PDA

Переглянути повну версію : E36 Проблема з радіатором або ж проблеми з системою охолодження..


Rostyk
09.06.2009, 18:35:11
Доброго дня всім!
Розказую свою проблему: після нагрузки мотору потік радіатор. На другий день зняв його, і поставив радіатор з бмв свого друга (для справки в нього мотор м40, в мене м42)... Оскільки це моя перша машина, тому розказую симптоми як вони є: після установки радіатора довелось декілька раз зупинятись, температура переходила за позначку в 90 градусів і патрубки були різної температури (орієнтовно 4 рази, після плавного відкриття кришки радіатора виходила певна кількість повітря... рівень рідини також десь через пару хвилин падав, і приходилось доливати по 1-2 літри (на цей момент прийшлось купити дистильованої негазованої моршинської і залити в радіатор)). В процесі експлуатації машини за тиждень часу долив орієнтовно ще 3 літри води, після чого купив Тосол, і помістилось його туди близько 1 літра... Ніби все було добре, до тих пір, коли одного разу стоючи в пробці на перехресті Стрийська - Наукова я замітив що рівень температури знову перейшов зону 90 градусів. Доїхавши за перехрестя зупинився на зупинці і замітив що рівень рідини в бачку перевищував максимум, хоча я його стільки не заливав!!!!! почекавши 20хв рівень впав і я поїхав в село (варіантів не було, мусив попасти на Зелені свята )) ).... По трасі машина себе почувала прекрасно, рівень температури був стабільний (їхав орієнтовно 1 годину)... Після приїзду в село історія получилась та сама - рівень в бачку перевищував норму і був практично за 4 см від кришки!!....
Чим можна пояснити цю ситуацію, і які дії я повинен був зробити після установки радіатора??? На даний момент не маю до кого навіть звернутись, підкажіть до кого можна поїхати з цією проблемою, чи хоча б в телефонному режимі вияснити ці питання, і в кого можна зробити старий радіатор???? Чи потрібно продувати всю систему, якщо так, то де це зробити???? Чи могло бути якесь "завоздушення" в системі охолодження (знання мотору поки що слабеньке, тому вибачайте якщо щось не те сказав)????
Буду дуже вдячний за відповідь.... ))

Бан
09.06.2009, 18:41:11
патрубки були різної температури
може дупа термостату, попробуй на теплій, чи ВСІ патрубки теплі

після плавного відкриття кришки радіатора виходила певна кількість повітря
Чи могло бути якесь "завоздушення" в системі охолодження

могло елементарно, на радіаторі зверху є розвоздушка, тіпа закрутка на хрест

augustino
09.06.2009, 18:42:25
Якщо в пробці мотор нагрівався а на трасі ні,то проблема швидше за все в вентеляторі.Рівень в бачку піднімався за рахунок розширення рідини,а коли вона охолоджувалась,то рівень знов падав на норму.Коли доливаєш рідину,слідкуй,щоб на холодному двигуні рівень в бачку був посередині між мін. і макс.
Я думаю що це муфта.Спробуй на холодному заглушеному моторі покрутити вентилятор.Він має вільно крутитися.А коли мотор гарячий він має жорстко триматися!

bmwe36petro
09.06.2009, 18:42:51
Rostyk, всі симптоми вказують на заміну віскомуфти.

Rostyk
09.06.2009, 18:55:24
може дупа термостату, попробуй на теплій, чи ВСІ патрубки теплі
На прогрітому двигуні тепер всі патрубки гарячі...
зверху є розвоздушка, тіпа закрутка на хрест
Чи потрібно щось зтим хрестом робити???

проблема швидше за все в вентеляторі
Чи можна його окремо поміняти?заміну віскомуфти
як вона виглядає??? і яке в неї призначення?

Всім дуже дякую за оперативність))))

bmwe36petro
09.06.2009, 19:04:25
як вона виглядає??? і яке в неї призначення?
Віскомуфта це така штука, на котрій кріпиться вентилятор, саме вона приводить його в дію. Коли двигун холодний, вентилятор обертається помало за легкою інерцією, а кот коли нагрівається - віскомуфта передає крутний момент зі шківа на крильчатку вентилятора, котрий починає набагато швидше обертатися, тим самим охолоджуючи радіатор. На трасі вистачає зустрічного потоку повітря для охолодження, а от в місті, а ще й в заторах, без додаткового обдуву вентилятора не обійтись.

Rostyk
09.06.2009, 19:06:26
Віскомуфта це така штука, на котрій кріпиться вентилятор, саме вона приводить його в дію. Коли двигун холодний, вентилятор обертається помало за легкою інерцією, а кот коли нагрівається - віскомуфта передає крутний момент зі шківа на крильчатку вентилятора, котрий починає набагато швидше обертатися, тим самим охолоджуючи радіатор. На трасі вистачає зустрічного потоку повітря для охолодження, а от в місті, а ще й в заторах, без додаткового обдуву вентилятора не обійтись.

Де можна його поміняти, і орієнтовно скільки це коштуватиме?

bmwe36petro
09.06.2009, 19:16:36
Rostyk, серед наших партнерів (http://bmw-club.lviv.ua/partners.html) можеш знайти. Раджу спочатку на сервіс заїхати, щоб діагноз точно поставили, а пом замовляти з/ч.

Rostyk
09.06.2009, 19:53:25
Дякую за допомогу... як тільки зроблю - зразу ж відпишусь на форумі і скажу в чому ж основна причина була...!

Anesteziolog
09.06.2009, 20:53:00
МММ в мене подібна проблема, я чомусь зразу подумав на термостат, до речі як відрізнити, в мене наприклад всі шланги гарячі а один маленький холодний.

shpak
09.06.2009, 21:40:18
Написав(ла) Rostyk
Чи могло бути якесь "завоздушення" в системі охолодження
В мене було колись на Е30 Я ставив машину так щоб морда була набагато вище (на якийсь горб)тоді на холостому ході випускав повітря.Бо так звичайно не получалось.

augustino
09.06.2009, 22:17:55
Anesteziolog, то напевне возвратка з розширюючого бачка.Тільки він може бути холодний на прогрітій машині

Бан
09.06.2009, 22:20:59
augustino, а трубка на радіатор пічки ?

Anesteziolog
10.06.2009, 01:16:27
Rostyk, Можливо не знаєш порада, наприклад коли ти в пробці і нема куда діватись, коли закипає мотор включай пєчку і тоді він не закипить, трохи жарко літом але набагато ліпше ніж закипівший мотор

Just be
10.06.2009, 01:22:02
коли закипає мотор включай пєчку
додам що треба включати гарячий обдув на максимум.

Rostyk
10.06.2009, 10:04:46
Anesteziolog, Just be, дякую, при потребі попробую. Наразі стараюсь уникати пробок...)))

Vomont
10.06.2009, 10:18:24
Rostyk, я б ще термостат провірив.

Rostyk
10.06.2009, 10:38:05
На цьому тижні постараюсь взяти вихідні і зїздити на сервіс, покішо в мене з часом напряжно (роботи дуже багато, тому приходиться терпіти... (( )

Anesteziolog
26.06.2009, 00:59:55
Сьогодні був в майстра який також сказав що тре віскомуфту поміняти.

Rostyk
26.06.2009, 10:08:18
Сьогодні був в майстра який також сказав що тре віскомуфту поміняти.

Сьогодні постараюсь зїздити також до майстра, якщо не секрет то скільки зараз приблизно віскомуфта коштує???

Бан
26.06.2009, 13:31:34
Rostyk, 100 уе

Anesteziolog
26.06.2009, 15:45:20
сьогодні взнавав ціну, 570 грн, сакс 620. Я з ростиком на вівторок заказали по 450, фірму не знаю.

Бан
26.06.2009, 16:43:16
Anesteziolog, польскі напевно, сам пан склєпав :)
буш брати див добре, Дімка в Польші брав - 600 гр !
тут 450 хз шо за муфта

Rostyk
26.06.2009, 19:45:32
Anesteziolog, польскі напевно, сам пан склєпав :)
буш брати див добре, Дімка в Польші брав - 600 гр !
тут 450 хз шо за муфта

Поїздим побачим )))) Будем надіятись шо не якась пальонка )))

Anesteziolog
02.07.2009, 18:52:33
Вчора поставили дійсно причина в ній була, хоча ще 100 проц. не перевірив, хоча коли майстер поставив нову і я побачив як нова крутиться то нема шо порівнювати, і сьогодні в пропці стояв, машина не кипіла. Тепер тре воду на тосол поміняти!

Rostyk
02.07.2009, 18:57:55
Назару анестезіологу величезне ДЯКУЮ!!!! :) Надіюсь що грітись не буде, також треба поміняти воду )

augustino
03.07.2009, 10:48:16
Anesteziolog, не спіши викидати гроші!Вода має кращу теплопровідність ніж тосол,тому охолоджує краще,головне щоб була чиста і дистильована,і ти спокійно можеш їздити на ній до жовтня.Перевірь машину добре,а потім залиєш тосол.

bmwe36petro
03.07.2009, 15:14:25
augustino, нажаль ти не зовсім правий, бо тосол крім теплопровідності має ще такі властивості як змащування помпи, а також хороший тосол має вищу температуру кипіння, ніж вода, а для двигуна не так шкодить температура в 100 градусів, а саме кипіння :rtfm:

augustino
03.07.2009, 15:22:21
Тут згідний,але я б не заливав тосол вже,а трохи б поїздив і почекав

shpak
04.07.2009, 00:27:03
не спіши викидати гроші!Вода має кращу теплопровідність ніж тосол,тому охолоджує краще,головне щоб була чиста і дистильована,і ти спокійно можеш їздити на ній до жовтня.Перевірь машину добре,а потім залиєш тосол.

Від води ще накип буде,я б залив тосол.

Shpuganich
05.07.2009, 21:21:14
А чому іде мова про тосол я в свою анти фриз заливав коли були схожі проблеми з термостатом. Чи я не правильно зрозумів ?

Anesteziolog
10.07.2009, 16:09:50
А чому іде мова про тосол я в свою анти фриз заливав коли були схожі проблеми з термостатом. Чи я не правильно зрозумів ?
так тосол і антифриз одне й теж саме, а мова йде про те що в нас рідина постійно википала і ми туда води залили, а тепер тре поміняти бо вода лишає накип і антифриз має ліпші властивості, і скоро йде до зими.

Yurec
27.04.2010, 11:04:28
Така історія: Поставив 2 місяці назад новий радіатор охолодження, залив тосолу і поїхав. 2 тижні назад глянув на рівень - в самому низу бачка видно тосол, зробив відмітку маркером і тиждень назад долив до верху. Вчора глянув знов рівень в низу на тому самому рівні. Хто скаже що це може бути??? Цікаво те, що за місяця , що за 5 днів той самий рівень стає,???

yrik_lvov
27.04.2010, 11:07:04
Yurec, провір патрубки всі плас радіатор пічки може пропускати головне дивися чи тосол не попадає в салон під килимки переважно на сторону пасажира
І розпитайся як там у вас кранік пічки де стоїть бо вони також люблять капати

Yurec
27.04.2010, 11:22:56
yrik_lvov, вже дивився ніде нічьо не підтікає. Та і саме дивне те що за 2місяця , що за 5 днів рівень стає на ту саму позначку??? + температура завжди в нормі (тфу-тфу)

sergiy
27.04.2010, 11:28:14
тосол і антифриз одне й теж саме
не правда в тосолу зовсім інші властивості, він розїдає альміній, і заливати його можна хіба в жигулятори і то шкода

vovan
27.04.2010, 11:56:03
ще не забудь за кришку розш.бачка!можливо клапан підклинює,тому і потік старий радіатор(якщо тріснула пластмаса,то ремонтувати безсмислєнно.рано чи пізно трісне)

{ додано через 18 хвилин }
ще можливо клапан кришки розш.бачка підклинює.старий радіатор міг із-за нього потнкти.(

{ додано через 26 хвилин }
після нагрузки мотору потік радіатор
можливо ще треба поміняти кришку розш.бачка.в ній є клапан,який може підклинювати.

Yurec
27.04.2010, 12:30:58
vovan, Розширений бачок новий (він йде взборі з радіатором). Та і нічьо там не текло в старому. Читай уважно...

Така історія: Поставив 2 місяці назад новий радіатор охолодження, залив тосолу і поїхав. 2 тижні назад глянув на рівень - в самому низу бачка видно тосол, зробив відмітку маркером і тиждень назад долив до верху. Вчора глянув знов рівень в низу на тому самому рівні. Хто скаже що це може бути??? Цікаво те, що за місяця , що за 5 днів той самий рівень стає,???
yrik_lvov, вже дивився ніде нічьо не підтікає. Та і саме дивне те що за 2місяця , що за 5 днів рівень стає на ту саму позначку??? + температура завжди в нормі (тфу-тфу)

yrik_lvov
27.04.2010, 12:58:56
Yurec, є такі рідини які якраз і заліплюють місця протікання можеш попробувати використати їх вони не дорогі плюс точно не зашкодять ще глянь на водну помпу вона також коли тече то майже не видно оскільки підтікаючи все скапує на піддон захист а тому на землю практично нічого не попадає

Rostyk
27.04.2010, 13:03:39
Yurec, є такі рідини які якраз і заліплюють місця протікання можеш попробувати використати їх

я б не радив, коли засрають тобі систему охолодження буде набагато гірше....

yrik_lvov
27.04.2010, 13:06:48
Rostyk, я лив і текти перестало проїздив на тій машині ще рік десь 50 тис км продав і все гуд але найкраще до майстра їхати піднімати машину і дивитися хоча я би попробував головне брати таку рідину в магазині і нормального виробника а не в дяді васі на кривчицях

sergiy
27.04.2010, 13:55:17
yrik_lvov, як та рідина може бути настільки мудро продумана, що буде заліплювати лише потрібні дюрки??? як на мене, якщо не хочеш вгробити авто то краще з такими рідинами не експериментувати.

vovan
27.04.2010, 14:13:41
Yurec.вибачаюсь,але писав я не тобі.

yrik_lvov
27.04.2010, 15:49:44
sergiy, на рахунок того нескажу але знаю одне що вона є і працює і я її сам використовував, хімія штука складна а як є нанопротект що двигун без масла працює:shok: все їснуя на то вони і вчені щоб всяку корисну фігню придумувати

Rostyk
27.04.2010, 15:54:35
на то вони і вчені щоб всяку корисну фігню придумувати

повір - в нас час на то вони і вчені щоб заробляти на фігні гроші....

yrik_lvov
27.04.2010, 16:00:58
Rostyk, вірю і знаю і давайте з тим завяжем з тою розмовою я запропонував оскільки дану штуку випробував тому захоче хай пробує ні сервіс і хай дивляться:beer:

Anesteziolog
27.04.2010, 17:14:34
перевір ще розвоздушку біля кришки, може вона не докінця закручена.

sergiy
27.04.2010, 22:16:08
Rostyk, блін в мене теж віськомуфта накрилась, скажи будь-ласка де брав свою і назву виробника

Yurec
28.04.2010, 10:04:56
перевір ще розвоздушку біля кришки, може вона не докінця закручена.
Все закручено

Rostyk
28.04.2010, 12:50:30
sergiy, мав гіркий досвід поставити дешеву віськомуфту (заплатив якщо не помиляюсь десь біля 400 грн), через 8 місяців вона заклинула.... Зараз поставив собі нову BEHR і поки що все гуд, брав в нашого партнера ІГОРа, вона подорожче, от тільки маю скліроз блін і забув скільки я за неї давав.:)

GMYPiK
28.04.2010, 13:14:16
в тебе може банально бути завоздушена система через заміну радіатора, поїзди, подоливай, розвоздушиться - і все буде гуд. Якщо не тече нікуда, значить воздух виганяє із системи.
2) провір густину масла, бувають прикрі випадки коли тріскає блок і тосол тече в масло мотора. Надіюсь в тебе не ця ситуація.

sergiy
28.04.2010, 19:03:45
Rostyk, в мене стояла за ті ж гроші, пропрацювала трохи більше і не тугішає при підвищенні температури (вчора пробував) пропрацювала трохи > року :sorry:

Yurec
29.04.2010, 09:51:01
GMYPiK, поїзди, подоливай, розвоздушиться - і все буде гуд. 1)так і роблю, бо іншого виходу не бачу...

2) провір густину масла, бувають прикрі випадки коли тріскає блок і тосол тече в масло мотора. 2 дні назад міняв масла/фільтра - все в нормі... так що варіант 1)