bmwe36petro
24.11.2009, 15:09:56
Революціонер Кріс Бенгл в BMW більше не працює. І услід за ним сходять зі сцени його найбільш яскраві творіння.
11219
Седан сьомої серії E65 — вже історія. Тепер за нею в тінь часів відправляється нинішня «п'ятірка» E60 — щойно дебютувала спадкоємиця із заводським індексом F10.
Седани BMW п'ятої серії (з індексом F10) збиратимуть на заводі в Дінгольфінгу — пліч-о-пліч з «сімками» і «п'ятірками» GT.
Довгий рельєфний капот, характерні крила і широчезні опуклі ніздрі, зміщений до «м'ясистої» корми салон і коротка кришка багажника — немов маштабована нинішня «трійка». Та і вплив нового флагмана відчувається. Ось він, автомобіль BMW, — без наносних азіатських мотивів. У кокетливому погляді фар і хитрій усмішці переднього повітрязабірника проглядаються фамільні риси, котрих нам так не вистачало.
11220
Нова «п'ятірка» показала, якою повинна була бути ззаду ідеальна «трійка», чи не так?
Система Dynamic Driving Control — як у BMW сьомої серії. Швидкісна шина об'єднує амортизатори, активні стабілізатори, актуатори в задній підвісці, що повертають колеса, і рульове управління зі змінним передавальним відношенням.
«Сімку» ми згадали неспроста — вони плоть від плоті з новим бізнес-седаном. Він побудований на її укороченій платформі. Тут і двоважільна підвіска спереду, і багатоважільна INTEGRAL-V з керованими колесами ззаду, і адаптивні амортизатори з роздільним регулюванням зусилля на відбій і стиснення в реальному часі... Кузов «п'ятірки» розроблений наново, його жорсткість на кручення виросла на 55% в порівнянні з седаном серії E60.
11221
Топ-версія BMW 550i оснащується тільки восьмиступінчастим «автоматом», з яким 407-сильний седан досягає 100 км/год за п'ять секунд. Нові Mercedes E 500 і Audi A6 4.2 FSI виконують норматив 5,2 і 5,9 секунд відповідно.
З габаритами ситуація така: «п'ятірка» витягнулася на 58 мм, до 4899 мм, вона стала ширша на 14 мм (1860) і нижча на 18 (1464 мм). А за розміром колісної бази новий седан F10 перевершує попередника на цілих вісім сантиметрів (2968 мм). Mercedes E-класу коротший — 4868 мм, а Audi A6 довша — 4927 мм, але база у обох конкурентів менша (2874 і 2843 мм відповідно).
Гамма двигунів складається з трьох турбодизелів і чотирьох бензинових моторів. На вершині — BMW 550i з бітурбомотором V8 4.4, що видає 407 к.с. і 600 Н•м. «Однокласники» нічого подібного запропонувати поки не в силах: у Мерседеса E 500 388 «коней» і 530 Н•м, а у Audi A6 — 350 сил і 440 Н•м.
11222
Від паралелей з Infiniti G задню оптику рятують фамільні горизонтальні світлодіоди.
Для зниження маси інженери широко застосовували алюміній: з нього зроблені елементи підвіски, передні крила і двері. Але, не дивлячись на це, машини нової генерації в середньому додали 165кг.
Бензинові рядні «шестірки» — скрізь трилітрові. Бітурбомотор у BMW 535i видає 306 к.с., а «атмосферник» пропонується в двох версіях форсування: 258 к.с. у BMW 528i і 204 — у BMW 523i. Єдиний чотирициліндровий двигун — у 184-сильної модифікації BMW 520d. Але все одно видає 380 Н•м тяги. Два інших дизеля — варіанти «шестірки» 3.0: 204-сильний (525d) і 245-сильний (530d).
http://www.youtube.com/watch?v=nLJ65ndRKxs
У салоні нічого нового в порівнянні з «сімкою»? Це скоріше комплімент. Скажіть спасибі, що тут тепер є життя.
http://www.youtube.com/watch?v=S1ZUp3mp7kI
Машина отримала мультимедійний комплекс ConnectedDrive з функцією кругового огляду і автопарковщиком, який спирається на дані бічних сонарів. Також в списку оснащення є активний круїз-контроль, система нічного бачення і проектор даних на лобове скло. Об'єм багажника залишився незмінним — 520 літрів.
http://www.youtube.com/watch?v=kQIdO5WEmOM
Коробки передач двох типів. Базові версії оснащуються шестиступінчастою «механікою», а за доплату пропонується восьмидіапазонний «автомат» ZF від того ж седана сьомої серії. Ех, коли б не Lexus GS 460, «п'ятірка» була б першою машиною в класі з подібною коробкою.
Вже в базі всі модифікації оснащуються комплексом EfficientDynamics: генератором, що підключається на вимогу, і навісним устаткуванням двигуна, «рекуперативними» гальмами... Але тільки у BMW 520d з «механікою» є система start/stop. Витрата в змішаному циклі — п'ять літрів на 100км!
1126511266
Отже, нова «п'ятірка», навідміну від більшості конкурентів, геть позбавлена епатажності. Середньозважена впізнавана зовнішність, витриманий, але не холодний інтер'єр і неприхована технологічна спорідненість з «сімкою»... Якщо баварцям вдалося вичавити з мехатронного шасі трохи додаткового комфорту, то перед нами, можливо, новий фаворит бізнес-класу. Ну хіба міг хто-небудь подумати, що і нинішня «п'ятірка» так стрімко застаріє — миттєво.
http://www.youtube.com/watch?v=Sslj6s2rghQ
http://www.youtube.com/watch?v=PvTDD1eTD48
Ми вже розповідали про історію п'ятої серії BMW. Варто тільки нагадати, що буквально днями баварці відзначили чергову, по-своєму круглу цифру: 5 555 555 випущених «п'ятірок» з 1972 року.
За матеріалами: drive.ru
11219
Седан сьомої серії E65 — вже історія. Тепер за нею в тінь часів відправляється нинішня «п'ятірка» E60 — щойно дебютувала спадкоємиця із заводським індексом F10.
Седани BMW п'ятої серії (з індексом F10) збиратимуть на заводі в Дінгольфінгу — пліч-о-пліч з «сімками» і «п'ятірками» GT.
Довгий рельєфний капот, характерні крила і широчезні опуклі ніздрі, зміщений до «м'ясистої» корми салон і коротка кришка багажника — немов маштабована нинішня «трійка». Та і вплив нового флагмана відчувається. Ось він, автомобіль BMW, — без наносних азіатських мотивів. У кокетливому погляді фар і хитрій усмішці переднього повітрязабірника проглядаються фамільні риси, котрих нам так не вистачало.
11220
Нова «п'ятірка» показала, якою повинна була бути ззаду ідеальна «трійка», чи не так?
Система Dynamic Driving Control — як у BMW сьомої серії. Швидкісна шина об'єднує амортизатори, активні стабілізатори, актуатори в задній підвісці, що повертають колеса, і рульове управління зі змінним передавальним відношенням.
«Сімку» ми згадали неспроста — вони плоть від плоті з новим бізнес-седаном. Він побудований на її укороченій платформі. Тут і двоважільна підвіска спереду, і багатоважільна INTEGRAL-V з керованими колесами ззаду, і адаптивні амортизатори з роздільним регулюванням зусилля на відбій і стиснення в реальному часі... Кузов «п'ятірки» розроблений наново, його жорсткість на кручення виросла на 55% в порівнянні з седаном серії E60.
11221
Топ-версія BMW 550i оснащується тільки восьмиступінчастим «автоматом», з яким 407-сильний седан досягає 100 км/год за п'ять секунд. Нові Mercedes E 500 і Audi A6 4.2 FSI виконують норматив 5,2 і 5,9 секунд відповідно.
З габаритами ситуація така: «п'ятірка» витягнулася на 58 мм, до 4899 мм, вона стала ширша на 14 мм (1860) і нижча на 18 (1464 мм). А за розміром колісної бази новий седан F10 перевершує попередника на цілих вісім сантиметрів (2968 мм). Mercedes E-класу коротший — 4868 мм, а Audi A6 довша — 4927 мм, але база у обох конкурентів менша (2874 і 2843 мм відповідно).
Гамма двигунів складається з трьох турбодизелів і чотирьох бензинових моторів. На вершині — BMW 550i з бітурбомотором V8 4.4, що видає 407 к.с. і 600 Н•м. «Однокласники» нічого подібного запропонувати поки не в силах: у Мерседеса E 500 388 «коней» і 530 Н•м, а у Audi A6 — 350 сил і 440 Н•м.
11222
Від паралелей з Infiniti G задню оптику рятують фамільні горизонтальні світлодіоди.
Для зниження маси інженери широко застосовували алюміній: з нього зроблені елементи підвіски, передні крила і двері. Але, не дивлячись на це, машини нової генерації в середньому додали 165кг.
Бензинові рядні «шестірки» — скрізь трилітрові. Бітурбомотор у BMW 535i видає 306 к.с., а «атмосферник» пропонується в двох версіях форсування: 258 к.с. у BMW 528i і 204 — у BMW 523i. Єдиний чотирициліндровий двигун — у 184-сильної модифікації BMW 520d. Але все одно видає 380 Н•м тяги. Два інших дизеля — варіанти «шестірки» 3.0: 204-сильний (525d) і 245-сильний (530d).
http://www.youtube.com/watch?v=nLJ65ndRKxs
У салоні нічого нового в порівнянні з «сімкою»? Це скоріше комплімент. Скажіть спасибі, що тут тепер є життя.
http://www.youtube.com/watch?v=S1ZUp3mp7kI
Машина отримала мультимедійний комплекс ConnectedDrive з функцією кругового огляду і автопарковщиком, який спирається на дані бічних сонарів. Також в списку оснащення є активний круїз-контроль, система нічного бачення і проектор даних на лобове скло. Об'єм багажника залишився незмінним — 520 літрів.
http://www.youtube.com/watch?v=kQIdO5WEmOM
Коробки передач двох типів. Базові версії оснащуються шестиступінчастою «механікою», а за доплату пропонується восьмидіапазонний «автомат» ZF від того ж седана сьомої серії. Ех, коли б не Lexus GS 460, «п'ятірка» була б першою машиною в класі з подібною коробкою.
Вже в базі всі модифікації оснащуються комплексом EfficientDynamics: генератором, що підключається на вимогу, і навісним устаткуванням двигуна, «рекуперативними» гальмами... Але тільки у BMW 520d з «механікою» є система start/stop. Витрата в змішаному циклі — п'ять літрів на 100км!
1126511266
Отже, нова «п'ятірка», навідміну від більшості конкурентів, геть позбавлена епатажності. Середньозважена впізнавана зовнішність, витриманий, але не холодний інтер'єр і неприхована технологічна спорідненість з «сімкою»... Якщо баварцям вдалося вичавити з мехатронного шасі трохи додаткового комфорту, то перед нами, можливо, новий фаворит бізнес-класу. Ну хіба міг хто-небудь подумати, що і нинішня «п'ятірка» так стрімко застаріє — миттєво.
http://www.youtube.com/watch?v=Sslj6s2rghQ
http://www.youtube.com/watch?v=PvTDD1eTD48
Ми вже розповідали про історію п'ятої серії BMW. Варто тільки нагадати, що буквально днями баварці відзначили чергову, по-своєму круглу цифру: 5 555 555 випущених «п'ятірок» з 1972 року.
За матеріалами: drive.ru