PDA

Переглянути повну версію : E36 Демонтаж та монтаж задніх амортизаторів в Е36 купе (фотозвіт)


ValodjaE36
13.09.2009, 14:58:59
Всім доброго дня:)
довго не міг знайти часу на це, але вчора власноруч зняв задні аморти зі свого улюбленого БМВ, та робиться це не так важко як здавалось мені...

Для початку потрібно зняти колесо та приготувати такі інструменти - клучі на 13, 16 та 18 та цпеціальний клуч для розкручування амортизаторів(можна виготовити власноруч).
Пешим ділом зняв колеса, та відкинув задню спинку щоб добратись до заднього стакану, який захований за спинкою під ковриком на рівні з колонкою(довго шукав, до цього думав, що доступ до стакану з багажника:sorry:), відсунув коврик та почав процес відкуручування :biggrin:(клучик на 13), обовязково не забудьте підставити під ступицю домкрат або щось подібне, щоб під тиском пружини ступиця не впала до низу, внаслідок цього монтаж ускладниться.
Після того як відкрутив аморт від стакану приступив до відкручування його від ступиці (ключик на 18), всі ці маніпуляції призвели до легкого демонтажу амортизатора (він випав:biggrin:)
Почався процес розбирання амортизатора, ключами 16 та спеціальним клучом, потім завіз іх на прокачку (бюджет обмежено:biggrin: нові мінімум 450грн. за штуку по блату, а прокачка 140 грн. за штуку, гарантія 20 тис.км.) забрав їх за три години та почав їх збирання (не забудьте положення всіх шайб та положення амортизатора в тому місці де він кріпеться до ступиці) і все ставим на свої місця :ok:
прокачкою задоволенний:yahoo:
по часу вклався десь у 4,5-5 год, враховуючи час на прокачку:victory:

Just be
13.09.2009, 15:05:32
ValodjaE36, звіт супер :) потім напишеш про враження від їзди.

ValodjaE36
13.09.2009, 15:17:28
...такий собі гурток "умілі ручки"
Just be, дякую, я старався :boast:
враження вже напишу, трошка жосковата дупка, але то файно для великих швидкостей, буду надіятись що ще тисяч 100 проїдуть:biggrin:

Rostyk
14.09.2009, 09:51:14
ValodjaE36, Молодець! Звіт дійсно на 5+.....:)

ValodjaE36
14.09.2009, 09:54:43
Дякую друзі що зацінили, маю надію що данний текст стане комусь у пригоді:)

Horak
14.09.2009, 10:06:18
:respekt:

VoVik
14.09.2009, 10:16:40
ValodjaE36 :hi:В якому моложені була машина коли ти затягував
болт кріплення нижньої частини амортизатора до ступиці,
на домкраті чи на колесах?
Згадай будласка бо це дуже важливо для твоєї машини!!!

ValodjaE36
14.09.2009, 10:58:46
VoVik, колеса були зняті, та болт від ступиці відкручувався після того як домкратом підпер ступицю та відкручений був верх від стакану, а що могло бути не так???

tommy_boy
14.09.2009, 11:05:00
ValodjaE36, маладца! :wink::respekt:

VoVik
14.09.2009, 11:33:18
ValodjaE36 Я про процес збирання підвіски.
Дивись, коли машина піддомкрачена підвіска розвантажується
і коли збираєш не можна затягувати до кінця кріпленя вузлів що містять
сайленблоки що в процесі єксплуатації здійснюють коливальні рухи.
Одже затяжку потрібно зробити коли машина стоїть бажано на рівні поверхні вже на колесах в нейпральному положенні для сайленблоків.
Інакше ,випадок з розвантаженою підвіскою(машина піддомкрачена) після
затяжки в такому положені на сайленблок буде діяти надлишковий крутний момент ,який при чисельному наїзді на горби буде старатися порвати сайленблок.
А в загальному все :ok: тільки треба при таких операціях про це пам"тати,
Сам одного разу забув, згадав пізно вечером добре що нікуда не виїзджав
зранку прийшлося залізти під машину відпустити болт і затягнути!!!:)

ValodjaE36
14.09.2009, 11:50:24
VoVik, дуже дякую за важливу інформацію, затягував коли під ступицею був домкрат, але не давав він того навантаження як при поставленій на колесах, це точно, тре попустити, а заодно подивлюсь в якому стані вони, бо вже два дні поїздив:)
ще раз дякую Вовік!!!

VoVik
14.09.2009, 12:05:02
Непереживай я думаю що за два дні
нічого страшного ще не сталося це ж BMW :biggrin:
Завжди радий помогти чим можу.
Для того ми тут і зібралися:friends:

ValodjaE36
14.09.2009, 13:23:43
Для того ми тут і зібралися
1000%

qub
15.09.2009, 10:07:11
дада, таку процедуру теж проходив, але крім того знімав ще пружини – доставляв підкладки.
от цікавить чи є варіант довших за звичайні задні пружини для купе е36?

ValodjaE36
15.09.2009, 14:12:48
цікавить чи є варіант довших за звичайні задні пружини для купе е36?
можливо від універсала підійдуть:)

ValodjaE36
21.09.2009, 10:22:14
Відпустив я все таки амортизатор від ступиці, але він був в томуж положенні в якому йому потрібно було б:)
VoVik, там є така фтулка з кільцем, видно вона рухається вільно в резині, але всерівно дякую за пораду:respekt:

VoVik
21.09.2009, 14:53:06
Коли ти відпускав процес повернення втулки в нормальне положення
відбувся миттєво тому ти нічого непобачив:nea: а нарахунок втулки там нічого немає рухатися тимпаче в резині ,якщо вона вже рухається в резині то амортизатор можна викідати!!! :)Колись зустрінимося то поговоримо більш детально добре зробив що попустив коли машина була на колесах тепер можеш спокійно їздати адже задні амортизатори не дешеві!!!:biggrin:

ValodjaE36
21.09.2009, 18:01:54
VoVik, щиро вдячний за поради:friends:

ValodjaE36
30.10.2009, 09:19:35
Забув залишити номер телефону майстра, який робив прокачку амортизаторів, машина пройшла вже десь 2500 км., результатом задоволенний.
067-740-61-09 Славік, він же може зняти і поставити! дає гарантію 20 000км.!

ЗІП
31.10.2009, 23:59:55
юджет обмежено нові мінімум 450грн. за штуку по блату, а прокачка 140 грн. за штуку

є варіант нових задніх амортизаторів на Е36 за 250грн/шт,
я собі такі за 450грн взяв на перед Е39.
http://kamoka.net/