PDA

Переглянути повну версію : BMW витіснить Audi з Голлівуду


bmwe36petro
27.11.2009, 17:10:35
Війна між автовиробниками ведеться не тільки у сфері технологій, дизайну або на авторинках різних країн і континентів.
11311
Найважливіші битви за серця автоаматорів розгораються на екранах багатозальних кінотеатрів, під надреалістичні звуки Dolby Digital Surround і неодмінно під грифом «Зроблено в Голлівуді».

Кіногерої – кращі приклади для наслідувань. Показ якогось товару в кінофільмі замінює сотні годин реклами по ТБ. Вже в 30-х роках минулого століття цей прийом узяли в оборот далекоглядні західні маркетологи і навіть дали свою назву: Product Placement (PP). Одним з найуспішніших і ранніх прикладів продакт-плейсмента вважається вихід на екрани в 1940-х роках багатосерійного мультфільму «Моряк Папай», в якому ненав'язливо рекламується шпинат як незамінний продукт для сильних і здорових чоловіків. Продажі консервованого шпинату після виходу перших серій виросли майже на 80%.

З тих пір Голлівудські штампи проникли в наше життя куди далі, ніж можна припустити. Кіноекран диктує, що модно носити, палити або пити. І сьогодні практично кожному відомо, що справжні круті хлопці палять такі-то сигари, п'ють таке-то віскі, носять такий-то годинник і їздять на таких-то автомобілях. Саме блокбастери останнім часом все частіше і частіше стають стартовими рекламними майданчиками для автогігантів. Як наслідок – випадкових автомобілів у головних кіногероїв, навіть у негативних, не буває, а 24 кадри кіноплівки або секунда рекламного часу оцінюються в багато тисяч доларів.

Ми не підозрюємо, але подібної реклами в міцному фільмі може бути дуже багато. В одному з популярних блокбастерів останніх років, кримінальній комедії «Дванадцять друзів Оушена», Кетрін Зета-Джонс користується телефоном Siemens S65. Головним напоєм однієї з вечірок у фільмі стає Red Bull. Всього ж в картині мелькає продукція декількох десятків брендів, зокрема відразу п'яти автомобільних.

Але виробники не тиснуть і старанно платять по кіношних рахунках – дуже вже апетитні плоди приносять подібні інвестиції. Останні роки автомобільний світ героїв блокбастерів суцільно складався з автомобілів Volkswagen & Co: герой Уїлла Смітта у фільмі «Я, робот» розкочує по Америці зразка 2030 року на Audi, що зійшов зі сторінок однойменного комікса і став героєм фільму про самого себе Залізна людина також зі всіх інших автомобілів надає перевагу марці з чотирма кільцями. Супершпигун Джейсон Борн в останній серії трилогії «Ультиматум Борна» відважно водить Volkswagen Golf GT, а лиходії виявляються за кермом не менш добротного Touareg. Герою Лайама Нісона в «Заручниці» бере напрокат Audi A3, а негідник тікає на Audi A8. VW New Beetle мелькає в «Шостому дні» з Шварценеггером, а в «Ципочці» з Робом Шнайдером герої і зовсім говорять про нього: «Кльову тачку ти купив!».

Розміщенням продукції VAG в Голлівуді займалося міжнародне піар-агентство Propaganda GEM. Днями компанія зробила поворот на 180 градусів: підписала контракт з BMW. Після припинення участі в «Формулі-1» у баварців з'явилися зайві гроші, які було вирішено витратити на продакт-плейсмент. У планах концерну також спонсорство Олімпіади-2012 в Лондоні і могутній наступ на ринок телепрограм і відеоігор.

Цілком імовірно, що ідея переглянути витратну частину бюджету під час кризи прийшла керівництву концерну не випадково. Адже витрати на продакт-плейсмент не тільки швидко окуповуються, але і є гарантією непоганого прибутку. За умови, звичайно, що фільм буде хороший. І в цьому BMW вже одного разу переконався. Після виходу фільму «Золоте око», де Джеймс Бонд роз'їжджає на BMW Z3, об'єм попередніх замовлень на машину склав 300 мільйонів доларів.

Агент 007 останнім часом віддає перевагу Aston Martin – улюблену марку Яна Флемінга. Отже піарникам доведеться потрудитися, щоб повернути BMW в популярну франшизу. Але, так або інакше, вже з 2010 року ми побачимо безліч баварських машин на великому екрані.

Джерело: infox.ru