PDA

Переглянути повну версію : Заміна колектора з M52 на M50 (що з витратами палива, зниження чи збільшення?)


Yurex
17.03.2010, 14:24:21
і до речі, в кого які відгуки після встановлення(прохання писати лише практикам, а не теоретикам) двигун м52б28

Всім не байдужим дякую

Shurikoff
17.03.2010, 16:30:25
Я ставил на М52B25,реально чуствуешь приход с 3-ех тысяч и до отсечки,машина реально крутит а не просто набирает скорость,но правда сразу послу установки коллектора пропала паравозная тяга на низах,спустя пару недель все выровнялось.

Yurex
17.03.2010, 16:48:30
Я ставил на М52B25,реально чуствуешь приход с 3-ех тысяч и до отсечки,машина реально крутит а не просто набирает скорость,но правда сразу послу установки коллектора пропала паравозная тяга на низах,спустя пару недель все выровнялось.

А как расход?

Just be
17.03.2010, 19:54:20
На верхах стоковий м52в28 майже не тяне, а після заміни машина почала їхати веселіше. Щоб не задавали питання чого на заводі такий не ставили - обмеження по страховці, за яким машинам в яких потужність більше 194 коней йде вищий коефіцієнт, тому багато виробників душили свої мотори на відмітці 193. Розхід не змінився, бо йому і не було чого мінятись.

Yurex
17.03.2010, 19:58:05
дякую 2 just be & Shurikoff

{ додано через 54 секунди }
До речі, хлопці, а чи варто ставити випуск та чіп, в когось із вас стоїть??

Vomont
17.03.2010, 20:08:49
Дивлячись що ти хочеш отримати

Just be
17.03.2010, 20:10:56
До речі, хлопці, а чи варто ставити випуск та чіп, в когось із вас стоїть??
випуск в мене буде стояти через пару днів :) А решта всьо вже стоїть)

Yurex
17.03.2010, 20:19:48
давно поставил???разница крнкретная при установке чипа???

{ додано через 1 хвилину }
Дивлячись що ти хочеш отримати
Хочу отримати більше обертів на високих, при цьому не хочу отримати витрати палива більші значно)))) можливо таке?))

Just be
17.03.2010, 20:23:11
Я дуже відчув приріст після прошивки. Проблема стокового 2.8 в задушеному впуску і прошивці, після того він їде дуже весело. Після заміни випуску думаю буде ще відчутніше)

Yurex
17.03.2010, 20:25:52
якщо справа дійшла до чіпу, який відрекомендуєте??) Джаст, скажи, скільки твоя красуня витрачає палива взимку і влітку??))

Just be
17.03.2010, 20:36:28
Yurex, зимою 13-14, літом 11-12. Свою я прошивав сам, якщо цікавить читай тут (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=2819).
Не відхиляємось від теми.

Yurex
17.03.2010, 22:36:53
Отримав всі відповіді які мене цікавили.....всім дуже-дуже вдячний, буду собі поки що ставити м50й))) тему можна закривати

ValodjaE36
18.03.2010, 09:36:32
До речі, хлопці, а чи варто ставити випуск та чіп, в когось із вас стоїть??
і не забувай про впуск, фільтр нульовий теж не завадить:wink:

bmwe36petro
18.03.2010, 10:18:13
Yurex, для максимального ефекту від заміни впуску з М52 на М50 потрібно голову розточувати, точніше впускні канали у головці блока циліндрів, див на фото.
13761

bmw e 36 cope
18.03.2010, 16:02:11
мені заміна колектора на 323 нічого недала!можливо чють чють краще на верхах,но таксамо гірше в середині обертів.Я очікував більшого ефекту(

Vomont
18.03.2010, 17:57:31
bmw e 36 cope це швидше через причину головки про що говорить Петро

Just be
22.03.2010, 00:01:28
bmw e 36 cope це швидше через причину головки про що говорить Петро
Читав на дуже багатьох форумах(де описувалась заміна колектора), що поліровка впускних каналів в такому сетапі машини - остання справа і практично нічого не добавить. Вона потрібна вже при більш серйозних доробках або якщо вони є в плані і зараз для заспокоєння совісті хочеться полірнути. Особисто в мене після установки м50 колектора, мотор на верхах "поїхав".

Vomont
22.03.2010, 07:08:14
Ну а я з Петром задавали дане питання Кулібіну і отримали відповідь що треба збільшувати впускні вікна.