bmwe36petro
10.11.2009, 19:17:43
Якщо хтось вважає, що BMW M5 E60 вже нікуди розкачувати, то він помиляється, і робота команди Lumma Design вельми очевидно це ілюструє.
10573
Високооборотний заводський двигун V10, що видає 507 кінських сил, тюнери розкочегарили до 730 скажених «коней».
Цей баварський п'ятимісний седан при сході з конвейєра цілком годиться, скажімо, для кільцевих гонок, але після гаража Lumma Design йому несоромно буде з'явитися на будь-якому світовому гоночному заліку. В оригінальний п'ятилітровий мотор «Емп'ятої» вдалося нагнати 730 кінських сил за рахунок пари компресорів G-Power, з цієї ж причини максимальний крутний момент збільшився на 180 «ньютонів» (700 Нм).
1057410575105761057710578
В результаті розгін до 100 кілометрів у тюнінгованої M5 займає 4,2 секунди, що на 0,5 секунди швидше заводського спорткара. За 10 секунд з початку старту автомобіль досягає 200 кілометрового порогу швидкості, коли ж секундомір покаже 29,5 секунди, машина вже переступить 300-кілометровий рубіж. При цьому максимальна швидкість складає 367 кілометрів на годину.
1057910580105811058210583
Зрозуміло, довелося попрацювати над вагою і аеродинамікою машини. Для полегшення спорткара були встановлені карбонові деталі: капот, крила, кришка багажника, корпуси бічних дзеркал, ручки дверей і накладки на порогах. Також для зниження ваги і збільшення потужності встановлена спортивна вихлопна система Lumma із сталевими патрубками.
Спортивна підвіска повністю регулюється на двох осях і може занижуватися на 45 міліметрів. На передній осі встановлені 21-дюймові диски з низькопрофільними покришками Michelin розміром 255/30, ззаду – 295/25. Гальмівну систему забезпечили могутніми супортами: передніми шестипоршневими і задніми чотирьохпоршневими.
Не менш багате внутрішнє убрання автомобіля: двобарвний шкіряний салон (білий/червоний). Двері і центральна панель оббиті м'якою замшею Ultra, а приборка, центральний тунель, рульове колесо, ручнік і задня частина спортивних сидінь прикрашені карбоновими вставками.
За матеріалами: caredge.ru
10573
Високооборотний заводський двигун V10, що видає 507 кінських сил, тюнери розкочегарили до 730 скажених «коней».
Цей баварський п'ятимісний седан при сході з конвейєра цілком годиться, скажімо, для кільцевих гонок, але після гаража Lumma Design йому несоромно буде з'явитися на будь-якому світовому гоночному заліку. В оригінальний п'ятилітровий мотор «Емп'ятої» вдалося нагнати 730 кінських сил за рахунок пари компресорів G-Power, з цієї ж причини максимальний крутний момент збільшився на 180 «ньютонів» (700 Нм).
1057410575105761057710578
В результаті розгін до 100 кілометрів у тюнінгованої M5 займає 4,2 секунди, що на 0,5 секунди швидше заводського спорткара. За 10 секунд з початку старту автомобіль досягає 200 кілометрового порогу швидкості, коли ж секундомір покаже 29,5 секунди, машина вже переступить 300-кілометровий рубіж. При цьому максимальна швидкість складає 367 кілометрів на годину.
1057910580105811058210583
Зрозуміло, довелося попрацювати над вагою і аеродинамікою машини. Для полегшення спорткара були встановлені карбонові деталі: капот, крила, кришка багажника, корпуси бічних дзеркал, ручки дверей і накладки на порогах. Також для зниження ваги і збільшення потужності встановлена спортивна вихлопна система Lumma із сталевими патрубками.
Спортивна підвіска повністю регулюється на двох осях і може занижуватися на 45 міліметрів. На передній осі встановлені 21-дюймові диски з низькопрофільними покришками Michelin розміром 255/30, ззаду – 295/25. Гальмівну систему забезпечили могутніми супортами: передніми шестипоршневими і задніми чотирьохпоршневими.
Не менш багате внутрішнє убрання автомобіля: двобарвний шкіряний салон (білий/червоний). Двері і центральна панель оббиті м'якою замшею Ultra, а приборка, центральний тунель, рульове колесо, ручнік і задня частина спортивних сидінь прикрашені карбоновими вставками.
За матеріалами: caredge.ru