PDA

Переглянути повну версію : BMW вибирає нову стратегію


CONFIG
15.02.2008, 08:18:46
Концерн BMW Group приступає до реалізації найважливішого етапу своєї нової стратегічної концепції.

«Сьогодні ми робимо домашню роботу, необхідну для досягнення економічного успіху в майбутньому. Реалізація нової стратегії – це не біг на коротку дистанцію. У поточному році ми закладаємо основу для зміни тенденції прибутковості», - заявив голова Правління BMW AG Норберт Райтхофер в середу в Лондоні на зустрічі з аналітиками. «Нова стратегія визначає наш шлях успіху в майбутньому. Всі заходи, які ми приймаємо, направлені на забезпечення майбутнього і підвищення цінності», - підкреслив він.

В рамках нової концепції, яку концерн представив в кінці вересня 2007 року, передбачені різні ініціативи і проекти, направлені на досягнення амбітної мети BMW Group. Перший етап її реалізації завершиться вже в поточному році. До 2012 року компанія планує в автомобільному секторі отримати більше 26% доходу від вкладеного капіталу (Return on Capital Employed, ROCE), а також від 8% до 10% доходу від обороту.

Для підвищення ефективності роботи концерн BMW Group тримає курс на зменшення витрат до 2012 року на шість мільярдів євро в порівнянні з первинними планами. «Ми виходимо з того, що можлива реалізація більшої частини планованого потенціалу у сфері оптимізації витрат на матеріали, виробництво і дослідно-конструкторські роботи», - сказав член правління, відповідальний за фінанси, Міхаель Ганаль на тій же зустрічі. Витрати на сировину і матеріали складають майже 25 млрд. євро, що набагато перевищує решту блоків витрат підприємства.

Наступним кроком на шляху до підвищення прибутковості є скорочення витрат на персонал. Дієві заходи по підвищенню ефективності, зокрема у сфері виробництва, дають можливість скорочення чисельності персоналу на декілька тисяч співробітників. BMW Group планує використовувати гнучкі підходи до зменшення штату, перш за все – за рахунок співробітників, що працюють на тимчасовому контракті, які, як відомо, після закінчення трудових договорів переходять на інші підприємства.

Концерн BMW Group і в майбутньому розроблятиме і випускатиме все більше нових моделей. Крім того, компанія планує освоювати нові сфери бізнесу, а також подавати постійну підтримку на стадії створення проекту і протягом життєвого циклу автомобіля. У сфері післяпродажного обслуговування необхідно освоїти нові канали збуту. Компанія також робить ставку на підвищення об'єму продажів автомобілів з пробігом. І те, і інше є прибутковим, оскільки тільки 25% витрат власника автомобіля протягом всього його життєвого циклу, доводяться на його покупку. Крім того, концерн BMW Group розраховує запропонувати абсолютно нові послуги у сфері забезпечення індивідуальної мобільності і сервісних модулів.