PDA

Переглянути повну версію : E34 Цікавить питання заміни автомата на механіку


Foxer
11.02.2008, 22:28:15
Цікавить питання заміни автомата на механіку. може хтось щось підкаже або стикався з таким питанням.E34 tds.

Just be
11.02.2008, 22:35:15
Foxer, моя думка шо простіше буде поміняти машину, з механікою.

Foxer
11.02.2008, 22:53:37
W моя думка шо простіше буде поміняти машину, з механікою.
в такому стані тяжко найти.

CONFIG
12.02.2008, 08:30:35
Цікавить питання заміни автомата на механіку.
Розкажи чим тобі так не догодив той автомат і що ти очікуєш побачити коли поставиш механіку?

Foxer
12.02.2008, 17:14:38
Розкажи чим тобі так не догодив той автомат і що ти очікуєш побачити коли поставиш механіку?
Поперше я більше люблю механіку.подруге зараз він працює тільки на зимовому режимі(старт з другої передачі).Перша передача включається тільки в положенні ручки на 2.Розгон при таких розкладах повільний.Їздив до одного майстра, то він каже шо треба програму коробки перевірити.
Я читав шо заміна на механіку дешевша ніж ремонт автомата.І взагалі я думаю шо на БМВ має стояти тільки механіка.А взяв з автоматом бо вибору небуло(таку пригнали).

{ додано через 36 хвилин }
І ще питання-чи можна в автоматі стерти всі параметри переключень і ввести нові?

Nazik
12.02.2008, 20:52:56
А я не погоджуюсь що повинна бути тільки механіка. БМВ створені і для комфорту також, такщо якщо людині подобається авто марки БМВ і ця людина любить тільки автоматичні коробки передач то чому б ні?

Foxer
12.02.2008, 20:57:31
А я не погоджуюсь що повинна бути тільки механіка. БМВ створені і для комфорту також, такщо якщо людині подобається авто марки БМВ і ця людина любить тільки автоматичні коробки передач то чому б ні?
взагалі ти правий, але різниця між автоматом і механікою відчутна.

Nazik
12.02.2008, 21:22:58
звичайно що відчутна, але дизельний двигун я б краще взяв на автоматі.

Anesteziolog
12.02.2008, 22:21:46
Я також думаю, що дешевше буде вже машину поміняти. А шо 525 тдс автомат слабенько їде??

CONFIG
13.02.2008, 09:28:50
Знайшов як їде на ручці
9BLNc7CnHDwвзагалі ти правий, але різниця між автоматом і механікою відчутна.
От в мене автомат.. різниця.. ну 1с до сотні довше.. і шо з того, якщо я 80% часу катаюсь по місту, де швидкість максимум 80 км/год, то шо мені з тої секунди. Але зручність колосальна, мля, як згадаю скільки то треба надьоргатись тою ручкою в пробці, а на загруженій трасі.

Alex
13.02.2008, 12:38:13
От в мене автомат.. різниця.. ну 1с до сотні довше.. і шо з того, якщо я 80% часу катаюсь по місту, де швидкість максимум 80 км/год, то шо мені з тої секунди. Але зручність колосальна, мля, як згадаю скільки то треба надьоргатись тою ручкою в пробці, а на загруженій трасі.

а что про типтороник думаеш ? хорошая штука и можно ли его с механикой сравнивать ?

CONFIG
13.02.2008, 13:25:48
а что про типтороник думаеш ? хорошая штука и можно ли его с механикой сравнивать ?
Тіптронік наскільки я розумію то коробка я має можливість стартувати з 2 чи 3 передачі. В мене стоїть стептронік, є спорт і ручний режими. Ручний режим виглядає наступним чином.. можна переключати передачі від 1 до 5, якщо обороти падають нижче 1500 об/хв, само скидає на нижчу передачу, так само коли стрілка впирається в червону зону переключає на вищу. Зручна коробка в тому плані що коли слизько можна собі кинути на нижчу передачу. По розгону нічого сказати не можу.. треба на драг їхати з такою самою машиною. Програш в тому що неможна стартувати з оборотів, переключення передач дуже легко контролюється.. по-перше в залежності від того як сильно натискаєш на неї, по-друге, якщо наприклад дійшов до 4000 об/хв і хочеш переключитись на вищу передачу просто трошки попускаєш газ, тоді передача переходить на вищу.
Взагалі я тою коробкою дуже задоволений, хоча колись так як і більшість скептично ставився до автоматів. Ця секунда на розгоні це плата за зручність, хто багато їздить мене зрозуміє, але тіптроніка я б не хотів.
In 2002, BMW Steptronic-equipped E39s had their manual shift direction switched to match BMW's SMG.

Alex
13.02.2008, 13:41:08
CONFIG,

спасибо за раскрытый ответ, я просто сейчас выбираю на что настраиваться - на 3х кубовую тройку с механикой или на такую же с автоматом...

CONFIG
13.02.2008, 13:42:23
Поправочка.. то всі коробки тіпронік, просто кожен виробник порізному їх називає. Я мав наувазі що не хотів би таку:
Тіптронік наскільки я розумію то коробка я має можливість стартувати з 2 чи 3 передачі.
я просто сейчас выбираю на что настраиваться - на 3х кубовую тройку с механикой или на такую же с автоматом...
Якщо б там був такий автомат як в мене то я б брав автомат.

realnero
13.02.2008, 14:53:55
Автомат в городе рулит(удобно) да и на трасе тоже особенно при обгоне, а при большом объёме мотора уже перестаёшь замечать "тупость" автомата даже в городе, тем более что есть спорт режим и кик-даун. 8-). На трасе мне лично автомат больше чем механика нравиться.

Foxer
13.02.2008, 23:03:08
Тіптронік наскільки я розумію то коробка я має можливість стартувати з 2 чи 3 передачі.
Моя БМВ зараз їздить тільки на зимовому режимі(старт з другої передачі).Після розгону до 30-40 км претензій нема(коробка вже 298000км).
Проблема в тому ,що чим вища передача старту ,тим повільніший розгон.
А як то,старт з 3 передачі???для чого потрібен старт з 3 передачі???

vic
14.02.2008, 11:38:06
Я поміняв! Скинув автомат поставив механіку! Ривка такого як на автоматі нее на жаль. А так поясню шо тобі тре міняти не тількі коробку.
1. Коробка!
2. Комп управління.
3. Кардан.
4. Задній міст.
5.шоб не міняти проводку треба після того ше позаглушувати деякі електро розьеми бо весь час буде горіти задній міст.
6.приборну доску! Вона відрізняеться між автоматом і механікою.
Тобто в мене був донор я то все замінив. На автоматі в мене брало по місту 12 літрів на механіці 8-9 літрів.
Такшо зваж + і - !!!!!!!!!

Just be
14.02.2008, 11:56:32
Ривка такого як на автоматі нее на жаль.
На механіці нема ривка такого як на автоматі ?:-o
В скільки тобі то обійшлось ?

Alex
14.02.2008, 12:24:27
На механіці нема ривка такого як на автоматі ?

меня это выражение тоже заинтересовало... это как так ?

Foxer
18.02.2008, 16:40:03
Я десь читав шо при заміні таке буває коли комп неправильно настроїли.а взагалі якшо міняти на механ без настройки компа ,то мотор або дає 60 % потужності або взагалі неїде.

UKRMAIL
19.02.2008, 20:51:33
Моя думка - не вартує того робити... Якщо є проблеми з автоматом - ремонтуй його. І навіть не думай брати Б/У автомат ... Можеш взяти такий самий укатаний..
Фраза "БМВ має бути на механіці" - це смішно. Так можна сказати БМВ має бути М ...

Мені осбоисто автомат дуже подобається... Я би хотів Робочу Конячку 316 з Автоматом ...

Nazik
20.02.2008, 01:22:05
Я би хотів Робочу Конячку 316 з Автоматом ... це вже занадто:-))) В мене була 320 з автоматом Е36 то на ній вже можна їздити, правда розхід не радував взагалі, менше 12л не брала, на горе ще б 318 думаю підійшла, але ж не 316.

UKRMAIL
20.02.2008, 11:52:23
це вже занадто
:-))) Я знаю , але все одно б хотів

Foxer
23.02.2008, 01:03:26
Мій друг має 316 на автоматі, машина з німеччини рік тому,вона їде супер(як на той мотор).Автомат внього працює як має бути.
Я не говорю про порівняння акпп з мкпп. я просто хочу недумати шо завтра знов якась фігня з акпп буде , а питаю (ціна,робота,і чи хтось має якісь поради по цьому питанні)?Я настроєний тіки на заміну ,бо ремонт акпп то гарантія 300 метрів від сервіса.