PDA

Переглянути повну версію : E39 Це диний варіант як злити масло з АКПП???


levada2002
08.08.2009, 12:51:13
єдине місце де можна злити масло, на моїй АКПП це от ця пробочка. На ній надпис про тип масла. Підкажіть чи то є дійно те масло, яке пасує заливати при заміні??
Тепер ще одне питання, а через що тоді заливати нове масло????????

CityCat
09.08.2009, 17:53:44
дивує одна штука - по колу, з верху пише - lifetime oil... в загальному перекладі - пожиттєве (щодо АКПП) масло. Чи не означає це, що допоки коробка "не вклякла" - масло не зливають?

levada2002
09.08.2009, 23:04:06
може і так, я і сам заплутався. Багато вже перечитав про пожиттєве масло в коробці bmw проблема тільки в тому, що немає чіткої інформації про жоден з варіантів. До речі шукав не тільки на нашому форумі, але і на російському.

{ додано через 2 хвилини }
одні підтримують заміну масла, інші кажуть що після цього наступає смерть коробці.

Vomont
09.08.2009, 23:22:21
CityCat, levada2002, масло в АКП БМВ по специфікації розраховане на весь строк служби коробки. Заміна потребується у випадку ремонту АКП і все. Хоча я особисто на тіптроні в себе на 540 міняючи сальники поміняв і масло. Саме важливо при заміні залити тільки те що написано на наклейці яка приклеїна до коробки. Нічого гіршого КП від заміни не буде.

levada2002
09.08.2009, 23:27:17
дякую, але ніяких наклейок на коробці я не знайшов. Тільки те, що написано на цій заглушці.

Vomont
09.08.2009, 23:52:59
Тільки те, що написано на цій заглушці.
Якщо нема наклейок тоді звертайся до офіційного представника, називай ВІН авто і тобі скажуть яке залите в тебе масло. Я так робив.

levada2002
22.08.2009, 17:46:11
А офіційний представник - це ХРИСТИНА???

LEgEnDA
22.08.2009, 18:20:51
майже у всі коробки автомат іде масло АТФ3, як в гідропідсилювач.

levada2002
22.08.2009, 19:39:09
Не зовсім, справа в тих довбаних наклейках, що люди їх мають на піддонах іхніх коробок. Червона - означає що червоне масло, зелена - що зелене. А по моєму він коду взагалі видає, що тип масла мав би бути жовтого кольору. Враховуючи, що без демонтажу коробки все масло не злити, треба досить обережно відноситись до доливки свженького. От і виходить, зі слів чоловіка з Христини (я з ним по телефону говорив), що після зливу частини масла і доливу нового авто може взагалі відмовитись їхати, от тоді вже одна дорога КАПРЕМОНТ або Б/У КОРОБКА. Обидва варіанти досить фінансово ємкі.:bomb:

Cross
23.08.2009, 10:45:11
Я мав Мерседес W210,так там був щуп для провірки рівня масла в коробці(автомат),і він був запломбований якоюсь червоною заглушкою.Коли я був на Мерседес-сервісі,то поцікавився що то таке.Мені відповіли,що масло в коробці автомат розраховане на весь срок служби коробки,до першого ремонту,або підтікання.І що пломба значить що масло ще жодного разу не мінялось,а отже і коробка не ремонтувалась.
Це про Мерсовську АКП,але гадаю,що в БМВ принцип обслуговування АКП споріднений...

levada2002
23.08.2009, 12:15:54
nможливо і так, але щупа тут точно немає, відповідно пломби також

Cross
23.08.2009, 12:48:32
nможливо і так, але щупа тут точно немає, відповідно пломби також
Так я ж про мерседес писав,я не про сам щуп писав а про те що масло в коробці(автомат) не потребує заміни так як в механіці.:wink:

levada2002
23.08.2009, 12:51:29
:ok:

Cross
23.08.2009, 13:01:10
А ще відносно роботи АКП,якщо вона працює з перебоями,або не чітко,або при переключенні вперед-взад відчутні якісь клацання,удари,поштовхи - то просто там може бути якась(якісь) помилка(и) і за допомогою комп"ютера вони лікуються...

levada2002
23.08.2009, 13:06:42
Компютер не видає жодної помилки...

Vomont
23.08.2009, 23:20:15
levada2002, це не про компютер машини йде мова а про діагностичний стенд

Cross
24.08.2009, 02:18:11
levada2002, це не про компютер машини йде мова а про діагностичний стенд
:yes3: