bmwe36petro
19.11.2009, 17:56:23
BMW відомий не тільки своїми автомобілями, своєрідним "бейджем" яких є рядні 6-циліндрові силові установки, але і серйозними байками.
10732
Експериментальний зразок одного з них, вперше оснащений таким мотором, обіцяє незабаром стати прикрасою модельного ряду мототехніки, що проводиться в Мюнхені.
На виставці EICMA німецький концерн представив мотоцикл під простою назвою Concept 6. Порожнисті розподвали, надлегкі шатуни і відсутність валів балансувань сприятливо позначилися на вазі двигуна. Вся електроніка силової установки розташована над коробкою передач, позаду двигуна, що дозволило зменшити його ширину, а 55-ти градусний нахил вперед дав можливість змістити центр тяжіння.
1600 кубовий двигун, швидше за все, володітиме такою ж потужністю, як і його 1300-кубовий чотирициліндровий побратим (170 к.с.), але при цьому момент мотора зросте майже на чверть. Зрозуміло, що поки цей мотоцикл створений лише для вивчення громадської думки про ідею шестициліндрового агрегату, встановленого перпендикулярно.
Проте мало хто стане заперечувати, що дизайнери BMW у будь-якому випадку постаралися на славу. Агресивний стрітфайтер "обкатує" не тільки двигун, але і нову тенденцію баварських мотоциклів - позбавлення від асиметричних "очей", а також додання якомога більш спортивного зовнішнього вигляду.
http://www.youtube.com/watch?v=mRfcYY6YiYA
Джерело: kolesa.ru
10732
Експериментальний зразок одного з них, вперше оснащений таким мотором, обіцяє незабаром стати прикрасою модельного ряду мототехніки, що проводиться в Мюнхені.
На виставці EICMA німецький концерн представив мотоцикл під простою назвою Concept 6. Порожнисті розподвали, надлегкі шатуни і відсутність валів балансувань сприятливо позначилися на вазі двигуна. Вся електроніка силової установки розташована над коробкою передач, позаду двигуна, що дозволило зменшити його ширину, а 55-ти градусний нахил вперед дав можливість змістити центр тяжіння.
1600 кубовий двигун, швидше за все, володітиме такою ж потужністю, як і його 1300-кубовий чотирициліндровий побратим (170 к.с.), але при цьому момент мотора зросте майже на чверть. Зрозуміло, що поки цей мотоцикл створений лише для вивчення громадської думки про ідею шестициліндрового агрегату, встановленого перпендикулярно.
Проте мало хто стане заперечувати, що дизайнери BMW у будь-якому випадку постаралися на славу. Агресивний стрітфайтер "обкатує" не тільки двигун, але і нову тенденцію баварських мотоциклів - позбавлення від асиметричних "очей", а також додання якомога більш спортивного зовнішнього вигляду.
http://www.youtube.com/watch?v=mRfcYY6YiYA
Джерело: kolesa.ru