PDA

Переглянути повну версію : E36 Двигун для Е36, потужність/економічність


Collins
13.02.2008, 03:09:30
Цікавить з яким двигуном варто брати Е36 для досягнення нормальної динаміки + економічності ( не більше 12л/100км по місту)8-)

Just be
13.02.2008, 10:11:44
Тут залежить як ти їздиш, в мене на 2.8 деколи получається 11 по місту .., на колишній 2.0 був середній 10-12, в нормальному режимі. Для поєднання економії\потужності я б брав 2.0.

CONFIG
13.02.2008, 12:27:13
Collins, візьми собі краще VW Golf II дизель і їздиш від ремонту до ремонту на баку бензини :-)))

Anesteziolog
13.02.2008, 18:47:13
Я б також радив 2.0 Але тяжко купити, бо тут мало продають а з німців зараз ціни піднялись. Так шо можеш ше 1.8 взяти їх більше. Тікі не бери 1.6 хоч вона менше бензи їсть і набагато дешевше коштує, бо не відчуєш шо це бмв. Від фінансів багато залежить.

BIMMER
19.02.2008, 10:27:09
2.0купе РУЛЕЗЗЗЗ!!!!!

Shurikoff
19.02.2008, 10:43:53
Collins, однозначно 2,3-2,8 если нормальное дрыгатель,он будет брать до 12л по городу.

UKRMAIL
19.02.2008, 19:16:00
Бери 316 ... Нікого не слухай. Той мотор Найліпший. Бензини не бере багатьсько.
Їде файно. Тре тобі тих гонок? ... LOL

Nazik
20.02.2008, 00:33:58
Тільки 2.0. Я теперішню машину вибирав по таких показниках як ти написав. В мене більше 11 по місту ні разу не брала, якщо враховуючи нормальну їзду. А так в загальному в 10 вкладаюсь. Доречі якщо цікавить з 2.0 кабріо - пиши.

Travel
28.02.2008, 10:57:58
хочу брати БМВ Е 36 з 1.8 мотором, який там реально розхід палива?
двигун паходу М40 113 коней 83 кіловат

CONFIG
28.02.2008, 11:06:53
Travel, та бери шось потужніше, розхід не далеко втікає, але почуваєш себе як на БМВ, а не як на гольфі. Крім того мені здається що варто брати моток з VANOS.

Anesteziolog
28.02.2008, 11:32:07
Travel, розхід різний. В мене 1.8. по трасі 7,5-8 бере. А по місту, залежно як їздиш. В середньому 11,5 якшо не гасаєш, а якшо нормально гасаєш то 13,5 бере як має бути))) але це я раніше засікав. Треба буде ше раз попробувати.

Travel
28.02.2008, 13:15:15
я деколи гасаю на 320 то там як шо давити в пол то до 13 берепо місту. Треба задуматися.

Anesteziolog
28.02.2008, 13:21:27
Travel, я думаю шо так нормально не можна засікти. на око трохи. тому може й менше бере. Попробую напишу скікі точно.

Shurikoff
28.02.2008, 16:32:31
У меня 2,8 трасса 7,5-8л город от 11,5-13л,НАРОД НАДО БРАТЬ 2,5-2,8

Just be
28.02.2008, 19:49:48
У меня 2,8 трасса 7,5-8л город от 11,5-13л,НАРОД НАДО БРАТЬ 2,5-2,8
Аналогічно, 2.8 рулить)

Collins
28.02.2008, 20:42:51
З бензиновими зрозуміло... а як на рахунок дизелів?

Roma-GT
28.02.2008, 23:08:48
бмв починається з 2 літрів...

Shurikoff
29.02.2008, 10:39:47
бмв починається з 2 літрів...чуть больше с 2.5:-)))

Dima
29.02.2008, 14:17:47
Бери не менше 6 циліндрів, бо буде не BMW

Collins
01.03.2008, 15:55:10
Мене в першу чергу цікавить економічність... Як на рахунок дизелів? Які їхні особливості і характеристики?

Anesteziolog
01.03.2008, 16:26:07
Collins, Не знаю як там на рахунок економічності і характеристик, але в нас шо бенза погана, а дизель ше гірше. зимою можуть виникати проблеми з заводкою. думаю шо вони екотомніші, але розгін повільніший.

Roma-GT
02.03.2008, 00:38:26
чуть больше с 2.5:-)))

325 м50 36 кузов улюблена машина любого драйвера бмв:)

{ додано через 7 хвилин }
в БМВ нема поганих моторів....є ті які застаріли на фоні більш нових( наприклад м20) і ті які певній категорії не хватає в плані потужності..
БМВ в першу чергу моторний завод а потім вже автомобільний...
чекаю не дочекаюсь коли бмв цього року отримає в черговий раз титул двигун року

UKRMAIL
15.03.2008, 12:59:20
Бери не менше 6 циліндрів, бо буде не BMW
Краще бери 12 ... чим більше циліндрів тим БМВ БМВістсіша...
ІМХО - якщо на драг не їздиш то 1.6 / 1.8 тобі вистачить щоб вздрючити Більшість гонсчиків по місту .... І не розорятиме...

Roma-GT
23.03.2008, 16:09:18
Обємистий мотор на багато комфортніший в їзді...
1,6\1,8 тре крутити завжди....
як на мене кращий вибір на тройку мотор м50....

UKRMAIL
24.03.2008, 21:45:50
в усього є зворотня сторона... Кожен сам обирає баланс.

BMW-ЮРА
21.04.2008, 12:56:37
М52 В20 в сам раз!!!

Tar
19.07.2008, 15:09:43
Мене в першу чергу цікавить економічність... Як на рахунок дизелів? Які їхні особливості і характеристики?

Бери 2.5 TDS расход по городу 9л если давать по педали. Едет супер

ValodjaE36
10.09.2008, 10:00:40
Про дизиля БМВ кажуть: проблемні та вибагливі...
а от 318 is-гарний варіант 140 коней та обєм 1800 куб.см. чудове поєднання економічності та потужності:-)))

{ додано через 13 хвилин }
BMW7101 - друже підскажи будь-ласка де мона замінити фільтр кондиціонера, в купе він під капотом а не в салоні як у сидані, та скільки це коштує??? :)

yurakushyk
10.09.2008, 11:03:16
в купе він під капотом а не в салоні як у сидані, та скільки це коштує???
Друже він в салоні а не під капотом 100%

BMW-ЮРА
10.09.2008, 12:05:00
ValodjaE36, В мене купе і фільтр в салоні, треба знімати бардачок і 15 хвилин-фільтр стоїть.Купляв в наших пацанів біля податкової, ціну вже непамятаю, але недорого.Та і роботи там панти...
Шось небуде получатися, питайся нестидайся!

{ додано через 3 хвилини }
Щодо теми, то на рахунок 318 іs , то 4 цилындри то не 6.
А розхыд на 320i на пару грам більший.Зато і обертаючий момент відповідний і їде 320 однозначно краще.

ValodjaE36
10.09.2008, 13:33:18
Згідний:)
але is не погана альтернатива 320...

p.s. як кажуть: на безбаб'е... и рыба раком...
(сорі за сарказм)

А от в салон полізу, точно, дуже дякую за пораду - BMW71018-) мені на клімасервісі в кінці вул. Шевченка "спеціалісти" сказали шо фільтр в купе під капотом, тому і поліз туди.

oleg-bmw
10.09.2008, 16:50:07
Їздив на всіх двигунах, крім 1,6 (думаю не вартий уваги). Всі мої машини з двигуном 1,8 116 к.с. брали по місту 11-13,5 л в нормальному режимі, а їх було у мене штук 5, при чому всі свіжопригнані з Німеччини і з хорошим технічним станом. Думаю варто зупинити свою увагу на 6-циліндрових двигунах моделей 323і 2,5л 170к.с., а в ідеалі 325і 2,5л 192к.с. та 328і 2,5л 193к.с. Розхід у них практично однаковий у міському режимі 12-13,5 і мало чим відрізняється від менш потужних двигунів за рахунок запасу потужності. А в придбанні свіжопригнаного автомобіля можемо допомогти...

ValodjaE36
10.09.2008, 17:04:28
крім 1,6 (думаю не вартий уваги)
ну як тобі сказати маю 1.6 купе (трапилась мені на дуже вигідних умовах) не багато але поки вистарчає, а по економічності - при їзді мінімум у день 100 км.(така робота в мене, тай багато хто наїжає не менше) 1.6 на місяць получ.- 2000 грн, а 2.3 - 2500 грн, не велика різниця але сутєва у сто американців а помножимо на 12 місяців:-o, просто хто чого очікує від своєї машинки...

Just be
10.09.2008, 20:49:22
Думаю варто зупинити свою увагу на 6-циліндрових двигунах моделей 323і 2,5л 170к.с., а в ідеалі 325і 2,5л 192к.с. та 328і 2,5л 193к.с. Розхід у них практично однаковий у міському режимі 12-13,5 і мало чим відрізняється від менш потужних двигунів за рахунок запасу потужності.
100%, розхід наприклад у 2.0 і 2.8 практично однаковий, але на 2.8 я себе почуваю набагато впевненіше на дорозі, за рахунок запасу потужності. Тому тим вибирає мотор (6-ти циліндровий) однозначно брати 2.5 \ 2.8.

BMW-ЮРА
10.09.2008, 21:23:58
Та і 2.0 тоже нормальний,думаю якшо залежить дуде на розході , то всерівно бере менше ніж 2.5, 2.8

yurakushyk
10.09.2008, 22:39:08
Та і 2.0 тоже нормальний,думаю якшо залежить дуде на розході , то всерівно бере менше ніж 2.5, 2.8
Не факт, тому що чим менший обєм, тим більше потрібно крутити двіжок, відповідно чим вищі обороти тим більший розхід, я маю на увазі спокійну манеру їзди, коли їдеш 60км на 5передачіобороти виходять 2000,відповідно і розхід менший, аналогічно в нас обороти вищі будуть. А взагалі то я б радив щось від 2,0 і вище.

hladiy
29.11.2008, 00:33:05
Я вирішив BMW купити з Е36 кузовом, але не знаю який краще двигун вибрати на кузов Е36, щоб не був заслабий і бензину економив. Порадьте хто більше знає.
Я відношусь до тих людей, які не дуже схильні до "давання по педалю" . Мені основне спокійна "без напрягу" їзда(але вміру).

Just be
29.11.2008, 00:36:55
hladiy, твоє повідомлення переніс в цю тему. Прочитай її. І на майбутнє - використовуй пошук :)

yurakushyk
29.11.2008, 00:45:38
Ну як на мене, то на 36 кузов саме прикольно 2.8, але враховуючи що ти поки не плануеш давити на педаль то розглядай пропозицii вiд 2.0 I вище. А пiсля першоi iзди на такiй машинi давити - прийде само по собi.

Shurikoff
29.11.2008, 13:28:26
Народ можете не спорить,сам мощный и экономичный,это 2.8 М52,сам экономичный стоковый спорт кар.:)

BMW-ЮРА
29.11.2008, 13:30:19
2.0- і поїздити можна досить швидко і економно!Я довольний!

Vovchik
29.11.2008, 13:30:44
Народ можете не спорить,сам мощный и экономичный,это 2.8 М52,сам экономичный стоковый спорт кар.:)

а тоді для чого М-ку роблять????
для того щоб була самою потужною !!!! :-o8-P

Vomont
29.11.2008, 22:12:43
Тут йшла тема про цивільні двигуни та комплектації. Ясна річ якщо не рахувати спорт версії М.
А якщо вже і надалі розвивати тему то у БМВ можна отримати і пожніші двигуни чим навіть М за допомогою турбування.

Vovchik
29.11.2008, 22:35:19
за допомогою турбування.
а як їх турбувати, як турбінку заказати ??? я це питання вивчав, то розточували поршня, ставили турбіну на е34, маю навіть статтю, але це треба щоб професіонали прораховували, потім поршня лише під заказ щоб виточували, а цього зовсім не хочеться

{ додано через 1 хвилину }
ХТО знає, скільки реально бере М3 з двигуном 3,2 ?????

BMW-ЮРА
29.11.2008, 22:44:58
Народ тема потужність та економічність а не турбіни і заряджені авто!

Vomont
29.11.2008, 22:47:00
Во-во. Обговорюєм штатні двигуни всі за і проти.

Vovchik
29.11.2008, 22:47:27
тема потужність та економічність

турбіна за рахунок зжатого повітря якраз і є економність, але зменшує довговічність двигуна:-<

{ додано через 1 хвилину }
тому БМW і випускала довший час звичайні двигуни

Vomont
29.11.2008, 22:51:38
але зменшує довговічність двигуна
Ну це не зовсім так.
До речі я зараз пару днів поїздив на 328 то можу сказати що машина динамічна правда трохи відстає від 540 особливо на низах а розхід мене тішить ,по місту 12-13 літрів.

Vovchik
29.11.2008, 22:59:42
Цитата:
Написав(ла) Vovchik Переглянути повідомлення
але зменшує довговічність двигуна
Ну це не зовсім так.

атмосферні двигуни в ідеальних умовах дотягують міліона, а турбовані половину

Vomont
29.11.2008, 23:10:34
Vovchik, це не по тій темі зараз обговорювати але все залежить від того як експлуатують двигун!

Vovchik
30.11.2008, 01:22:14
підтримую на всі 100%

324disel
30.11.2008, 22:21:46
Не факт, тому що чим менший обєм, тим більше потрібно крутити двіжок, відповідно чим вищі обороти тим більший розхід, я маю на увазі спокійну манеру їзди, коли їдеш 60км на 5передачіобороти виходять 2000,відповідно і розхід менший, аналогічно в нас обороти вищі будуть. А взагалі то я б радив щось від 2,0 і вище.
Пофіг , от скажи JustBe скільки в тебе оборотів на 5 передачі при 120км/год. І скільки в тебе 7101? І я скажу , шо в мене на 1,8 при такій швидкості обороти сягають 3500. (якщо не АКПП).
І на рахунок витрат пального - в середньому вони всі хавають 10-11, тому шо не можливо на БМВ волочитися.

Vovchik
30.11.2008, 22:26:16
шо в мене на 1,8 при такій швидкості обороти сягають 3500. (якщо не АКПП).
І на рахунок витрат пального - в середньому вони всі хавають 10-11, тому шо не можливо на БМВ волочитися.
і у мене так само, 10-11 л\100км. обороти 3500, але динаміка інша (:

{ додано через 44 секунди }
але якщо залити якісну бензину, або добавити октанкоректор, то 8 8-)

Vomont
30.11.2008, 22:34:55
На 540 при 160 обороти сягають десь 3200

Vovchik
30.11.2008, 22:46:17
На 540 при 160 обороти сягають десь 3200
автомат чи механіка ???

Vomont
30.11.2008, 22:47:34
Автомат.Але ладно тема тут про 36

Just be
30.11.2008, 23:02:07
от скажи JustBe скільки в тебе оборотів на 5 передачі при 120км/год
Зараз точно не скажу, але по памяті, в районі 3к. На трасі тримаю 3-3.5 і то швидкість в районі 130.

Vovchik
30.11.2008, 23:22:58
я коли гнав машину, то коли на спідомерті було 220, то на тахометрі 5500-5700, а більше не йшло (:

yurakushyk
30.11.2008, 23:28:33
я коли гнав машину, то коли на спідомерті було 220, то на тахометрі 5500-5700, а більше не йшло (:

А ти вкурсi взалi яка в тебе максималка?

Vovchik
01.12.2008, 01:14:05
А ти вкурсi взалi яка в тебе максималка?
угу, 201 км\год (:

BMW-ЮРА
01.12.2008, 18:51:03
Vovchik, В мене 2.0 і 220 ледве витягую, обороти вже на 6400, а в тебе на 5700, то шось мало правдоподібне?!!

Vovchik
01.12.2008, 20:22:02
В мене 2.0 і 220 ледве витягую, обороти вже на 6400, а в тебе на 5700, то шось мало правдоподібне?!!
багато залежить від дороги, європа, рівненькі, а у нас горка, спуск, важко розігнати, я у нас розганяв 207-210

324disel
01.12.2008, 22:20:49
і у мене так само, 10-11 л\100км. обороти 3500, але динаміка інша
во, динаміка! а любий шестициліндровий вдихає більше і довше. Тому я думаю можна брати любу рядну шестірку.

Vovchik
01.12.2008, 23:02:41
Тому я думаю можна брати любу рядну шестірку
підтримую, шістка набагато краща, але маємо те що маємо :)

adv0kat
04.12.2008, 17:25:27
Travel,читай и выбирай сам. Купишь велосипед с мотором 1.6. потом никому его не продаш!
http://www.bmwgtn.ru/magazine/e325i.php

{ додано через 4 хвилини }
Здесь про моторы: http://www.bmwgtn.ru/engines/engines2.php

Vovchik
04.12.2008, 23:14:19
adv0kat, списибо, очень интересная инфа но там нету двигов s50, s52, s54? почемуто их упустили они шли на м-ки как и о твойом s 85

Taras_
05.12.2008, 10:38:36
Задоволення від їзди на авто з потужним мотором НАБАГАТО більше від відчуття економії пари літрів пального.
Краще почувати себе водієм "мощного боліда" ніж економної "зажигалки" з трьох циліндровим однолітровим (або менше) мотором типу таврія.
Хочеш гарно їхати - плати гроші. Чим більший обєм і більше поршнів, тим краще.
Яка економія на BMW ? На BMW має бути ПОТУЖНІСТЬ.

adv0kat
05.12.2008, 10:52:11
Vovchik, ты не нашел просто.... в конце страницы есть переходы на следующие страницы http://www.bmwgtn.ru/magazine/m5_02.php

Vovchik
05.12.2008, 18:20:21
adv0kat, дякую знайшов :)

joker
30.07.2009, 17:47:26
в мене 1,6 дуже слабо,дуууууже,можливо тому що перед тим їздив на галанті 2,0 v6,і мені не привично,ну як на 1,6 досить динамічна.в мого друга 330 2002р кабріо 13 літрів по місту.от це я розумію чудовий розхід

pubsy
31.08.2009, 15:07:12
Деякий час їздив на Мазді 6 2007 року (не моя :) ), там 2-х літровий двигун, 4 циліндри. Динаміки після 80 км/год не було ніякої. А на своїй 320-й, 3-тю включив і всі позаду))) Різниця доволі відчутна, на 6 циліндрах при такому самому обємі машина не задихається... Розхід правда в мене великий - 13л/100км по місту. Впевнено розганяється до 220км/год при цьому 5 передача, 6500 на тахометрі, далі не крутив. Вистарчить усім ;)

BMW-ЮРА
31.08.2009, 15:56:03
5 передача, 6500 на тахометрі, далі не крутив. А далі і непоїде!!!Перевірено.

pubsy
31.08.2009, 17:54:11
Я їхав по Чеському автобану, нічого не заважало витиснути все, скажу чесно, мене налякав червоний сектор в який вже зайшла стрілка тахометру. Зуб даю, що до 7 тищ би розкрутило, бо до 6.5 піднімалося надиво впевнено.

augustino
31.08.2009, 20:51:54
pubsy, дальше б обмежувач не пустив...

pubsy
31.08.2009, 20:54:21
хм, сьогодні перевірю)))

augustino
31.08.2009, 21:06:34
pubsy, :)

LEgEnDA
31.08.2009, 21:14:22
6,5 обмеження - відсічка, в мене 220

bmw e 36 cope
01.02.2010, 02:54:32
самим економічним е м50 2.5,з 6 циліндрових!!

G-power
01.02.2010, 16:11:09
бмв починається з 2 літрів...

:nea: не угадал!!! БМВ начинается с 2.8 литров - это минимум который должен быть у этой марки:rtfm:

BMW-ЮРА
01.02.2010, 16:29:08
E46 325xiБМВ начинается с 2.8 литров - это минимум который должен быть у этой марки
там здається 2.5 ?:)

G-power
01.02.2010, 16:37:08
E46 325xi
там здається 2.5 ?:)

Никто не говорит про Е46 325xi... Тема идет о двигателе для Е36 чтоб и динамика была и расход вменяемый:biggrin:

{ додано через 12 хвилин }
Collins, почитай здесь: http://www.bmwgtn.ru/buy/e36.php
и здесь: http://www.e36club.ru/literatura/dviglo.htm
Выводы делай сам что тебе ближе по карману и душе:victory:

BMW-ЮРА
01.02.2010, 19:24:18
G-power, Скажу так, в мене 2.0 я впринципі задоволений, і їде нормально і бере менше ніж 2.5 і 2.8 , як мінімум на літру, але тут і не в економії суть, купляючи таке авто як БМВ, нема чого думати по економію, бо та машина манить їхати швидко, а коли їдеш швидко про економію слід забути і насолоджуватись.
І ще хочу додати, що як і 2.0, так і 2.5, чи то 2.8 і так далі, з часом привикаєш і тобі всеодно мало.

Shurikoff
01.02.2010, 21:24:34
однозначно М52B28 я уверен это самый мощный/экономичный двигатель на Е36

Just be
01.02.2010, 22:03:54
однозначно М52B28 я уверен это самый мощный/экономичный двигатель на Е36
100% =)

Cardiolog
07.02.2010, 15:07:09
2.8 потужніший за 2.5 всього на одну коняку, а дорожчий в обслуговуванні в 2 рази! Тим більше, що всі М52 з дюралевим блоком а там геморой з ремонтом... М50 2.5 по паспорту економічніший за 2.0 і, мабудь, найнадійніший мотор за всю історію БМВ:) Його практично неможливо вбити.... Я багато років вивчав це питання бо хотів купити саме таку машину і потім довго шукав шоб купити у кузові купе.... За те тепер я знаю, що не помилився:)

Just be
07.02.2010, 15:15:46
2.8 потужніший за 2.5 всього на одну коняку, а дорожчий в обслуговуванні в 2 рази! Тим більше, що всі М52 з дюралевим блоком а там геморой з ремонтом...
Якщо ти вже кажеш, що більше тільки на 1 к.с., то можем проїхатись на 402м, подивишся скільки я тобі корпусів привезу з різницею в 1 коняку. Відкрию секрет що везе крутний момент, а продають кінські сили.
Щодо обслуговування то взагалі без коментарів. Хотілось би почути розгорнуте пояснення в чому 2.8 дорожчий в 2 рази від 2.5. Про м52 блок тоже якісь не понятні висказування.

Shurikoff
07.02.2010, 18:23:15
2.8 потужніший за 2.5 всього на одну коняку, а дорожчий в обслуговуванні в 2 рази!
сори конечно но это бред.Якщо ти вже кажеш, що більше тільки на 1 к.с., то можем проїхатись на 402м, подивишся скільки я тобі корпусів привезу з різницею в 1 коняку.
100%

axel
07.02.2010, 18:32:34
мабудь, найнадійніший мотор за всю історію БМВ Його практично неможливо вбити....
Найнадійніший це M30 от його і не можливо вбити і думаю Shurikoff підтвердить мої слова. Але це вже не 36-й кузов.
За те тепер я знаю, що не помилився
А от якби ти взяв з М52 2,8 то ти б вже точно не помилився.
им більше, що всі М52 з дюралевим блоком а там геморой з ремонтом...
Що там ремонтувати? чи ти купляючи кожну машину думаєш що будеш її капіталити :biggrin: .

М50B25 само собою хороший двигун, але М52 2,8 на голову вище.

e@gle
08.02.2010, 12:23:08
http://www.youtube.com/watch?v=bhiMRqud69E

{ додано через 15 хвилин }
325 vs 328 car choice
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?p=4745817

тут про вибір
http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-series-e36/m50-m52-engines-25849.html

e@gle
08.02.2010, 14:12:18
Рядна 2.8-літрова шестірка (м52b28) яка ставилась на 328i(купе/седан) та 328is(кабріолет) отримала свого часу чимало бурхливих відгуків та нагород, так як була одним із найбільш технологічно передових двигунів того часу, який видавав майже 200 коней та досягав 280Nm при 3950 обертів :)

Тому відповідь на питання "Який двигун найкращий?" - "Найкращим є 2.8 літровий!!!"(про М-очні не говоримо :) )

Коли ж питання стоїть про двигун який являє собою НАЙКРАЩИЙ БАЛАНС потужності та економії, то таким є 2.5 літровий m52b25. На моделях 323і стояв саме це двигун (який був новішим від м50b25, що ставили на моделі 325і попередніх років), тягнули його 168 баварських коней, а крутящий момент в 245 Nm досягався, як і в м52b28, при 3950 обертах(4200 на м50b25). Прочитавши чимало про моделі в е36 кузові, при купівлі я шукав авто саме з таким мотором.

Shurikoff
08.02.2010, 14:52:27
а у меня есть видео с черлян там где я с Just be в финале гоцал 328&328 но немогу выложить:sorry:

{ додано через 3 хвилини }
3 заезда

Misha
08.02.2010, 23:31:13
Shurikoff, попробуй тут (http://photofile.name/index.php) викласти і ссилочку у тему.

drgob
07.03.2012, 14:25:57
пидримую M52 бо сам натакий катаюсь (купешка) КРАЩЕ ЗА BMW хыба нова BMW