ValodjaE36
13.09.2009, 14:58:59
Всім доброго дня:)
довго не міг знайти часу на це, але вчора власноруч зняв задні аморти зі свого улюбленого БМВ, та робиться це не так важко як здавалось мені...
Для початку потрібно зняти колесо та приготувати такі інструменти - клучі на 13, 16 та 18 та цпеціальний клуч для розкручування амортизаторів(можна виготовити власноруч).
Пешим ділом зняв колеса, та відкинув задню спинку щоб добратись до заднього стакану, який захований за спинкою під ковриком на рівні з колонкою(довго шукав, до цього думав, що доступ до стакану з багажника:sorry:), відсунув коврик та почав процес відкуручування :biggrin:(клучик на 13), обовязково не забудьте підставити під ступицю домкрат або щось подібне, щоб під тиском пружини ступиця не впала до низу, внаслідок цього монтаж ускладниться.
Після того як відкрутив аморт від стакану приступив до відкручування його від ступиці (ключик на 18), всі ці маніпуляції призвели до легкого демонтажу амортизатора (він випав:biggrin:)
Почався процес розбирання амортизатора, ключами 16 та спеціальним клучом, потім завіз іх на прокачку (бюджет обмежено:biggrin: нові мінімум 450грн. за штуку по блату, а прокачка 140 грн. за штуку, гарантія 20 тис.км.) забрав їх за три години та почав їх збирання (не забудьте положення всіх шайб та положення амортизатора в тому місці де він кріпеться до ступиці) і все ставим на свої місця :ok:
прокачкою задоволенний:yahoo:
по часу вклався десь у 4,5-5 год, враховуючи час на прокачку:victory:
довго не міг знайти часу на це, але вчора власноруч зняв задні аморти зі свого улюбленого БМВ, та робиться це не так важко як здавалось мені...
Для початку потрібно зняти колесо та приготувати такі інструменти - клучі на 13, 16 та 18 та цпеціальний клуч для розкручування амортизаторів(можна виготовити власноруч).
Пешим ділом зняв колеса, та відкинув задню спинку щоб добратись до заднього стакану, який захований за спинкою під ковриком на рівні з колонкою(довго шукав, до цього думав, що доступ до стакану з багажника:sorry:), відсунув коврик та почав процес відкуручування :biggrin:(клучик на 13), обовязково не забудьте підставити під ступицю домкрат або щось подібне, щоб під тиском пружини ступиця не впала до низу, внаслідок цього монтаж ускладниться.
Після того як відкрутив аморт від стакану приступив до відкручування його від ступиці (ключик на 18), всі ці маніпуляції призвели до легкого демонтажу амортизатора (він випав:biggrin:)
Почався процес розбирання амортизатора, ключами 16 та спеціальним клучом, потім завіз іх на прокачку (бюджет обмежено:biggrin: нові мінімум 450грн. за штуку по блату, а прокачка 140 грн. за штуку, гарантія 20 тис.км.) забрав їх за три години та почав їх збирання (не забудьте положення всіх шайб та положення амортизатора в тому місці де він кріпеться до ступиці) і все ставим на свої місця :ok:
прокачкою задоволенний:yahoo:
по часу вклався десь у 4,5-5 год, враховуючи час на прокачку:victory: