bmwe36petro
20.10.2009, 12:10:18
Трапитися це повинно нібито в рамках Женевського мотор-шоу.
10272
Що цікаво, зовнішніх трансформацій другому поколінню першого позашляховика баварців готують небагато — передній бампер в стилі більш спортивного брата BMW X6. Зате чекають невелику революцію по технічній частині.
10273
За повідомленнями наших колег з французького журналу L'Automobile, освіжені BMW X5 отримають автоматичну трансмісію від флагманської «сімки» — восьмиступінчасту. Також очікується, що баварці навчать працювати її в тандемі з системою «стоп-старт», що глушить на перехрестях двигун. Технічно це не просто, адже у момент початку руху на транспортних засобах з «гідроавтоматами» потрібно не тільки запустити двигун, але і в обмежений час підняти тиск масла в коробці. Проте всі напрацювання у виробника трансмісій ZF (основний постачальник «автоматів» для BMW) для цього вже існують. У картер цієї трансмісії упроваджений акумулятор тиску, що дозволяє зберігати робочий тиск масла коробки в моменти, коли мотор заглушений.
10274
Чекають перестановки сил і в асортименті моторів освіжених BMW X5. Є великі підозри, що розробники вилучать з нього атмосферний 355-сильний V8 об'ємом 4,8 літра, внаслідок чого версії BMW X5 з індексом xDrive48i приводитимуться в рух 4,4-літровими наддувними агрегатами від модифікації позашляховика з літерою «М». Потужність цього двигуна складає 407 кінських сил.
Моделі X5 з шильдіком xDrive30i, ймовірно поступляться місцем могутнішим xDrive35i, під капотом яких встановлять 306-сильний рядник з подвійним наддувом. 3,0-літровий дизель потужністю 225 кінських сил замінять на 245-сильний мотор, що дебютує на останньому поколінні «сімки».
За матеріалами: caredge.ru
10272
Що цікаво, зовнішніх трансформацій другому поколінню першого позашляховика баварців готують небагато — передній бампер в стилі більш спортивного брата BMW X6. Зате чекають невелику революцію по технічній частині.
10273
За повідомленнями наших колег з французького журналу L'Automobile, освіжені BMW X5 отримають автоматичну трансмісію від флагманської «сімки» — восьмиступінчасту. Також очікується, що баварці навчать працювати її в тандемі з системою «стоп-старт», що глушить на перехрестях двигун. Технічно це не просто, адже у момент початку руху на транспортних засобах з «гідроавтоматами» потрібно не тільки запустити двигун, але і в обмежений час підняти тиск масла в коробці. Проте всі напрацювання у виробника трансмісій ZF (основний постачальник «автоматів» для BMW) для цього вже існують. У картер цієї трансмісії упроваджений акумулятор тиску, що дозволяє зберігати робочий тиск масла коробки в моменти, коли мотор заглушений.
10274
Чекають перестановки сил і в асортименті моторів освіжених BMW X5. Є великі підозри, що розробники вилучать з нього атмосферний 355-сильний V8 об'ємом 4,8 літра, внаслідок чого версії BMW X5 з індексом xDrive48i приводитимуться в рух 4,4-літровими наддувними агрегатами від модифікації позашляховика з літерою «М». Потужність цього двигуна складає 407 кінських сил.
Моделі X5 з шильдіком xDrive30i, ймовірно поступляться місцем могутнішим xDrive35i, під капотом яких встановлять 306-сильний рядник з подвійним наддувом. 3,0-літровий дизель потужністю 225 кінських сил замінять на 245-сильний мотор, що дебютує на останньому поколінні «сімки».
За матеріалами: caredge.ru