PDA

Переглянути повну версію : Специ Lumma Design «підсмажили» до скориночки BMW M5


bmwe36petro
10.11.2009, 19:17:43
Якщо хтось вважає, що BMW M5 E60 вже нікуди розкачувати, то він помиляється, і робота команди Lumma Design вельми очевидно це ілюструє.
10573
Високооборотний заводський двигун V10, що видає 507 кінських сил, тюнери розкочегарили до 730 скажених «коней».

Цей баварський п'ятимісний седан при сході з конвейєра цілком годиться, скажімо, для кільцевих гонок, але після гаража Lumma Design йому несоромно буде з'явитися на будь-якому світовому гоночному заліку. В оригінальний п'ятилітровий мотор «Емп'ятої» вдалося нагнати 730 кінських сил за рахунок пари компресорів G-Power, з цієї ж причини максимальний крутний момент збільшився на 180 «ньютонів» (700 Нм).
1057410575105761057710578
В результаті розгін до 100 кілометрів у тюнінгованої M5 займає 4,2 секунди, що на 0,5 секунди швидше заводського спорткара. За 10 секунд з початку старту автомобіль досягає 200 кілометрового порогу швидкості, коли ж секундомір покаже 29,5 секунди, машина вже переступить 300-кілометровий рубіж. При цьому максимальна швидкість складає 367 кілометрів на годину.
1057910580105811058210583
Зрозуміло, довелося попрацювати над вагою і аеродинамікою машини. Для полегшення спорткара були встановлені карбонові деталі: капот, крила, кришка багажника, корпуси бічних дзеркал, ручки дверей і накладки на порогах. Також для зниження ваги і збільшення потужності встановлена спортивна вихлопна система Lumma із сталевими патрубками.

Спортивна підвіска повністю регулюється на двох осях і може занижуватися на 45 міліметрів. На передній осі встановлені 21-дюймові диски з низькопрофільними покришками Michelin розміром 255/30, ззаду – 295/25. Гальмівну систему забезпечили могутніми супортами: передніми шестипоршневими і задніми чотирьохпоршневими.

Не менш багате внутрішнє убрання автомобіля: двобарвний шкіряний салон (білий/червоний). Двері і центральна панель оббиті м'якою замшею Ultra, а приборка, центральний тунель, рульове колесо, ручнік і задня частина спортивних сидінь прикрашені карбоновими вставками.

За матеріалами: caredge.ru

Just be
10.11.2009, 19:35:34
бомба, карбон суперово виглядає в салоні

Vomont
10.11.2009, 19:44:31
Думаю можна було і більше розкачати. Вони там по ходу дуже мало вдули тими компресорами. Іноземці є іноземці весь час перестраховуються.

bmwe36petro
11.11.2009, 08:41:12
Vomont, я думаю, що там і про екологію подбали, навідміну від наших тюнерів, бо тамтешні закони суворіші за наші.

andriy320e30
11.11.2009, 10:05:43
навигляд для любителя мені більше орігінал подобається а з мотором нормально
попрацювали

Karabas Barabas
11.11.2009, 11:25:50
..складаэться враження що над дизайном працювали мотористи..

помальвані арки.. червоно-білий салон з "прострочкою" скоріше пасував би до якогось олдтаймера чим до сучасного високотехнологічного автомобіля ... і ще поєднання біло-сірого екстер'єру з червоно білим інтер'єром викликає подив
мабуть єдине що тішить око в цих доопрацюваннях так це колісні диски..

ValodjaE36
11.11.2009, 11:36:17
класна машинка, гарненька та потужна, на середній консолі є шилздік - лімітед едишин тампарарам для якогось Абдулазіза:biggrin: милиордери теж люблять БМВ:first:

augustino
11.11.2009, 12:45:03
Кольори підібрано не дуже,а от все решта бомбезно!

mario
12.11.2009, 22:03:09
замовити обшивку салону в чорно-білих тонах і все просто супер:ok: