PDA

Переглянути повну версію : Показ рестайлінгових BMW X5 передбачають на березень майбутнього року


bmwe36petro
20.10.2009, 12:10:18
Трапитися це повинно нібито в рамках Женевського мотор-шоу.
10272
Що цікаво, зовнішніх трансформацій другому поколінню першого позашляховика баварців готують небагато — передній бампер в стилі більш спортивного брата BMW X6. Зате чекають невелику революцію по технічній частині.
10273
За повідомленнями наших колег з французького журналу L'Automobile, освіжені BMW X5 отримають автоматичну трансмісію від флагманської «сімки» — восьмиступінчасту. Також очікується, що баварці навчать працювати її в тандемі з системою «стоп-старт», що глушить на перехрестях двигун. Технічно це не просто, адже у момент початку руху на транспортних засобах з «гідроавтоматами» потрібно не тільки запустити двигун, але і в обмежений час підняти тиск масла в коробці. Проте всі напрацювання у виробника трансмісій ZF (основний постачальник «автоматів» для BMW) для цього вже існують. У картер цієї трансмісії упроваджений акумулятор тиску, що дозволяє зберігати робочий тиск масла коробки в моменти, коли мотор заглушений.
10274
Чекають перестановки сил і в асортименті моторів освіжених BMW X5. Є великі підозри, що розробники вилучать з нього атмосферний 355-сильний V8 об'ємом 4,8 літра, внаслідок чого версії BMW X5 з індексом xDrive48i приводитимуться в рух 4,4-літровими наддувними агрегатами від модифікації позашляховика з літерою «М». Потужність цього двигуна складає 407 кінських сил.

Моделі X5 з шильдіком xDrive30i, ймовірно поступляться місцем могутнішим xDrive35i, під капотом яких встановлять 306-сильний рядник з подвійним наддувом. 3,0-літровий дизель потужністю 225 кінських сил замінять на 245-сильний мотор, що дебютує на останньому поколінні «сімки».

За матеріалами: caredge.ru

ValodjaE36
20.10.2009, 12:28:35
Також очікується, що баварці навчать працювати її в тандемі з системою «стоп-старт», що глушить на перехрестях двигун. Технічно це не просто, адже у момент початку руху на транспортних засобах з «гідроавтоматами» потрібно не тільки запустити двигун, але і в обмежений час підняти тиск масла в коробці. Проте всі напрацювання у виробника трансмісій ZF (основний постачальник «автоматів» для BMW) для цього вже існують. У картер цієї трансмісії упроваджений акумулятор тиску, що дозволяє зберігати робочий тиск масла коробки в моменти, коли мотор заглушений.
курто, такого ніхто не має крім БМВ:biggrin::blum:

Rostyk
20.10.2009, 12:34:52
ніхто не має крім БМВ

нажаль мають... якшо не помиляюсь японці вже до такого додумались...

Vomont
20.10.2009, 12:35:47
Також очікується, що баварці навчать працювати її в тандемі з системою «стоп-старт», що глушить на перехрестях двигун.
цікава технологія, тільки навіщо це потрібно?

Rostyk
20.10.2009, 12:50:40
тільки навіщо це потрібно?

економія, екологія......

bmwe36petro
20.10.2009, 13:45:04
економія, екологія......
і сучасні загальні тенденції автомобілебудування

Vomont
20.10.2009, 13:49:29
добре- зрозуміло. цікаво скільки можна економити палива використовуючи таку технологію

bmwe36petro
20.10.2009, 14:10:53
В умовах експлуатації авто у великих містах, де бувають довготривалі затори і тягнучки економія буде суттєва, але знову ж таки береться до уваги не так економія з погляду на ціну палива, скільки зменшення викидів у атмосферу. В нас це не дуже актуально на теперішній час, а от у європі та америці з кожним роком екологічні норми стають жорсткішими і, відповідно, експлуатація авто, котре відповідає найновішим нормам екології, коштує його власнику дешевше в плані податків.

Karabas Barabas
20.10.2009, 14:15:24
цікаво скільки можна економити палива використовуючи таку технологію
..скоро ця тема для тебе може стати дуже актуальною:biggrin:

Vomont
20.10.2009, 14:32:29
Karabas Barabas, чому це?

Karabas Barabas
20.10.2009, 15:33:39
Vomont маленьке стадо з 500 поні треба буде чимісь годувати.. :)

Vomont
20.10.2009, 15:40:28
Karabas Barabas, такий великий дядько а не знаєш що в звичайному двигуні внутрішнього згорання використовується КПД на 30% а все решту паливо не згораючи вилітає в трубу. При встановленні турбіни чи механічного нагнітача покращується згорання палива і відповідно збільшується КПД та потужність. Тобто росхід не збільшиться а зменшиться.

Karabas Barabas
20.10.2009, 16:07:44
росхід не збільшиться а зменшиться за допомогою турбіни :rofl:

Vomont
20.10.2009, 16:13:37
Karabas Barabas, саме так. тому що збільшиться запас потужності.

{ додано через 3 хвилини }
при такому самому обємі подачі палива за рахунок турбіни покращиться його згорання в камерах і відповідно збільшиться тепловіддача і потужність. Все геніальне -просто.

{ додано через 8 хвилин }
Karabas Barabas, турбіна нагнітає в циліндри не паливо а повітря :biggrin: