PDA

Переглянути повну версію : E39 Постійно мокрий радіатор...


levada2002
09.09.2009, 15:03:28
Чомусь постійно видно сліди тосолу на радіаторі біля кришки. Ніби і не багато доливаю, та важливо розібратись звідки він там береться. Таке враження, що тільки через кришку (чи то клапан в ній), от тільки чому????

За температурою слідкую постійно, стрілка весь час дивиться рівно вверх(на 12.00).

bmwe36petro
09.09.2009, 15:17:01
levada2002, проблема може бути в самій кришці. По-перше подивись яка там цифра стоїть (для прикладу 140, 200 і т.п.) і необхідно дізнатися яка має бути по ЕТК, та цифра означає тиск, при якому відкривається клапан. Може бути таке, що в тебе має бути 200, а кришку хтось колись поміняв на 140.

Щойно глянув ЕТК і таки дійсно в тебе має бути на кришці 200, тобто клапан відкривається при тиску 2.0BAR, в мене наприклад має бути 1.4BAR (140 на кришці)

levada2002
09.09.2009, 15:30:24
В мене на кришці написано 200. Дякую за інформацію.

bmwe36petro
09.09.2009, 15:36:02
levada2002, ну попробуй її таки поміняти, можливо вона вже не тримає того тиску, може в когось знайомих попроси на день для тесту, щоб перед тим як купувати нову бути впевненим що це в ній проблема.

T.T.
09.09.2009, 17:03:49
Таке враження, що тільки через кришку
Через кришку то точно , провірь на кришці мають бути два резинових сальничка, знизу та зверху біля самої різьби !!! вони відповідають за не витікання тосолу !!! якшо все на місці, то значить клапану в кришці капут !!! Клапан можна відремонтувани , таким чином , розкривши саму кришку побачиш , пружину. Вона могла просто просісти . Акуратно , не сильним ривком розтягуєш пружину десь на 1 см., і збираєш все назад ! Ось і все !!! операція закічена . Успіху . Тільки про результат операції відпиши !:)

levada2002
09.09.2009, 21:48:41
Завтра, як все вийде викладу фотозвіт. Дякую.

levada2002
11.09.2009, 09:26:58
Одним словом розібрав я кришку, пржинку розтягнув, все промив зібрав і поклав назад, до речі заодно розвоздушив систему охолодження і долив рідини до рівня.
А тепер все по порядку:
- зняв кришку
- від"єднав від самої кришки клапан
- потім у верхній частині клапану знімається кришка, яка тримається на чотирьох защіпках (їх можна легко потисну викоуткою - піддаються)
- дістаємо пружину і сам клапан
- пружину розтягуємо
- клапан промиваємо (на гумці достатньо бруду і за рахунок цього вона не щільно прилягала до свого посадочного місця)
- все збираємо у зворотьому порядку
- сальники на кришку (на фото їх видно, два цільця) підібрав на базарі по розміру
- сьогодні вже трохи поїздив, поки все сухо

Якість фото не дуже, цифровика не маю (надаю перевагу дзеркальним на плівці). Тому знімав телефоном

augustino
11.09.2009, 10:53:43
levada2002, :respekt:за фотозвіт!

levada2002
11.09.2009, 23:11:15
augustino, :friends:

T.T.
14.09.2009, 13:04:57
levada2002, Вітаю з закінченням операції !!!:) За звіт :respekt: