PDA

Переглянути повну версію : Щодо обміну авто


Юрій
23.06.2009, 12:45:44
Привіт усім БМВістам. Хто що може порадити чи підказати. Є варіант придбати Ауді А6 1999р 2.5. 4х4, Чи варто міняти Е39 98р.в. 523і на А6 99р.в. Хто що може сказати по цій моделі буду вдячний, дякую.

Vomont
23.06.2009, 12:50:46
Юрій, це напевно тобі у власників ауді спитати. Я би не міняв. Щира позиція БМВіста.

Digress
23.06.2009, 12:57:16
Юрій, я б також не міняв!!!!BMW,то BMW і цим все сказано!:)

Юрій
23.06.2009, 12:57:19
так я за. Мені просто цікаво стало шо вона собою представляє як машина.

Vomont
23.06.2009, 13:01:27
Юрій, хто? Ауді?

Just be
23.06.2009, 13:02:14
Юрій, а який смисл міняти, грубо кажучи, шило на мило ? Клас машин, рік , потужність однакові.
Крім додаткового розходу від повного приводу і обслуговування його, навряд чи шось зміниться.

Юрій
23.06.2009, 13:31:17
так от в тому і розходилось, щоб почути думку інших. Дякую.

Vomont
23.06.2009, 13:37:34
Just be, +1

ValodjaE36
23.06.2009, 17:18:41
А6 1999р 2.5. 4х4,
як казав знайомий про 4х4, їздиш на одній машині а ремонтуеш дві!!!

N-Drive
02.07.2009, 23:42:37
Мені просто цікаво стало шо вона собою представляє як машина.

Замість вступу- на провокації яка машина краща не поведусь і дискусію підтримувати не буду.

Стосовно Кваки, як задум гарно,особливо зимою при рушанні з місця чи на підйомі в ожеледицю.Про їзду як по рельсам, повний бред, коли в повороті зриває ,хоч пізніше як на моно приводі але буває, вирівнятися нереально, хіба ти Стіг з Топ-Гіра чи його учень.
Стосовно затрат на експлуатацію- до аналогічної моно, додати 1.5-2 літра розходу пального. По цінам на ремонт- вся проблема ,що деталі задньої підвіски тільки під замовлення і ціна заднього сайлент блока в 2-3 рази вища за аналогічний по розмірам передній.Загалом задня ходова в кваки живуча, летять в основному підшипники ( може через їхню низьку якість).
По моторам, для А6 кращий вибір 6 цил 2.4 або 2.8, про 1.8 турбо- той мотор кращий для А4, на А6 несолідно( про турбоями на 1.8 то бред, там стоїть турбіна низького тиску , всі проблеми то турбогімор з охолодженням і порядним мастилом).
В порівнянні 6 цил БМВ і Ауді по літровій потужності, виграє БМВ, а от по ходовій і салону я відам перевагу Ауді.
Загалом не бачу змісту брати Ауді без Квадро, оскільки то не Ауді а Фольксваген.

ValodjaE36
03.07.2009, 10:06:38
N-Drive, а чим выдрізняється В4 від 80тки, в томуж кузові???
а то товариш мав 80ку то гемор був постійний з нею!!!

Бан
03.07.2009, 10:57:49
ValodjaE36, в4 тіпа рестайл 80ки :bad:

N-Drive
03.07.2009, 21:47:58
чим выдрізняється В4 від 80тки, в томуж кузові???

Не зовсім зрозумів, 80 то назва сімейства( як БМВ 3ХХ) або "торгова марка" а В1, В2.... В4 то номер платформи ( не кузова) або інакше Тип 8хх. З 1994 назву сімейства "бочок-80" переіменували в А4.

Різниця між В3 і В4 -

В 1991 году была произведена большая модернизация B3, результатом этого стало появление платформы B4 (или Typ 8C). Среди некоторых изменений можно отметить следующие (по сравнению с Audi 80 B3 Typ 89):

Опционально стали доступны подушки безопасности (с 1994 модельного мода подушка безопасности у водителя стала доступна в базовой комплектации, а опционально предлагалась подушка для переднего пассажира);
Изменены бампера и фары, кроме того, купе, кабриолет и RS2 получили бампера и фары отличные от Audi 80
Изменена крышка капота, в который теперь была объедеинена с радиаторной решёткой, более выпуклые колёсные дуги, более длинный багажник и новая форма зада кузова;
Немного увеличена колёсная база;
Теперь автомобиль комплектовался 15-дюймовыми колёсами (195/65/15), в то время как с Audi 80 B3 Typ 89 шли 14-дюймовые колеса;
По новому сконструированный задний мост, и бензобак, чтобы получить возможность использовать откидные сиденья. Задняя подвеска переднеприводных модификаций упростилась — из неё убрали Панар-штангу, а независимая задняя подвеска всех полноприводных Audi 80 и S2 стала многорычажной;
Изменена форма багажника, который, в своё время, часто критиковался у Typ 89;
Изменён климат-контроль;
Откидные спинки задних седений (хотя существуют и экземпляры с неподвижными спинками);
Улучшенная звукоизоляция;
Более высококачественные материалы, используемые в отделке салона (обивка сидений и панели).
B4 также отметился началом движения Audi в сегмент среднеразмерных автомобилей повышенной комфортности, в котором до этого господствовали Mercedes-Benz и BMW. На европейском, в частности германском, рынке B4 и её варианты были очень успешны и популярны.

І стосовно повного приводу- з моно повний не зробиш просто додавши кардан, повноприводні Ауді мають зовсім інший кузов.

shpak
03.07.2009, 23:21:28
Класна дискусія,тільки до чого тут BMW?:nea:

Юрій
04.07.2009, 10:03:25
Хлопаки я вже збився з того, щоб міняти свого баварця на А6, а тема бачу і надалі гуляє. Для цього пропоную створити окрему тему для порівння технічних характеристик баварців з іншими моделями авт.:)

Бан
07.07.2009, 13:26:23
Юрій, :respekt:

Alex
07.07.2009, 14:15:07
Юрій, ты принял единственно правильное решение !:beer:

{ додано через 2 хвилини }
я когда то затестил Audi S4 - 340 лошадок, V8 4.2 литра на 19 колесах... Правда было это не на наших дорогах.. кароче едет ппц.. адреналину море, все что нужно на месте.. но самая главная проблема - души нету в машине. Просто заряженый кусок метала.. а Бумер - это нечто, ну ты я думаю и сам это понимаеш

Karabas Barabas
07.07.2009, 15:22:50
Просто заряженый кусок метала.. а Бумер - это нечто
100%