PDA

Переглянути повну версію : BMW перекупив партнера Audi!


Karabas Barabas
16.12.2009, 11:57:47
Шість років тому BMW здивувала весь кіношний і не тільки світ повідомленням, що йде з великого кінематографа. Але, схоже, якщо одного разу був засліплений світлом софітів, то покинути це захоплююче і цікаве заняття неможливо. Для того, щоб повернутися і зробити це якомога вдаліше, в BMW найняли професійне маркетингове агентство Propaganda GEM.

http://turbo.ru/turbo_pics/uniora/261/76/339/61b5beaff1bee055ae222a338641a9ad_490x368.jpg
BMW завжди вважалася маркою лиходіїв: бандитів там, ну або інших негативних персонажів. Причому не тільки на екрані. Чого далеко ходити, достатньо згадати, як наші співвітчизники зовсім недавно ставилися до цієї марки. Вже як тільки не розшифровували назва компанії. Штамп ставили без сумніву: якщо в тебе «беха» - значить, ти бандит.

Тим часом весь той час, поки BMW була відсутня на великому екрані, її головні суперники Audi і Mercedes-Benz налагоджували імідж люксового автомобіля позитивних героїв.

Propaganda, під крилом якої знаходяться такі марки, як Bang & Olufsen, Bulgari, Casio, Lamborghini, Nokia і Panasonic, пообіцяла якнайшвидше повернення марки на екрани - і не тільки самої BMW, але й MINI, Rolls-Royce, і плюс до всього компанія прийняла рішення просувати в маси шляхом засвічування на блакитному екрані і мотоцикли BMW. У планах - участь у різних проектах починаючи з фільмів і серіалів, закінчуючи музичними відеокліпами та іграми для комп'ютера і приставок.

Іронія в тому, що після тринадцяти років спільної співпраці Propaganda розриває відносини з Audi і все через те, що тепер працюватиме над іміджем BMW. Компанія забезпечила участь Audi в таких кінопроектах, як «Я, робот», «Залізна людина» і багатьох інших. У самій Audi підтвердили припинення співпраці з агенцією, правда, відмовилися дати з цього приводу які-небудь коментарі.

«Для нас це була можливість подивитися на речі під іншим кутом, - сказав Рубен Ігелько-Херрле, виконавчий директор Propaganda GEM. - У BMW є чудове бачення і знання ринку. У них є досвід, але якщо хочеш залишатися лідером, це означає, що ти постійно повинен рухатися далі чи втратиш лідируючі позиції ».

BMW і Propaganda відмовилися розкривати деталі наявних проектів, але повідомили, що збираються просувати певні автомобілі, а також такі теми, як «задоволення за кермом» і «паливна економічність». «Ми відкриті для всього, - сказав Ральф Хассменн, глава спортивного підрозділу і корпоративних інвестицій BMW. - Ми націлені тільки на рух вперед, щоб підняти наш продукт на новий рівень».

«Відеоігри - ще одна область, в якій ми хочемо збільшити свою присутність, - цитує Хассменна портал Videogames, - але ми не збираємося зациклюватися тільки на них. Нічого не маємо проти звичайного кіно, якщо витрати на появу та розкрутку будуть себе виправдовувати. Якщо це має сенс, нам це цікаво, але це залежить від фільму і від того, яку роль буде грати в ньому BMW».

З іншого боку, в компанії прекрасно уявляють, що може трапитися з маркою, яка витрачає значні кошти, щоб створити свій імідж шляхом впровадження своїх автомобілів у різні віртуальні проекти чи кіно.

Але ж кіношне життя BMW до відходу з цього бізнесу було досить яскравим. Найбільше галасу було наробив, коли в 1995 році на автомобілі BMW Z3 замість звичного Aston Martin на екрані з'явився Джеймс Бонд у картині «Золоте око». Потім були тільки короткометражки, зняті Джоном Ву, Ангом Лі, Джоном Франкенхеймером, Девідом Фінчером, Тоні Скоттом, Джо Карнаханом і Вонгом Кар-Ваєм з Клайвом Оуеном у головній ролі, та «Перевізник» 2002 року з Джейсоном Стетемом.

У будь-якому випадку вибрати для повернення на екрани таку компанію, як Propaganda, яка, між іншим, розірвала відносини з дуже великим клієнтом (Audi), для того щоб співпрацювати з BMW, дуже хороша ідея. Та й після дещо руйнівної участі в спонсоруванні літньої Олімпіади 2012 року в Лондоні дуже вдало вивільнилися мільйони після відходу з гонок «Формули-1» повинні допомогти повернути у світ кіно.

bmwe36petro
16.12.2009, 13:08:16
Кльово буде бачити знову БМВ на кіноекранах.
З.І. На тему участі БМВ у кіно була ще тут (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=2531) тема.

Bumer
16.12.2009, 20:57:23
Кльово буде бачити знову БМВ на кіноекранах.
З.І. На тему участі БМВ у кіно була ще тут (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=2531) тема.

а мені б в іграх побільше BMW,ну а у фільмах то само собою

Karabas Barabas
16.12.2009, 22:16:56
Bumer, постав собі NFS Shift там БМВ багато ))

Bumer
16.12.2009, 23:01:29
Bumer, постав собі NFS Shift там БМВ багато ))

дякую за пораду,подивлюсь чи є NFS Shift для PS2,а взагалі класно було б,щоб компанія BMW зробила гру на основі історії моделей,кузовів(наприклад,заходиш в музей БМВ,вибираєш модель,хочеш тест-драйв,хочеш читаєш історію моделі,модифікації,ну і т.д.),була б заодно забавка для фанатів;-) і реклама

mario
16.12.2009, 23:14:58
дякую за пораду,подивлюсь чи є NFS Shift для PS2,а взагалі класно було б,щоб компанія BMW зробила гру на основі історії моделей, кузовів(наприклад,заходиш в музей БМВ,вибираєш модель,хочеш тест-драйв,хочеш читаєш історію моделі,модифікації,ну і т.д.),була б заодно забавка для фанатів;-) і реклама

аха як зробили з порше в НФС 5:)