bmwe36petro
02.11.2009, 17:53:26
Минулого тижня баварці на честь ювілею «п'ятірки» розсекретили нереалізований кабріолет BMW M5 Е34.
10414
Тепер же явили світу і непотрапившу до конвейєра «емку» в кузові універсал покоління Е39 — цей автомобіль не пішов у серію через проблеми із задньою підвіскою і очікувано малим попитом.
Під час дорожніх випробувань універсала, корма якого свідомо важча за донорський седан, розробники ніяк не могли добитися того ж балансу налаштувань підвіски як у триоб'ємника. В результаті довгих старань компроміс між керованістю і комфортом був майже знайдений, як свідчить легенда — на фото той самий екземпляр, з настройками задньої підвіски, що майже задовольняють вимогам серійного автомобіля.
Проте після всієї виконаної роботи творці про всяк випадок вирішили відстежити популярність своїх універсалів як таких і... дійшли до сумного висновку. У клані практичних бізнес-класів і вже тим більше спортивних зараз заправляє Audi, виводити свій спортивний «сарай» на ринок, означає прирікати його на провал, а себе на збитки.
10415104161041710418104191042010421104221042310424
Неіснуючий серійно універсал BMW M5 E39
Між тим під капотом автомобіля була встановлена та ж силова установка що і у седана — 5-літровий V8 потужністю 400 кінських сил в парі з механічною трансмісією Getrag. Так само варто нагадати, що універсал, що не відбувся, на базі М5 Е39 утворив дірку в історії практичних «п'ятірок» допрацьованих відділенням BMW M GMBH, що почалася з другого покоління баварського бізнес-класу і продовжується зараз в поточній генерації автомобіля.
За матеріалами: caredge.ru
10414
Тепер же явили світу і непотрапившу до конвейєра «емку» в кузові універсал покоління Е39 — цей автомобіль не пішов у серію через проблеми із задньою підвіскою і очікувано малим попитом.
Під час дорожніх випробувань універсала, корма якого свідомо важча за донорський седан, розробники ніяк не могли добитися того ж балансу налаштувань підвіски як у триоб'ємника. В результаті довгих старань компроміс між керованістю і комфортом був майже знайдений, як свідчить легенда — на фото той самий екземпляр, з настройками задньої підвіски, що майже задовольняють вимогам серійного автомобіля.
Проте після всієї виконаної роботи творці про всяк випадок вирішили відстежити популярність своїх універсалів як таких і... дійшли до сумного висновку. У клані практичних бізнес-класів і вже тим більше спортивних зараз заправляє Audi, виводити свій спортивний «сарай» на ринок, означає прирікати його на провал, а себе на збитки.
10415104161041710418104191042010421104221042310424
Неіснуючий серійно універсал BMW M5 E39
Між тим під капотом автомобіля була встановлена та ж силова установка що і у седана — 5-літровий V8 потужністю 400 кінських сил в парі з механічною трансмісією Getrag. Так само варто нагадати, що універсал, що не відбувся, на базі М5 Е39 утворив дірку в історії практичних «п'ятірок» допрацьованих відділенням BMW M GMBH, що почалася з другого покоління баварського бізнес-класу і продовжується зараз в поточній генерації автомобіля.
За матеріалами: caredge.ru