PDA

Переглянути повну версію : E36 HELP-прыгают обороты, потеря мощности


sharko13
26.07.2009, 23:34:03
Всем привет!!!! У меня возникла маленькая проблема - может кто стыкался - помогите!!!
Когда на передаче - всё вроде нормально, как только скидываю на нейтралку - стрелка тахометра начинает прыгать (от 0,5 до 0,8) туда-сюда и продолжается до тех пор пока машина не остановится (как только остановка - стрелка замирает так как должна быть). И ещё безумное чуство - что машина тупит, раньше так не было.
Сказали, что проблема может быть в клапане рециркуляции картерных газов (проблема мотора М44).
BMW 318Ti 1996г. М44 мотор (1,9L)
Заранее спасибо за ответы!!!!

Rostyk
27.07.2009, 08:05:46
Маю ідентичну проблему.... таке враження що на 500 обертах вона скоро заглохне. До того ж дуже повишена вібрація.... сьогодні буду розбирати впускний колектор, якщо будуть якісь результати - напишу.
безумное чуство - что машина тупит, раньше так не было.
+1:bad:

sharko13
27.07.2009, 22:35:25
:friends: ЖДУ С НЕТЕРПЕНИЕМ!!!!!!! :respekt:

Rostyk
28.07.2009, 07:44:51
Короче почистили ми клапан холостого ходу і їй стало легше, от тільки я б не сказав що це її повністю вилікувало... Обороти на холостих трохи впали, але все рівно є моменти коли вони пригають (тепер від 600 до 800)... Поїду ще на діагностику, можливо компютер шось підкаже:)

G-power
28.07.2009, 08:41:32
Датчик дросельной заслонки менять надо, либо расходомер воздуха...... :rtfm:

sharko13
28.07.2009, 17:28:15
Ну спасибо, спасибо!!!! :respekt: На следующей неделе поеду смотреть!!!

tommy_boy
11.08.2009, 00:17:18
таке враження що на 500 обертах вона скоро заглохне. До того ж дуже повишена вібрація.... В мене появилася така сама фігня, при старті, пригає 600-800. Але якшо разок крутнути до 2000 і відпустити, то все стає ок, зупиняється на 800 як має бути...
Пацани, ХЕЛП!!! :bad: То шось серйозне, чи можна не переживати? Rostyk, ти шось порішав остаточно, чи ні???

ValodjaE36
11.08.2009, 11:06:28
А гофра з фільтра до впускного, ціла не потріскана? перевір може її...

tommy_boy
11.08.2009, 11:28:51
Я тут почитав всякі статті. На скільки я зрозумів, то проблема в тому, що поступає забагато повітря, так? Тобто треба перевірити всі патрубки...

bmwe36petro
11.08.2009, 14:04:14
Тобто треба перевірити всі патрубки
Саме так, а ще добре перевірити регулятор холостого ходу, можливо він забитий і треба його промити, особисто я його чистив за допомогою промивки для карбюратора.

tommy_boy
11.08.2009, 14:40:53
Дякую!
bmwe36petro, розкажеш мені на зустрічі шо там до чого, як воно знімається :wink:

gotfather
04.01.2010, 19:35:15
Дякую!
bmwe36petro, розкажеш мені на зустрічі шо там до чого, як воно знімається :wink:
Всім привіт! в мене така сама проблема ! пишіть все в форум , що зробили бо вже немає сил!
В мене чого реагують обороти на вентелятор пічки коли на холостих(більше вниз падають)!!!

Digress
04.01.2010, 20:12:14
Всім привіт! в мене така сама проблема ! пишіть все в форум , що зробили бо вже немає сил!
ну то приходь на зустріч!:wink:

gotfather
04.01.2010, 22:37:56
ну то приходь на зустріч!:wink:

Прийшов би з радістю! але я з Хмельницького!Може хто буде проїздом))) може хто знає Автора цієї теми щоб в нього спитати!!!

bmwe36petro
05.01.2010, 09:17:38
реагують обороти на вентелятор пічки коли на холостих
gotfather, тут мабуть без електрика не обійтись.

gotfather
05.01.2010, 11:12:55
gotfather, тут мабуть без електрика не обійтись.

Знайшов можливу причину цієї проблеми!
http://www.e36club.ru/phpBB2/viewtopic.php?p=471891#471891

gotfather
05.01.2010, 18:57:47
Скажіть будьласка де знаходяться(якщо можна намалювати на фото):

1. дачтик распредвала и коленвала
2.клапан холостого хода
3.регулятор холостого хода
4.ДМРВ (датчик массового расхода воздуха)
5.датчик положения дросельной заслонки

Може ці питання для когось тупі))) але недавно взяв машину і лізти куда не треба ,не хочу!!! Дуже Дякую!!!

gotfather
05.01.2010, 21:18:14
Допоможіть люди добрі ! Дуже треба!!!:)

axel
05.01.2010, 22:20:11
gotfather, Зараз позначу.

axel
05.01.2010, 22:49:42
Я там позначив, що знав.
На рахунок датчика розпредвалу, на моєму М42 я щось на нього подібне над корпусом термостату, завтра зранку гляну де він на М40
Датчик холостого ходу гляну теж на М40. Бо там дуже холодно на дворі.

gotfather
06.01.2010, 01:23:46
ше скажіть як правильно знімати і чистити клапан холостого ходу???

axel
06.01.2010, 11:33:19
Ну він кріпиться на скільки я не помиляюся на пластиковому кронштейні. Німаєш, розбираєш і чистиш. Це у тому випадку якщо він розборний.

gotfather
06.01.2010, 13:04:23
Ну розібрати можна шо хочеш:) треба якось точно взнати який він розборний чи ні ! в мене такий як на фото на 2ст.

bmwe36petro
11.01.2010, 08:44:38
gotfather, щоб зняти достатньо відєднати фішку та патрубки, а почистити можна не розбираючи. Купи засіб для чистки карбюраторів в аерозолі і просто попшикай всередину клапана з різних боків, закрий отвори і покалатай ним, повтори кілька разів.

gotfather
11.01.2010, 14:01:45
Поміняв Лямбду і почистив КХХ! Після заміни лямбди почала дьоргатись при їзді до 2000 тис обертів!! Якась Ж..А!!!:ireful:

Just be
11.01.2010, 14:04:44
Поміняв Лямбду і почистив КХХ! Після заміни лямбди почала дьоргатись при їзді до 2000 тис обертів!!
Я думаю що причина не в лямбді, а в клапані. Лямбда це тільки зворотній звязок до мотору по стану суміші і якщо вона мертва то еку бере стандартне значення в 0.4В. Дивись до клапана.

gotfather
11.01.2010, 14:08:17
Я думаю що причина не в лямбді, а в клапані. Лямбда це тільки зворотній звязок до мотору по стану суміші і якщо вона мертва то еку бере стандартне значення в 0.4В. Дивись до клапана.
та клапан вроді робе! як його провірити ?

Just be
11.01.2010, 14:11:51
gotfather, а яку лямбду ставили ? Ту що повинна бути (по номеру), бо їх є декілька видів: бош , сіменс і всякі універсальні. І наскільки я знаю то вони видають різні значення.

На хх робота рівна ? Скільки об\хв ?

gotfather
11.01.2010, 14:14:42
gotfather, а яку лямбду ставили ? Ту що повинна бути (по номеру), бо їх є декілька видів: бош , сіменс і всякі універсальні. І наскільки я знаю то вони видають різні значення.

На хх робота рівна ? Скільки об\хв ?

Лямбду ставив від ваза2110 BOSCH(стояла така раніше було все супер)!!!
на холостих обороти пригають но не сильно ( 800-900) !!!

Just be
11.01.2010, 14:18:52
gotfather, в ідеалі заїхати на діагностику, щоб подивитись яке значення іде з лямбди.

gotfather
11.01.2010, 14:21:40
gotfather, в ідеалі заїхати на діагностику, щоб подивитись яке значення іде з лямбди.
Якраз зараз мастера БОША дивляться! вечері заберу то побачу здвіг в машини буде чи в мене:)

qub
16.03.2010, 17:29:57
які результати?

тепер в мене та ж проблема, поки машина холодна
на холостому пригають оберти, аж до нуля і глохне
після кількох хвилин їзди, або прогрівання з прогазовками — все нормалізується, проте оберти інколи пригають і відчутно вібрацію по кузову

ValodjaE36
16.03.2010, 18:17:18
qub, перевір в першу чергу гофру, що перед впускним колектором, якшо вона тріскана то оберти будуть гуляти, а особливо на холодну, на комп іде не та інфа по кількості повітря:)

Anesteziolog
16.03.2010, 22:12:39
ValodjaE36, в мене була тріснута гофра, то обороти не гуляли, просто дьоргалась при їзді. Моя думка, перевір гофру, розходомір, датчик холостого ходу. Підїдь до нормальних майстрів, бо комп не завжди помилку прочитає.

pilot
16.03.2010, 22:15:58
У меня yf VW passat b3 turbo c мотором g60 была похожая проблема. Обороты сами по себе прыгали и никто не мог найти почему. Чем дальше тем хуже, они самопроизвольно прыгали до 2000об. Но всё кончилось когда приехал дозаправлять кондиционер. Оказалось, что реле кондиционера здохло. Автоматика хочет включить компрессор и идёт команда на компьютер а реле на самом деле не включает компрессор и отсюда идёт ложная команда из компа на компенсацию оборотов при включённом кондиционере. Короче надо проверить ещё и релюхи, может это поможет.

кошик
09.03.2012, 10:10:51
може е в когось фото де знаходиться датчик холостого в м 43 1.6і

bmwe36petro
09.03.2012, 10:46:30
35366

GermanWagen
09.03.2012, 10:46:54
В мене така була проблема. Коли було біля -20 коллектор тріснув і тягнув собі зайве повітря ззовні. Поварили - стало нормально працювати.