PDA

Переглянути повну версію : E39 лампа тиску масла гасне за 3-5 сек


levada2002
25.08.2009, 19:50:09
коли заводжу двигун, тиск масла гасне не відразу. Не має значення на холодному двигуні чи на гарячому. В кого як, підкажіть, щоб трохи заспокоїти душу.

andriy320e30
25.08.2009, 20:28:04
зворотній клапан може не тримати в мене так було поки не купив фільтр з клапаном
але мотор в мене інакший .краще заїхати до майстрів хай зроблять то погано коли сухий старт

levada2002
25.08.2009, 20:48:49
З нашими майстрами, треба їхати з готовми діагнозом і від них вимагати хіба тупо роботи. Поки сам не буду впевнений в чому тут проблема, нікуди їхати не буду.

{ додано через 33 хвилини }
на дружньому російському форумі пишуть, що треба мовляв лізти до зворотнього клапана, знімати піддон і т.д. Чесно кажучи я не впенений в цьому. Рік тому я їздив на новому Рекстоні, двигун там стояв 2.7 турбо дизель. Так там в мене була проблема, лампочка тиску масла горіла ще 5-7 сек після заведення двигуна. Вилікувалось заміною масла і масляного фільтра. Виявилось фільтр не щільно приляга на своє посадчоне місце і масло втікало в піддон, тому зранку витрачалось кілька секунд на заповнення ситеми маслом. Як виявилось у нас в Рекстон-клубі багато людей мали таку проблему, але навіть не звертали уваги на це, машина ж НОВА!!! Їздять до тепер, пробіг вже за 100 тис, політ нормальний.

LEgEnDA
26.08.2009, 09:11:11
levada2002, долий трошки масла і все буде ок. Було таке саме. Ти рівень провіряв?

ValodjaE36
26.08.2009, 10:34:31
Дуже часто таке можливо від не якісного масляного фільтра, погано пропускає масло!

Shpuganich
26.08.2009, 13:37:56
Однозначно рівень масла в мене так само буває долиєш масла пропадає, або поміняєш і все гуд, мається на увазі коли вже зміна підійшла..

levada2002
26.08.2009, 14:45:48
Вчора поміняв масло, рівень максимальний (при замірі 3хв після того, як заглушив авто). Сьогодні зранку те ж саме:bad:

andriy320e30
26.08.2009, 16:13:09
у львові є шарущі пацани ті шо на христині робили сервіс десь біля південного може вони щось скажуть ми там вже дві машини робили ціни нормальні
знайомий робив 530д тільки там зробили він цілий львів обїздив

Horak
28.08.2009, 15:51:42
Взагалі то всі показники після увімкнення запалення, горять деякий час, а потім гаснуть ( декілька секунд). Це свідчить що всі прибори працюють нормально, якщо щось не працює, то датчик залишається горіти...

shpak
28.08.2009, 17:48:17
В мене зранку така сама ситуація але думаю що,це не смертельно.

Cross
28.08.2009, 20:35:03
В мене таке теж,але дуже рідко буває:ok:

levada2002
28.08.2009, 21:22:03
shpak, Horak, абсолютно з вами згідний, та є думка, що буцімто двигун в суху крутиться перших пару секунд, поки тиск масла не встановиться на відповідному рівні. Хоча я думаю, що в любому випадку масло залишається на складових двигуна і зовсім в суху він не обертається. Просто цікаво знати думку більшості з цього приводу.

Cross
29.08.2009, 09:10:57
Ця думка вірна,так як коли двигун працює,то масло під тиском ганяє по ньому,а коли не працює,то по закону Ньютона масло стікає в картер,тому виробники масел запевняють,що складова формула їхнього масла дозволяє маслу створювати плівку на робочих поверхнях,та залишатись там при відсутності тиску.Такох експерти кажуть,що в будь-якому випадку після кожного заведення двигуна треба дати йому спочатку прокачати всю систему маслом(5-10сек.),а потім приступати до його експлуатації...

levada2002
29.08.2009, 10:36:29
завжди так робив, на всіх машинах. Незалежно від того, зима на дворі чи літо. А після дизельного рекстона, ще й після нагрузки даю відпочити пару хвилин на холостому:-)

Cross
29.08.2009, 10:56:41
ще й після нагрузки даю відпочити пару хвилин на холостому:-)
В мене не було ні одного дизельного авто,але я також чув про холостий перед вимкненням,казали що для того щоб турбіна охолола при робочому на холостих двигуні.... чи щось таке:)

levada2002
29.08.2009, 16:57:59
Справа не в дизелі, а в турбіні. Якшо після суттєвого навантаження на трасі, чи після прохватів по місту відразу заглушити двигун, то наступний раз при заведенні масла в підшипниках турбіни не буде і таким чином дуже швидко наближається її кінець. Тому бажано дати попрацювати двигуну на холостих, щоб турбіна трохи остила і тоді глушити. А для людей з проблемами пам"яті, бажано поставити сигналку з турботаймером!!!

Cross
29.08.2009, 19:43:01
Справа не в дизелі, а в турбіні.
Так і я про турбіну,яку переважно можна зустріти тільки на дизелях:wink:

levada2002
29.08.2009, 20:38:42
:friends:

Vomont
29.08.2009, 21:53:40
levada2002, дана ситуація яку ти описуєш не є нормальною. Рекомендую звернутись до майстрів. Що стосується того що лампочка зразу не гасне і це не страшно це все відносно. Ніхто на даний час не скаже точно за скільки часу буде гаплик двигуну чи іншим агрегатам через цю проблему. Хочеш випробувати- тоді ризикуй

levada2002
30.08.2009, 16:07:58
абсолютно згідний з тобою. Але враховуючи пробіг мого авто 315 тис, проблеми можуть проявлятися по трохи. Просто я переконався, що все мушу робити сам і до всього прийти там, не можу нікому довірити своє авто. Тому буду пробувати сам шукати цю проблему. Люблю техніку з дитинства, мотоцикли залишилися цією любов'ю до тепер. На наступний тиждень стаю на ремонт, знімаю насос гідропідсилювача, в також буду шукати причину по якій тиск масла встановлюється не відразу.

{ додано через 4 хвилини }
буду пробувати зробити фотозвіти. Щоб було відомо, що не обов'язково викидати гроші на вітер, щоб відремонтувати свій BMW.
Дуже прошу, напишіть скільки в кого горить лампочка тиску масла, важливо знати. А ще прошу вказуйте свій пробіг. дякую!

Shpuganich
30.08.2009, 17:49:15
В мене 2-3 секунди як коли, ще раз повторюсь доливаєш масло проблема зникає. Пробіг 333 тисячі.

levada2002
30.08.2009, 19:16:03
Shpuganich, сльгодні долив масло. Тепер максимум. Проблема залишилась.

Cross
30.08.2009, 21:21:39
Мені здається,що це не критично,бо якщо все ж таки гасне,тоді все добре,але якщо ти хочеш все ж таки розібратись в тому,тоді тобі краще звернутись з цим питанням до спеціалістів,вони мабуть всеж таки краще в цьому розуміються:wink:

Staseg
31.08.2009, 01:07:44
пробіг 319 тис., лампочка гасне через півсек. як машина заводиться))

перед тим зняв піддон, все прочистив, перевірив клапан, малоснасос, ланцюг, поміняв фільтр, масло

levada2002
31.08.2009, 09:02:50
Staseg, незалежно від того холодний двигун, чи гарячий???

Staseg
31.08.2009, 09:14:49
абсолютно без різниці, і на холодну і на гарячому півсек. максимум горить

bmwe36petro
31.08.2009, 10:47:22
В мене 307тис, гасне через 0,5сек, не залежно чи холодний чи гарячий, а на гарячому, коли після вимкнення через хвилину заводити, то вона навіть не загоряється, тобто тиск тримає.

levada2002
01.09.2009, 18:31:54
Одним словом пробіг в 300 тис не є обов"язковою причиною того, шо тиск масла довго набирає робочий режим. Завтра зніму піддон і подивлюсь, як там справи.

LEgEnDA
05.09.2009, 15:54:08
в мене горить після того як глушу машину, якраз зараз остине подивлюсь на рівень і долью - причина тому - вчорашні гонки по трасі