PDA

Переглянути повну версію : E38 Чомусь трясе машиною при 80-90 км\год.


Dude89
13.12.2009, 20:27:02
Привіт усім.
Виникає така проблема при 80-90 км\год. А коли їдеш повільніше або швижше все гаразд. У чому проблема?
мотор м51TDS

Just be
13.12.2009, 20:29:03
дивись до ходової, в мене таке було коли шарові були мертві. Приблизно на 100 км відчувалась вібрація.

Dude89
13.12.2009, 20:47:27
Ок, буд дивитись)

P@sh@
13.12.2009, 22:46:13
Ок, буд дивитись)

або стабілізатори, або диски твої криві

Dude89
13.12.2009, 23:15:16
Такої можливості також не виключаю.:)

Karabas Barabas
13.12.2009, 23:18:32
№1 крива гума.. в мене тке було - зовні колесо нормальне а на швидкості починає виляти і появляється відбрація

bmwe36petro
14.12.2009, 08:53:36
Dude89, перевір балансування коліс перш за все.

Taras_
14.12.2009, 09:34:47
Крива гума. Було таке на подібних швидкостях. Міняй кожне коло по черзі на запаску.

bmwe36petro
14.12.2009, 09:47:28
Міняй кожне коло по черзі на запаску.
Taras_, а не простіше підїхати на шиномонтаж і перевірити балансування, заодно і виявиш чи криве колесо? Тут скоріше за все погано збалансоване колесо, бо на кривому і на інших швидкостях буде бити.

augustino
14.12.2009, 10:24:09
bmwe36petro, або просто відлетів грузік.Я тоже вважаю що справа в погано збалансованому колесі

Vomont
14.12.2009, 11:14:25
або просто відлетів грузік. або болота на колесі багато

Dude89
14.12.2009, 11:20:28
або болота на колесі багато
Ні машинка чистесенька)

{ додано через 1 хвилину }
а не простіше підїхати на шиномонтаж і перевірити балансування, заодно і виявиш чи криве колесо? :respekt:
Так і зроблю обовязково на балансування заїду)
напевно це справа у колесах,

Taras_
14.12.2009, 16:04:48
Самий простий і безплатний метод - підставити на передню вісь по черзі запаску. Шиномонтаж - це час + витрати. Колесо може бути збалансоване - а резина всерівно мати грижу. В автомобілі треба самому вчитись шось соображати, а не бути завжди готовим видавати касу за любу фігню всім підряд за непотрібну роботу.

Karabas Barabas
14.12.2009, 16:26:17
Taras_, :good:

bmwe36petro
14.12.2009, 17:09:39
Самий простий і безплатний метод - підставити на передню вісь по черзі запаску. Шиномонтаж - це час + витрати. Колесо може бути збалансоване - а резина всерівно мати грижу.
Я розумію, якщо хтось не має роботи і має купу вільного часу, то цей спосіб може і кращий. Для мене особисто простіше на шиномонтаж підїхати, це буде швидше і коштуватиме не так вже і дорого. Тепер наступне питання, коли виявиш, що при заміні одного з коліс вібрація пропадає, що робити далі? їздити на запасці? чи купувати нове колесо? я думаю, що їхати на шиномонтаж і перевірити балансування. Тож для чого мордуватися самому, а потім всеодно їхати на шиномонтаж???
В автомобілі треба самому вчитись шось соображати, а не бути завжди готовим видавати касу за любу фігню всім підряд за непотрібну роботу.
З цим з тобою повністю погоджуюсь, ну але не в даному випадку :wink:.

Dude89
14.12.2009, 17:32:10
Та то зрозуміло.
От власне, треба мати багато вільного часу.
Повністю погоджуюсь з bmwe36petro, а якщо його немає? Шиномонтаж)

Колесо може бути збалансоване - а резина всерівно мати грижу.
Що до грижі не зарікаюсь але впевненний у тому що її у мене немає. Думаю що це просто колеса збалансовані, попередній власник полюбляв ставити машину близько бардюра і часто терся дисками об нього, про це говорять задрапання на них..

Taras_
15.12.2009, 11:47:24
Якщо слідувати моїм порадам, то це не мало б зайняти багато часу,
заодно перевірив би:
1. Повносправність запаски (чи вона рівна, накачана і чи взагалі від твоєї машини)
2. Чи можеш взагалі замінити колесо користуючись своїм домкратом і ключем
(їхня наявність не гарантує справність, особливо вночі далеко на трасі)

shvm
17.12.2009, 16:32:59
Чи можеш взагалі замінити колесо користуючись своїм домкратом і ключем
Згідний, сам перекидав колеса на зиму (мав готові накачані і збалансовані) і виявив кілька нюансів в своєму авто. Зато, тепер знаю, що зможу сам собі дати раду в дорозі з запаскою.