PDA

Переглянути повну версію : Оберти плавають!


KSvyatikK
08.02.2010, 10:23:13
Експерименти робив різні, результат також:(
коробка автомат
1. заводиш на холостих працює тихо оботи не пригають
2.рушаю -даю плавно газу чи тисну в полік все в нормі....
3 набираеш швидкість 50-60км/год, і підтримуєш її на 1500 оборотів, спочатку все норм а через пару сек чується звук ззаді типу трррр..
машину аж приторможує трошка, обороти падають і піднімаються 1300-1700. або коли підтримуєш і даєш чуть чуть газу і обороти починають пригати шото може бути???, бо даеш в полік газу вона рве!!!!! по-повній без ніяких здригів.
Я думав що з редуктором шось, хз відкрутили рівень масла є...
прада один підшипник ззаді чуть гудить...
порадьте шото може бути???

ValodjaE36
08.02.2010, 10:40:46
KSvyatikK, Можливо це щось з антибуксом:)

Anesteziolog
09.02.2010, 20:58:34
KSvyatikK, тобто проблема з самими оборотами, чи гудить шось ззаді? обороти пригають на нейтралці чи при їзді, чи коли скидуєш на нейтралку?

KSvyatikK
10.02.2010, 08:59:48
автомат коробка,набираю швидкість до 50-60км/год і починають пригати обороти при легкому нажатті на педаль газу для підтримки певної швидкості.
говорив з одним майстром казав що то може дросельна заслонка... що то таке??? і де його шукати в машині. і шо робити з нею??? бо він точно незнає:(

Just be
10.02.2010, 09:04:57
Дросельна заслонка стоїть перед впускним коллектором і після повітряного фільтра.

майстром
дросельна заслонка
де його шукати в машині. і шо робити з нею??? бо він точно незнає
якось воно не дуже звучить :)

ValodjaE36
10.02.2010, 09:32:19
KSvyatikK, слухати майстра який не орінтується де дросельна заслонка, краще на діагностику заїдь, там малиб тобі сказати в чому справа:)

малюнок для майстра:biggrin:
№9 корпус дросельної заслонки

Anesteziolog
11.02.2010, 18:50:01
KSvyatikK, Мені здається що краще підїхати до толкового майстра, який би подивився машину і сказав, шо як скільки часу ремонт, скільки приблизно грошей може бути, а то якщо до когось не того попадеш то пів машини будеш міняти то то, ой не то, ой знов не то.

KSvyatikK
25.03.2010, 10:25:14
Був я у валери на городоцькій 224.
підключили до компа результат:
-двигун в дуже хорошому стані!!! при 280тис.км
-лямда , розходометр також все добре
-4,5 цилінр підтягували повітря, на патрубку обдува чогось(непомня) защолка попустилася.. закріпили все норм!!!
-свічі оригінал німецькі казали тис 30КМ ще легко можна їздити!!!
на холостих оборотах двигун тихенько я часік працює.
- показало помилку що були 3 пробуксовки між 2-3 пережачею але валера казав що таке може бути..хз

взяв я того майстра провіз його після компа і він каже дава на пійомник будем слухати шо гудить ззаді...(бо валери вже небуло) висновок РЕДУКТОР!!!

короче редуктор гудить но тепер вже на діапазоні оборотів від 1500 і вище при підтримці швидкості.. при нагрузці нічого не чути.

http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=2013
Класна таблиця, но хлопці обясніть шо за цифри бо на іншій мові я не розумію:)
дві останні колонки:Final Drive //Final drive from Automatic

Суть питання:
в мене: 328і, акп, є блок ASC,тобто блокуючий зараз в мене(хочу іменно такий не простий) но яке передаточне число хз... ??? і на що звернути увагу коли найду його...
а мож є толкові майстри по редукторах??
мож там треба якусь запчасть замінити???
а може масло пора поміняти???
від м3 підійде???

ValodjaE36
25.03.2010, 10:30:07
а може масло пора поміняти???
для початку звичайно спробуй замінити масло!

Just be
25.03.2010, 10:34:05
в мене: 328і, акп, є блок ASC,тобто блокуючий зараз в мене(хочу іменно такий не простий)
Редуктор з блокіровкою?, звідки ти взяв таке ? 99% що в тебе звичайний редуктор, тому що з блоком йдуть тільки м3 в е46 кузові. Хіба що в твій доставляли блокуючий елемент.

Vomont
25.03.2010, 13:44:28
що в тебе звичайний редуктор
100%?,блокуючі редуктора в даному кузові йшли тільки в М3

KSvyatikK
25.03.2010, 21:14:18
Я так зрозумів що блокуючий по словам майстрів...

Тоді обясніть як відрізнити блокуючий чи ні?? залізу під машинку сам подивлюся, завтра мож буду на геліконі гляну... ато втулки стабілізатора треба поміняти...

відео я десь бачив но так і не вкурив.. не знімаючи його як подивитися який він???

Rostyk
25.03.2010, 21:41:08
KSvyatikK, все просто, покрути заднє колесо на підйомнику. При блокуючому редукторі протилежне колесо буде крутитись у тому ж самому напрямку, при звичайному - в протилежному...:)

axel
25.03.2010, 21:52:21
абпо просто глянути на табличку яка є на задній кришці редуктора, якщо перша буква S значить редуктор LSD

Just be
25.03.2010, 22:03:22
Rostyk, не факт.

axel, +1, треба на шильдік дивитись, якщо він ще є :)

Vomont
25.03.2010, 22:39:40
При блокуючому редукторі протилежне колесо буде крутитись у тому ж самому напрямку, при звичайному - в протилежному.
факт

Just be
25.03.2010, 22:53:30
А чого тоді в мене деколи прокручується, а деколи ні ?

Vomont
25.03.2010, 22:54:41
Just be, а в тебе він з блокуванням?

BMW-ЮРА
25.03.2010, 22:57:11
А чого тоді в мене деколи прокручується, а деколи ні ?
це тому що не блокуючий!

Just be
26.03.2010, 00:07:05
а в тебе він з блокуванням?
Вроде ні. Але деколи коли крутиш одне колесо, друге прокручується в протилежну сторону. В тих редукторах ж не йде повне механічне блокування, там переважно пластини, які від тертя нагріваються і розширюючись блокують.

Vomont
26.03.2010, 07:13:52
Але деколи коли крутиш одне колесо, друге прокручується в протилежну сторону
а деколи в ту саму сторону крутиться?

Just be
26.03.2010, 09:27:44
а деколи в ту саму сторону крутиться?
а деколи взагалі не крутиться :)

bmwe36petro
26.03.2010, 09:30:32
так, не відхиляємось від теми!

tommy_boy
26.03.2010, 09:39:53
Кароче, в мене та ситуація. М43 автомат. Коли стоїш на світлофорі, машина прогріта, починають обороти гуляти, +- 0.2 тис. Раніше бувало раз в 3 міс. Тепер кожен день таке буває. Коли їдеш, все ок, нічо не пригає.

Шо це може бути? Клапан ХХ? Воздухомір?
В когось таке було?

kym
28.03.2010, 16:29:42
Кароче, в мене та ситуація. М43 автомат. Коли стоїш на світлофорі, машина прогріта, починають обороти гуляти, +- 0.2 тис. Раніше бувало раз в 3 міс. Тепер кожен день таке буває. Коли їдеш, все ок, нічо не пригає.

Шо це може бути? Клапан ХХ? Воздухомір?
В когось таке було?

Для початку підсоси повітря шукай. Купи ВДшку і попшикай на всі зєднання (повітряні) і підозрілі згини шлангів....двигун працює.... Якщо обороти піднімуться ривком значить в цьому місці підсос.

Anesteziolog
28.03.2010, 23:12:12
tommy_boy, тобто гуляти від скількох до скількох. При їзді швидкому натиску газу подьоргувань нема?

tommy_boy
29.03.2010, 12:04:16
Для початку підсоси повітря шукай. Купи ВДшку і попшикай на всі зєднання (повітряні) і підозрілі згини шлангів....двигун працює.... Якщо обороти піднімуться ривком значить в цьому місці підсос.

Дякую, спробую... Найцікавіше шо воно буває досить рідко...

Anesteziolog, 0,7 +-0,2. При русі все чотко, розгон плавний...

В суботу поїхав в Городок на Knycht Motors... На компі помилок нема, лямбда і т д як часікі працює(тьфу-тьфу). Прочистили клапан ХХ хімією... Поїхали з майстром кататись, викручував мотор до відсічки, потім заїхали в місто, почав зупинятись як на світлофорах... Зупинок 10, все ок, все працює. Попрощався з майстром, відїхав 50м і тут ЗНОВ почало пригати холєра!!! :ireful: Ше 3 рази зупинився, вже не глючило...

Кароче поки воно не втикне нема чо з ним паритися, ше й комп помилок не дає... Попробую поміняти масло, свічки, форсунки промити, може допоможе...

BMW-ЮРА
29.03.2010, 16:05:22
Попрощався з майстром, відїхав 50м і тут ЗНОВ почало пригати холєра!!! Ше 3 рази зупинився, вже не глючило...
машина біля майстра, як пацієнт біля доктора- не болить нічого, а тільки від нього піде і знов за старе. Їзди інтенсивніше давай їй прикурити, лий добру бензину і все буде гуд!

tommy_boy
29.03.2010, 16:08:27
машина біля майстра, як пацієнт біля доктора- не болить нічого, а тільки від нього піде і знов за старе.

да-да, це точно)))

Їзди інтенсивніше давай їй прикурити, лий добру бензину і все буде гуд!

так і зроблю :biggrin:

pilot
29.03.2010, 16:21:45
форсунки промити, може допоможе
Вот этого я бы тебе не рекомендовал делать. Я в своей машине переделал почти всё но именно после промывки форсунок начало троить по взрослому и пришлось их все менять. Если будешь туда лезть - то пусть просто на стенде проверят но не промывают, иначе и те которые бы ещё поездили придётся тоже менять

tommy_boy
29.03.2010, 17:19:03
pilot, опа, дякую, поняв. Не знав такого, видно промивка повимивала лишнє :shok:

Vomont
29.03.2010, 18:56:22
Не знав такого, видно промивка повимивала лишнє
Це лотарея,вже було обговорення даного питання. в мене ще ні разу не було проблем після промивання.

Anesteziolog
29.03.2010, 23:54:33
tommy_boy, думаю датчик хх по чуть чуть підздихає, на холостому в тебе які обороти, витрати пального яка? якщо рідко глючить то не парся з тим.

tommy_boy
30.03.2010, 11:07:59
tommy_boy, думаю датчик хх по чуть чуть підздихає, на холостому в тебе які обороти, витрати пального яка? якщо рідко глючить то не парся з тим.

витрата в нормі, така як і була... клапан ХХ промили... та рідко, вже забив :ok:

BMW-ЮРА
30.03.2010, 19:26:02
tommy_boy, залий нормальну бензину, дай промивку інжектора і дай просратись машині і буде їхати так як має буи. Я собі заливав минулого року Hi-gear, нормальна Американська промивка, купляв в АТЛ.