgir.com.ua