PDA

Переглянути повну версію : Заміна помпи на м40.


кум
28.09.2009, 22:22:03
Хлопаки, допоможіть будь ласка! Замітив хід вентилятора(шат), коли міняв ремінь генератора, виявилось справа в помпі. Треба було б гнати на сервіс, і все, але я чомусь вирішив спробувати сам:) Відкрутив радіатор, вентелятор, шків на помпі, і чотири гвинта кріплення помпи. А зняти її не можу:ireful:, в чому причина, може тре знімати передню кришку?? І як зняти віскомуфту?? БУДУ ВСІМ ВДЯЧНИЙ ЗА БУДЬ ЯКИЙ КОМЕНТАР!
Може є якась схема?

sergiy
29.09.2009, 11:45:38
якшо більше нема шо відкручувати треба брати в руки молоток одною рукою тягнеш помпу, а другою (з молотком) постукуєш по помпі, але без фанатизму!

bmwgorobec
29.09.2009, 16:03:20
В помпі мають бути 2 дирки з різьбою вроді на 6, закручуєш туди 2 болти і вони почнуть впиратись в блок тим самим виштовхуючи помпу звітам.

sergiy
29.09.2009, 17:31:56
так і знав шо на "миколиному" сервісі ніф-га не вміють правильно робити!)))

кум
29.09.2009, 21:15:19
Знайшов різьби, а я думав що там хтось викрутив ті болти!:sorry:
Велике вам ДЯКУЮ, завтра буду викручувати.
А як від`єднати віскомуфту?

ValodjaE36
30.09.2009, 11:43:55
А як від`єднати віскомуфту?
відкручуєш болти (вроді на 10) вони тримають лопості, а віськомуфту тре відкуручувати від шківа (ударами по ключу), в протилежну сторону від обертів мотора!

bmwgorobec
30.09.2009, 17:17:42
На віскомуфті ліва різьба, щоб її відкрутити треба крутити за годинниковою стрілкою.

кум
30.09.2009, 18:26:07
ValodjaE36,, bmwgorobec, sergiy, великий вам:respekt: і уважуха!!
Дякую за допомогу! Буду "насолоджуватись" ремонтом...

кум
02.10.2009, 11:55:30
Вчора попробував відкручувати, ті вуха, що відштовхують помпу від блока потріскали на перших секундах..., :shok:мертво тримається зараза! Сьгодні преїди друг з лебідкою на бампері (ваз нива), прикручу шків до помпи і будем помаленьку витягувати, побачим що то дасть...

sergiy
02.10.2009, 12:02:21
по можливості зніми відео!!!!!! я б на таке подивився!!!!! :shok::shok::shok:

VoVik
02.10.2009, 16:57:36
кум, ти на рахунок ниви серйозно, бо мене такі речі шокують коли до BMW з насиллям підходять. Я уважно розглянув конструкцію твого мотору ,якщо ти все відкрутив то тримати помпу може лише прикіпівша прокладка між блоком і фланцем помпи тому раджу взяти тоненьку стрічку хлопкової тканини обмотати по контору фланця і залити це все щедро WD40 або іншим розкислювачем і залишити цю конструкцію хочаби на пів дня після чого акуратно підважити гострою викруткою в місці з"єдноння помпи з блоком і помпа має вийти з отвору.http://www.bmwcats.ru/bmw/catalog/E34/47367/any/graphics/11/11_0556/
Але боюся що вже пізно чи ні? :rtfm:

кум
05.10.2009, 12:56:10
VoVik, Все ок, дякую за пораду, мені так і запропонували зробити взяти тоненьку стрічку хлопкової тканини обмотати по контору фланця і залити це все щедро WD40 або іншим розкислювачем і залишити цю конструкцію хочаби на пів дня
Сьгодні йду пробувати, думаю що все вдасться, бо вже дуже скучився за моєю "крихіткою"! В мене була проблема з тим що я не знав на скільки см помпа входить в блок, там стоїть кришка що закриває привідний ремінь, і через неї не видно з`єднання. З мене вже сміялись що заміна тягне на 1-3год, а я вже тиждень з нею бавлюсь, просто немає часу.

VoVik
06.10.2009, 11:11:07
кум, Думаю, що помпа входить у блок приблизно на таку ж величину як виступає.Успіхів.:ok: