PDA

Переглянути повну версію : E46 Гріється машина


T.T.
24.06.2009, 09:58:55
Поможіть хто небудь !!! В мене з машиною твориться шось не понятне ! Гріяться , дує патрубки . Міняв вже 2помпи, 2 термостати , радіатор бо перший роздуло 1р. тому , а дути почало 5 місяців тому , прокладку тоже міняв , не знаю шо дальше робити бабла вже пішло дофіга !!!Міняли все крім вентилятора та датчиків , головку шліфанули і провіряли , бульок немає , печка гріє на 100% . верхній патрубок гарячий , а нижній не такий гарячий , низ радіатора холодний , а верхній кипяток , враження шо рідина в ньому і в верхньому патрубку кипить . вентилятор вкл. а ле таке враження шо не повністю охолоджує !!! Після того як машина остигає верхній патрубок втягується. Провіряв циркуляція ввроді є, в бачку з бокової дирочки тече вода, навіть на холостих ! Новий радіатор не оригінал. Може промити систему хімією !?!Поможіть !!! Якшо хтось мже помогти то дзвоніть 80676724530 !!!:shok:

кум
24.06.2009, 10:07:13
привіт, глянь тему "Е30 гріється двигун", може щось допоможе

augustino
24.06.2009, 10:13:35
T.T., Дивись тут (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=1862)

T.T.
24.06.2009, 10:53:05
А де там на блоці той клапан для розвоздушки !?! Вчора розібрали всю систему промили , все ок! Поставили на місце дальше та сама історія ! Зняв термостат їжджу без нього!!! Машина нагрівається за пару хв. шо з ним шо без нього !! Верхній патрубок гарячий низ холодний ! Куда поїхати щоб хтось поміг ?

augustino
24.06.2009, 10:57:27
А як віскомуфта?Працює?

Karabas Barabas
24.06.2009, 11:01:17
Набери 8067 672 12 58 Роман
..досить толковий майстер по БМВ .. мені декілька разів сильно допоміг

як знайдеш причину відпиши. Успіху!

кум
24.06.2009, 11:04:02
наприклад, в мене є два болта для розвоздушки, один на радіаторі, для розвоздушення радіатора, біля горловини(пластмасовий), а другий на блоці, біля ремня генератора, його видно з лівої сторони, металевий болт, вроді ключ на 8.

T.T.
24.06.2009, 12:28:07
А як віскомуфта?Працює?
В мене немає віскомуфти !!! вентилятор стоїть одинна двох на кандюку і радіаторі сист. охолод. .

Vomont
24.06.2009, 14:09:24
Клапан на заливній горловині провіряв?

T.T.
24.06.2009, 14:11:18
Клапан на заливній горловині провіряв?
Провіряв він вже 3 ! працює, вроді спускає!

Vomont
24.06.2009, 14:20:02
вроді спускає
вроді чи точно працює?

{ додано через 7 хвилин }
T.T.,попробуй без заливної кришки хай машина попрацює. Подивись чи буде нагріватися.
Вот тобі телефон моториста по БМВ на Навроцького ,діагностика 100грн за 10 хв. Майстер толковий 80679028049 Міша. Дзвониш - кажеш що Володя( тоб то я) з Клубу з ним спілкувався домовся коли підїхати. Я попросив щоб тебе сьогодні швидко продіагностував.

T.T.
24.06.2009, 15:17:00
Та був я в них вони сказали що то прокладка , розвоздушували її раз 5 ! Результату 0! Прокладку поміняв, але це не помогло, даром лазив в мотор !:nea:

Karabas Barabas
24.06.2009, 15:41:59
.. може до попа з кадилом треба:biggrin:

Vomont
24.06.2009, 15:58:10
Та був я в них вони сказали що то прокладка , розвоздушували її раз 5
ти саме в Міши був?

T.T.
24.06.2009, 15:59:44
Не то напевно треба 2 л. А95 в печку і сірник !!!:cray:

T.T.
24.06.2009, 17:03:45
ти саме в Міши був?
Не знаю чи то був Міша але, шось не хочу туда їхати !!! Він дійсно вичислить в чому проблема !?! Просто шоб не було як в прошлий раз !!! В тебе BMW чорного колбору з хромом!?!

Karabas Barabas
24.06.2009, 17:27:07
..нехочу тобі навязувати майстра.. але як би не він то я би купував новий комп.. на одному сервісі сказали шо мій компутер мертвий..:ireful: ..виявилось шо потрібно було тільки патрубок на холостому ході поправити.. так от

Vomont
24.06.2009, 17:30:34
В тебе BMW чорного колбору з хромом
так. Ти йому скажи про те що вже був у них і якщо знову виявиться що неправильно продіагностують то хай вертають гроші

Vomont
24.06.2009, 23:19:22
Сьогодні проеколупались біля машини десь 1,5 години і зрозуміли що з під клапана розвоздушування системи охолодження( якщо його трохи відкрутити) постіно валять гази коли працює двигун. Тут вроді напрошується сама неприємна думка що пробита голова. Завтра діагностика на Навроцького- побачим
T.T., відпишись по результатам.

Бан
24.06.2009, 23:25:57
:shok:

axel
24.06.2009, 23:27:33
мда... :nea:

Vomont
24.06.2009, 23:30:39
axel, непоняв ти що маєш якусь іншу версію? По твому смайлу саме так можна зрозуміти

axel
24.06.2009, 23:34:37
Іншої версії не маю. Так як автор писав, що прокладку міняли то я навіть не здогадуюся, що може бути причиною, крім наявності щілини у ГБЦ.

T.T.
25.06.2009, 10:08:55
Вчора вечором після зустрічі поставив термостат , розвоздушив і чудо якесь , працювала 1,5 год на холостих хоть би хни ! Вентилятор вкл. кожні 1,8 хв. і працював по 40 сек. . Патрубки твердуваті але не надуті ! я вже ніху... . не розумію шо то за херн... . :shok:

Бан
25.06.2009, 12:30:27
Вентилятор вкл. кожні 1,8 хв.
Вентилятор вкл. кожні 1,8 хв.
як ти вирахував ? :rofl:

T.T.
25.06.2009, 13:24:43
як ти вирахував ? :rofl:
Береш секундомір і міряєш ! А 1.8 я чогось порахував процентно:dash: . То просто вже треба в отпуск !!! мало бути 1 хв 50сек. а вентилятор прац. 40-50 сек. :biggrin:

Бан
25.06.2009, 13:38:59
T.T., мда, ото заморочився :shok:

T.T.
25.06.2009, 17:17:55
Був сьгодні на Навроцького , провірили на компютері і знайшли причину ! (ДАТЧИК температури на нижньому патрубку ). :dash:

augustino
25.06.2009, 17:33:12
А ти мучився бідося...Успіху в ремонті

Karabas Barabas
25.06.2009, 17:51:44
Був сьгодні на Навроцького , провірили на компютері і знайшли причину
.. а чого зразу на діагностику не робили?

tommy_boy
25.06.2009, 18:55:29
вітаю! :)

shpak
25.06.2009, 19:09:22
:respekt:

Бан
25.06.2009, 19:21:31
відмучився :)

Vomont
25.06.2009, 21:35:57
От і добре що все так гарно закінчилося.

T.T.
03.07.2009, 09:55:55
Прівет всім хворим , з діагнозом "гріється двигун ". Поміняв датчик температури охолодженої рідини , і все стало на своє місце :yahoo:. Патрубки твердуваті, але це так і має бути !(провірено на 2-ох авто в кузові Е46 ) . Вилікувати мою хворобу мені допомогла , братва з BMW клубу та хірурги з автосервісу BMW на Навроцького ! Респект і уважуха , всім BMWістам !:respekt:

augustino
03.07.2009, 09:59:34
T.T., :friends:

T.T.
03.07.2009, 11:22:52
augustino:drinks:

Vomont
04.07.2009, 10:39:52
T.T., завжди раді:yahoo: Дана тема допоможе ще не одному автовласнику БМВ

T.T.
24.07.2009, 11:08:45
Не хотілось би вам говорити, але знову проблемка . їздив десь тиждень і постійно пропадав посол , світилась лампочка , слідкував і знайшо в чому справа !!! Верхній патрубок на кріпленні резини і пласмаси пропускає !!! Попробую поставати хомут але не знаю чи поможе !!! деталі операції будуть пізніше !!!:ireful:

Vomont
24.07.2009, 12:17:08
T.T., ну це не страшно.

Winner528
27.12.2010, 22:25:07
в мене тоже грівся мотор. проблема-нещільна система. долив тусолу, розвоздушив систему і наразі все ок.нещільність системи книжка радить перевірити так:
4. Установите через переходник на патрубок для заливки охлаждающей жидкости расширительного бачка прибор для проверки герметичности. Ручным насосом прибора создайте давление около 1.0 бар. Если в течение двух минуты давление упадет более, чем на 0.1 бар, найдите негерметичность и устраните ее. Признаком дефектного места является вытекающая из него жидкость. Обратитесь к сопроводительной иллюстрации.


5. Если давление жидкости падает без вытекания жидкости или даже поднимается, то причиной может быть, например, повреждение уплотнительной прокладки головки цилиндров или трещина в корпусе.
6. Для проверки предохранительного клапана в пробке радиатора установите на нее прибор для проверки. Создайте давление ручным насосом. При давления 2.0 бар предохранительный клапан должен открыться. В противном случае замените пробку.
7. Создайте разрежение в радиаторе. При разрежении 0.1 бар вакуумный клапан в пробке радиатора должен открыться.
можливо шось поможе.

Ko3a4oK
02.11.2011, 21:26:54
купив я собі е39 2.8, проблема в наступному сьогодні зранку їхав на роботу все було гуд, проїхав десь 3-4км і замітив, що перестала пічка дути теплим повітрям і температура виросла але не до червоної зони, я зупинився відкрутив пробку розвоздушення, а звідтам як у паровоза почала виходити пара, почекав поки троха вистигнув двигун і доїха до роботи(дивлячись постійно за температурою). Коли їхав додому раза 2-3 ставав шоб мотор вистигнув (до червоної зони не доходило), приїхав в гараж поствив машину мордою до гори, щоб розвоздушити але не тут то було, з пробки розвоздушення біла пара, пічка як холодним дула так і дує, патрубок який з ліва (якщо стояти лицем до переду) холодний ну точніше ледве теплий, також заміти що вздуті патрубки (рівень тосолу трошка більший за норму). Наразі грішу на термостат, на помпу дивився вроді з неї не тече але не впевнений на 100% патрубки також вроді цілі, радіатор також на вигляд цілий але також не впевнений на 100%. В чьому може бути причина? поможіть :( і як провірити чи термостат робочий, а то гроші на вітер не охота викидати. Правда коли розвоздушував то рівень тосолу трошка впав але пічка далі холодним дула навіть після того як ще долив тосолу

Shpuganich
03.11.2011, 09:04:55
В мене було подібне на Е34, термостат перевірили гріли і т.д. все гуд поставили назад через 2 тиждні та сама історія, нижній патрубок радіатора ледь теплий поміняв термостат і до сьгоднішнього дня все гуд, заодно подивились і помпу. Висновок міняй термостат не ясно хто коли його міняв, і буде тобі щастя, я тоже хотів зекономити а получилось заплатив 2 рази і плюс час і нерви.

ValodjaE36
03.11.2011, 09:10:31
я теж з такими симптомами бавився з термостатом, з розвоздушенням, а виявилось помпа, там в середині пластмасова крильчатка, деколи від температури + від старості вона тріскає і особливо на гарячий двигун перестає працювати як слід, тобто в середині прокручуватись. (про це поперджав мене Ігор з Корольова, що потім підтвердилось)

Ko3a4oK
03.11.2011, 09:37:32
забув ше дописати, попередній власник залив в систему лікві-молі бо протікала прокладка фланца і вот результат. Я так думаю шо ізза того молі воно і заклинило термостат, головне шоб не саму систему забило

kym
03.11.2011, 11:53:10
Я так думаю шо ізза того молі воно і заклинило термостат, головне шоб не саму систему забило
Може й так, але провірити термостат доволі просто. Зранку коли двигун холодний стаєш на пів години скоріше заводиш машину відкриваєш капот і провіряєш під час роботи двигуна нижній і верхній патрубки. Одночасно дивишся на температуру на приборці. До 90 град нижній патрубок має бути холодний, верхній має потихенько прогріватися ..... радіатор холодний.... Десь в районі 90 град. має відкритись термостат і верхня частина радіатора зразу має стати горяча, а потім поступово має горячіти нижній патрубок.... якщо все так то термостат в тебе робочий, якщо нижній і верхній патрубки з самого початку(коли тільки завів двигун ) будуть прогріватися однаково то значить термостат заклинив у середньому положенні і пропускає тоді коли не має пропускати, якщо нижній радіатор плюс нижній патрубок не тепліють і не стають горячими - значить заклинив термостат в нижньому положенні і працює тільки мале коло і тоді буде іти перегрів.
Якщо термостат працює а іде перегрів то є декілька причин- одна банальна до простого - антифриз в тебе розбавлений водою більше норми, закипає в ГБЦ і завоздушує систему. Температура кипіння твого антифризу має бути не меньше 105-107 град. Друга причина серйозніша - забиті водяні канали в ГБЦ, або пробита прокладка ГБЦ - щоб ліквідувати і це і це тре знімати ГБЦ. Ну і треба ще дивитись помпу. Якщо помпа перестає качати.... тобто там в середині якийсь не порядок... то вона зразу починає сильно шуміти і текти. Якщо помпа не шумить і не тече то на 90% що з нею все в порядку.

Ko3a4oK
03.11.2011, 12:20:13
проїхався з роботи 10км +- то нижній патрубок був холодний

kym
04.11.2011, 13:24:35
проїхався з роботи 10км +- то нижній патрубок був холодний
краще все таки провіряти на стоячій машині. Бо якщо великий радіатор і на дворі холодно і скоро їхати то можна не прогріти до кінця. Але виглядає що в тебе завоздушує систему - а це або антифриз або непорядок з ГБЦ.

Ko3a4oK
04.11.2011, 13:39:59
наразі куплено термостат завтра буду ставити і буде видно

Ko3a4oK
09.11.2011, 22:03:18
проблема з перегрівом продовжується, знач поміняно термостат, підтікав радіатор тоже поміняв але машина далі гріється нижній патрубо з ліва далі холодний. Коли зняв термостат то там де велике коло чомусь сухо (в самій ГБЦ)таке враження шо антифриз туди не попадає, чи могла накритись помпа(коло помпи потьоків немає) і як її провірити? Сам термостат провірив дома з гарячою водою ВІДКРИВАЄТЬСЯ. Коли машина нагрівається то тосол піднімається до пробки і з клапана для розвоздушки валить біла пара яка воняє антифризом. Поможіть бо мозгами їду :(

Ko3a4oK
10.11.2011, 09:21:22
ще забув дописати коли знімав кришку термостату то з неї навіть антифриз не вилився, таке враження що антифриз там майже не попадав, а термостат був мокрий але я так поняв що від пари.

ValodjaE36
10.11.2011, 09:24:18
чи могла накритись помпа(коло помпи потьоків немає) і як її провірити?
знімаєш помпу і в руках пробуєш прокрутити крильчатку окремо від шківа, якщо при зусиллі рукою прокручується значить їй торба! буває що від старості та від температури починає тріскати і прокручуватись...

T.T.
10.11.2011, 09:32:51
Макс заїдь на сервіс той шо на Навроцького ! В них колись був прилад для перевірки на наявність в системі охолодження загів - це шоб відкинути найгірший варіант (пробитої прокадки /або трішини в блоці ) . , а помпу в домашніх умовах можна перевірити тільки , кинувши помпу в гарячу - кипящу воду (потримати 5-10хв) , і після чого попробувати прокрутити крильчатку на помпі , якшо прокручується то значить вона ! підїдь до мене або може якось пересічемся , бо читати то одне а глянути трошки інше !

{ додано через 2 хвилини }
Радіатор новий чи б/у? і ти то все міняв разом ? ( радіатор і термостат )
набери мене коли буде можливість поговоримо !

ValodjaE36
10.11.2011, 09:34:20
кинувши помпу в гарячу - кипящу воду (потримати 5-10хв) , і після чого попробувати прокрутити крильчатку на помпі , якшо прокручується то значить вона ! підїдь до мене або може якось пересічемся , бо читати то одне а глянути трошки інше !
нікуди не кидав нічого, зняв і все було ясно

T.T.
10.11.2011, 09:38:20
це якшо криличатка пластмасова то все ясно , а коли метал то треба гріти (бо метал при нагріванні розширюється - фізика ) :blum:

ValodjaE36
10.11.2011, 09:41:36
(бо метал при нагріванні розширюється - фізика )
в мене була пластмасова, так що обійшлось без гарячих ванн...:rofl:

kym
10.11.2011, 12:03:46
проблема з перегрівом продовжується, знач поміняно термостат, підтікав радіатор тоже поміняв але машина далі гріється нижній патрубо з ліва далі холодний.
Ти так пів машини поміняєш, поки попадеш на причину. Я ж писав, як провірити термостат і як працює велике мале коло охолодження. На термостаті повинна була бути рідина, хіба в тебе точка з якої зливав антифриз є нижче чим термостат, але коли витягував термостат повинна була злятись рідина з малого кола.
Помпа якщо не шумить і не тече значить качає. Вона навіть качає тоді коли шумить і тече ---- така в неї конструкція. В тебе іде завоздушка системи і через те працює тільки мале коло. З перегрівом не шуткуй перегрієш ГБЦ -- покрутить і влетиш на капіталку ГБЦ. Як хочеш то приїдб зробимо діагностику і визначимось в чому справа.

Ko3a4oK
10.11.2011, 12:57:47
kym, сьогодні ше одну процедуру зроблю і якщо не вийде то обовязково приїду точніше дотянуть

Ko3a4oK
11.11.2011, 08:54:02
всім дякую за допомогу в часності ВЕЛИКЕ дякую T.T., (з мене пиво :drinks:) машину розвоздушили, оказалась велика пробка, Слава Богу ГБЦ вскривати не прийдеться :blum::yahoo:

ValodjaE36
11.11.2011, 09:08:03
всім дякую за допомогу в часності ВЕЛИКЕ дякую T.T., (з мене пиво ) машину розвоздушили, оказалась велика пробка, Слава Богу ГБЦ вскривати не прийдеться
млодці:friends:

T.T.
11.11.2011, 15:44:53
всім дякую за допомогу в часності ВЕЛИКЕ дякую T.T.
Нема за шо !!! нехай твій самоход приносить тобі тільки задоволення !

Stamp
16.11.2013, 21:54:38
Не хотів створювати нову тему.
Потекла помпа. Порадьте виробника на заміну http://www.exist.ua/price.aspx?pid=F4A0081A&sr=70&Cat=BMW

VoVik
16.11.2013, 22:16:44
Порадьте виробника на заміну http://www.exist.ua/price.aspx?pid=F...&sr=70&Cat=BMW
з цього списку я б поставив " Ruville GmbH"...