PDA

Переглянути повну версію : Селектор АКПП і режими роботи автомата


tommy_boy
04.06.2009, 12:21:23
Так як у мене автомат, то почав цікавитися чи правильно я його використовую. Ось нарив непогану статтю. Може комусь буде цікаво.

Взято з http://forums.drom.ru. Перекладав Рутою, так шо звиняйте, якшо там шось коряво.

Для керування коробкою передач у салоні встановлений селектор вибору режимів і, можливо, додаткові кнопки керування. З їхньою допомогою водій має можливість задати таку послідовність автоматичного перемикання передач, що найбільше оптимально відповідає умовам руху.

Слід зазначити, що з метою забезпечення безпеки автоматична трансмісія дозволяє запустити двигун тільки в положенні "N" або "Р". На моделях, що блокують переведення селектора АКПП при виключеному запалюванні, перед тим, як перевести важіль зі стояночного положення P, необхідно повернути ключ запалювання з положення LOCK (блокування керма) у положення ON (запалювання включене), щоб розблокувати і важіль, і кермо. У противному випадку можлива поломка кермової колонки або селектора перемикання діапазонів.

Перед початком руху після паркування рекомендується нажати на педаль гальма й перевести селектор у потрібну позицію не натискаючи при цьому на педаль газу. Після легкого поштовху можна відпустити педаль гальма й почати рух.

Кожне перемикання передачі в русі буде супроводжуватися деяким зниженням обертів двигуна. Тільки при цьому, треба мати на увазі, що стрілка тахометра в такий же спосіб реагує й на блокування гідротрансформатора (правда, падіння обертів у цьому випадку буде не настільки помітним, як під час перемикання передач - див. нижче).

P-R-N-D-3-2-1, Hold, Power - це можливі режими роботи автомата. До них можна віднести також маленьку кнопку біля селектора (якщо вона є) і більшу кнопку фіксації режимів (обмежувач перемикання) на селекторі.

Сервісна чорна кнопка біля селектора (якщо, звичайно, вона є) при натисканні дозволяє перемикання при виключеному запалюванні. Наприклад, нажавши цю кнопочку, ви зможете перевести важіль на "нейтраль" (N), щоб штовхати машину, що не заводиться. В автосервісі, знімаючи приладову панель або встановлюючи нову магнітолу, у такий же спосіб можна також перевести важіль, скажемо, у положення "1" для полегшення доступу до консолі. А на деяких моделях без неї важко витрусити попільницю.

P - Parking або паркування - служить для втримання автомобіля на стоянці. Перемикати в цей режим можна тільки при повній зупинці автомобіля. Випадкове перемикання в цей режим блокується кнопкою на селекторі автомата. У коробці передач у цьому режимі встановлюється "нейтраль", що забезпечує нормальний режим запуску двигуна. У цьому положенні селектора відбувається блокування вала коробки передач спеціальним зачепом.
Не рекомендується залишати машину тільки на P якщо ухил перевищує 10-15% (більше 5 градусів) - це загрожує "закусуванням" стопора паркування. Простий спосіб визначити припустимий кут паркування без ручника на справній коробці - це відпустити газ і подивитися, чи котиться машина назад.

При зупинці на ухилах варто нажати на педаль гальма, перевести селектор в N, затягнути ручник, відпустити педаль гальма й тільки потім поставити селектор в P. Рушати з ухилу треба у зворотному порядку. Нажати на гальма, поставити селектор в D, потім відпустити ручник і почати рух, перекинувши ногу з гальма на газ.

R - Reverse - задній хід. Перемикати в цей режим можна тільки при повній зупинці автомобіля. Випадкове перемикання блокується кнопкою на селекторі автомата.

N - Neutral - нейтральна передача. У цьому положенні селектора автомобіль, також, як і на "P", можна заводити, але блокування вала не відбувається. Однак він відрізняється від режиму нейтралі на ручних коробках. У цьому режимі не можна котитися під ухил або буксирувати машину з виключеним двигуном без ризику ушкодити автомат. Справа в тому, що масляний насос перебуває на первинному валу АКПП, тому при виключеному двигуні він працювати не буде, а значить не буде й циркуляції ATF і коробка може перегрітися.

Рекомендації:

Існує думка, що, стоячи на світлофорі, варто перейти в "N", оскільки в режимі "D" щось там пробуксовує й зношується. Насправді це не так, всі елементи коробки знерухомлені, фрикціони затиснуті, включені перша передача й лише насос вхолосту перекачує трансмісійну рідину. Рух у цьому випадку починається без пробуксовки пар тертя, які вступають у роботу лише при переході на другу передачу. Перехід же з режиму "N" в "D", навпроти, змушує їх зайвий раз потрудитися.

Крім того, переводячи селектор з режиму "N" в "D" не слід відразу натискати на газ, а необхідно дочекатися характерного поштовху, що покаже, що коробка ввійшла в режим руху й вибрала потрібну передачу, а в запалі поспіху про це можна забути.

Так що не рекомендується використовувати режим "N", крім випадків перезапуску заглохлого мотора, а також буксирування автомобіля або перекочування його вручну з виключеним двигуном. На коротких зупинках, наприклад на світлофорі, не слід переміщати селектор ні в положення "N", ні в положення "Р", а втримувати автомобіль на місці в таких випадках треба за допомогою гальм. Якщо ж при тривалих зупинках у вуличних пробках у вас утомилася нога, то краще виставити відразу режим "P". Також можна застосувати зупинку в жарку погоду, для зниження тепловиділення й запобігання перегріву ATF у коробці.

При русі на довгих спусках установлювати важіль селектора в положення "N" не рекомендується. Це не приведе до економії палива, але може викликати перегрів коробки при поверненні в D на високій швидкості.

Так що рухаючись накатом селектор краще залишити в тім положенні, у якому він перебував до цього. При цьому коробка перейде на вищу з дозволених передач і забезпечить мінімальне гальмування двигуном. Якщо ж ви котилися в режимі "N", наступний перехід в "D" змусить почекати коробці з виходом у режим руху, тому що їй необхідний час для перемикання на потрібну передачу.

Перемикання важеля селектора перед початком руху й при зміні напрямку (уперед-назад) повинні робитися при натиснутій педалі гальма й повній зупинці автомобіля. Починати рух, знімаючи ногу з педалі гальма й переносячи її на педаль газу, треба тільки після характерного поштовху, що свідчить про повне включення передачі.

Важіль вибору режиму руху сконструйований таким чином, що забезпечує дозволені перемикання без натискання фіксатора як при рушанні з місця, так і під час руху. Тобто все, що перемикається без натискання великої кнопки на селекторі, можна перемикати в русі без обмежень, а те, що не перемикається без натискання цієї кнопки, вимагає дотримання певних обережностей.

Так, наприклад, якщо вам необхідно перемістити рукоятку з положення "N" у положення "D" або "3", то це можна зробити, просто потягнувши її до себе. Або якщо ви хочете перевести важіль нагору з "1" в "2", "3" або "D", то це можна робити без усяких обмежень у русі (постарайтеся тільки не перескочити при цьому в "N" - це не небезпечно, але неприємно).

Однак, якщо ви захочете перевести важіль із положення "3" у положення "2" або "1" або, тим більше, у положення "R", те без натискання фіксатора вам це не вдасться. Це зроблено для запобігання поломок і перевантажень трансмісії при невірному виборі режиму руху. Установка важеля в те положення, куди його можна перевести тільки з натиснутою фіксуючою кнопкою, здійснюється або після повної зупинки (якщо потрібно встановити "R" або "P"), або після сповільнення руху (якщо необхідно з "3" установити "2" або "1").

D - DRIVE - основний режим роботи - дозволена їзда на всіх передачах (їх у цьому автоматі 4): перша (1), друга (2), третя ( 3-пряма, з передаточним числом 1), четверта (4, що у цих автоматах можна назвати овердрайвом (overdrive), тому що передаточне число в неї менш одиниці - 0,69). Четверта передача в АКПП аналогічна п'ятої в ручних коробках, тобто є підвищувальною (overdrive), на відміну від третьої, що є прямою передачею. Крім того, у режимі D швидко блокується гідротрансформатор (див. "Примітка про блокування гідротрансформатора"), що сприятливо при їзді по трасі (на 1,5-2 літра зменшується витрата), але вкрай небажано в місті (реакція на педаль газу стає млявою).

Примітки:

При затяжних підйомах (при русі нагору по похилій площині)

Небажане перемикання на підвищену передачу в момент відпускання педалі газу при їзді на затяжному підйомі автоматично запобігається. Це знижує потребу в перемиканні на більш низьку передачу при повторному натисканні на газ, якщо ви відчули недостачу потужності. Крім того, це запобігає численним перемиканням передач і призводить до більш плавного руху на підйомі.

При затяжних спусках (при русі вниз по похилій площині)

Натискання педалі гальма на спуску автоматично спричинить перехід трансмісії на більш низьку передачу (при їзді на D - на 3-ю), викликаючи, таким чином, деяке гальмування двигуном. Однак навіть короткочасне прискорення спричинить нормальний перехід трансмісії на вищу передачу.

Однак у деяких випадках натискання педалі гальма на спусках не приводить до автоматичного перемикання трансмісії на знижену передачу Це може відбутися через дуже низьку температуру трансмісійної рідини, наприклад після тривалого паркування. У такому випадку, доти, поки температура ATF не підніметься приблизно до 60 градусів, для гальмування двигуном буде потрібно ручне перемикання передачі вниз.

Також, перехід трансмісії на більш низьку передачу не відбудеться при швидкостях, що перевищують 78 км/год.

Рекомендації:

По можливості не застосовуйте режим D у місті, особливо в зимовий час - примусово виключаючи з роботи підвищену передачу і можливість блокування гідротрансформатора ви робите автомобіль більш "живим" (АКПП швидше перемикається вниз при обгонах і перелаштуваннях) і, крім того, можете ефективніше використовувати режим гальмування двигуном при скиданні газу. Пам'ятайте, що автомати наподобі субарівських (з підвищеною передачею й блокуванням гідротрансформатора, дозволеного при положенні селектора D), деякі оглядачі називають "гальмовими" саме тому, що при спробі розгону на D коробці часто доводиться спочатку розблокувати гідротрансформатор, а потім ще й перемикатися з вищої передачі вниз, що, зрозуміло, займає якийсь час.

Крім того, виключивши вищу передачу в місті (поставивши селектор на 3) ви уникаєте зайвих перемикань і частого включення блокування гідротрансформатора, чим продовжуєте ресурс АКПП (фрикціонів і гальмових стрічок), що знадобиться вам на трасі.

І, нарешті, виключення режиму D з побуту рекомендується власникам "схильних до перегріву" двигунів обсягом 2,5 л. Динамічна їзда для них додаткове благо й служить для поліпшення охолодження двигуна!

Не включайте режим D при повному завантаженні автомобіля (поставте селектор в 3).

При їзді в пробках, коли рух "рваний" і відбуваються часті перемикання передач, щоб запобігти підвищеному зношуванню деталей АКПП, виключайте режим D (поставте селектор в 3 або навіть в 2).

Корисно також знати, що на непрогрітій коробці вища передача не включається й гідротрансформатор не блокується. Відповідно, несправний термостат або сильний мороз можуть перешкоджати включенню вищої передачі, тому що первісний прогрів іде від радіатора ATF, що стоїть усередині бачка радіатора ОР двигуна. Нормальний режим АКПП включається при температурі ATF більше 60 градусів.

Режими (1), (2), (3) дозволяють використовувати передачі до зазначеної включно, але не вище. Режими можуть залежати від кнопки HOLD/MANU (див."спеціальні режими роботи АКПП").

3 - пряма передача з передаточним числом 1. Переводячи селектор в (3) ми переводимо АКПП в 3-х швидкісний режим, тобто в роботі беруть участь 1-а, 2-а й 3-а передачі й не блокується гідротрансформатор. Рекомендується для їзди по місту.

Дозволена максимальна швидкість на цій передачі - 152-154 км/год.

2 - передача з передаточним числом 1,55. Так само, як і режим (3), звичайно обмежує передачу зверху, тобто включаються тільки 1-а і 2-а передачі.

Однак на деяких моделях (переважно для американського ринку, де традиційно виводиться якнайменше додаткових кнопок для перемикання режимів) при виборі (2) коробка сама переходить в "зимовий режим" (див. "Спеціальні режими АКПП"), тобто рушає із другої передачі і вниз не перемикається.

Режим (2) потрібний для їзди по слизькому покриттю, бездоріжжю або для буксирування важких причепів. Крім того, при їзді на (2) забезпечується більш ефективне гальмування двигуном при скиданні газу. Тому можна включити цей діапазон для подолання довгого підйому або при русі по крутому спуску, коли для збереження контролю над автомобілем необхідне гальмування двигуном.

Дозволена максимальна швидкість на цій передачі - 91 км/год.

1 - спеціальна передача з високим передаточним числом 2,79 і блокуванням міжосьового диференціала на повнопривідних моделях. Цей режим використовується в тому випадку, коли потрібно великий крутний момент при невеликій швидкості переміщення.

Довго їздити в такому режимі не рекомендується. Крім того, повороти в цьому режимі можуть викликати вихід з ладу муфту блокування центрального диференціала. Рекомендується використовувати тільки при прямолінійному русі на низької швидкості, виїзді зі снігу, піску й бруду, на довгих дуже крутих підйомах і затяжних спусках, особливо при русі із причепом. Крім того, на першій передачі забезпечується ефективний режим гальмування двигуном.

Дозволена максимальна швидкість на цій передачі - 44 км/год.

Рекомендації:

При обмеженні діапазону перемикання намагайтеся не перевищувати встановлену для максимальної передачі цього діапазону граничну швидкість.

Примусове зниження передачі за допомогою селектора вибору діапазону можна робити тільки при тих швидкостях автомобіля, які не превищують максимально припустиму для обмежуючої передачі. Конструктивно трансмісія виконана таким чином, що припускає використання першої передачі на швидкостях, що не перевищують 50 км/год при повністю натиснутій педалі газу (30 км/год при половинному натисненні), а другої передачі, відповідно, приблизно на 90 км/год при повному й 60 км/год при половинному натисненні. А перемикання з "3" на "2" неприпустимо на швидкостях вище 70-80 км/год, тому селектор, що обмежує діапазон, не перемикається з діапазону "D-3" на "2-1" без натискання кнопки, що блокує. Втім, у сучасних автоматичних коробках перемикання вниз однаково коректується керуючим контролером і особливої шкоди не принесе навіть у випадку неприпустимого переведення селектора.

При зупинці на підйомі не намагайтеся втримувати автомобіль у нерухливому положення за рахунок регулювання сили тяги педаллю акселератора. Це може привести до перегріву автоматичної коробки передач і виходу її з ладу. Для того, щоб утримати автомобіль на ухилі, використовуйте гальма.

Намагаючись витягти застряглий автомобіль прийомом розгойдування, поперемінно включаючи то першу передачу, то передачу заднього ходу, щоб уникнути поломки автоматичної коробки передач не натискайте сильно на педаль акселератора (швидкість при буксуванні коліс не повинна перевищувати 30 км/год на спідометрі.

shpak
04.06.2009, 16:31:13
Цікава інформація.Дякую.

Dude89
26.02.2010, 13:00:33
tommy_boy,
Респект і уважуха дякую за інфу...:beer:

yrik_lvov
26.02.2010, 14:28:58
Респект і уважуха дякую за інфу...
:respekt::beer: дякую дійсно корисна інфа

tommy_boy
26.02.2010, 14:31:48
Dude89, yrik_lvov, нема за що :ok:

радий бачити, що ряди "автоматчиків" поповнюються :biggrin:

yrik_lvov
26.02.2010, 14:37:54
радий бачити, що ряди "автоматчиків" поповнюються

я завжди був в цих лавах мрію стати кулеметчиком :rofl::victory:

sergiy
05.03.2010, 23:34:17
підкажіть будь-ласка де роблять діагностику старших автоматів, бо в мене час від-часу тупить "Реактивна" :)
був на навроцького там взагалі здивувались, шо на 30му автомат стоїть(

ANP
07.03.2010, 12:10:03
Дуже дякую! Реально потрібна стаття і заслуговує перших місць в рейтингу!:good::good::good:

Ko3a4oK
08.03.2010, 15:36:21
стаття дуже цікава :respekt: але тут пише шо є P-R-N-D-3-2-1, а в мене P-R-N-D-4-3-2 то шо в мене виходить 5 ступка чи я може шось нерозумію

Just be
08.03.2010, 15:38:00
то шо в мене виходить 5 ступка
ага

axel
08.03.2010, 15:56:07
Ko3a4oK, Швидше за все в тебе 5hp18, а це означає що 5 передач вперід :)

Bumer
24.03.2010, 02:10:18
раджу скачати http://musickinosoft.3dn.ru/news/avtomobil_s_avtomaticheskoj_korobkoj_peredach/2010-03-04-182 ,класний фільм про режими роботи,види АКП за участю автомобілив BMW і ін.,

sergiy
25.03.2010, 00:04:07
класна штука автомат, та у Львові нема де його обслуговувати...(((( прийдеться машину на літо в Одесу відправити

Ko3a4oK
13.07.2010, 13:56:09
sergiy, чув шо в тернополі є хороші майстри по АКПП, правда телефона немаю але можу пробити :)

Ko3a4oK
23.09.2010, 11:49:39
Знаете ли вы, что автоматическая коробка переключения передач (АКПП) на машинах BMW со временем адаптируется под ваш стиль езды? Если вы гоняете по принципу “педаль в пол”, то она со временем станет быстрее переключать передачи вверх и вниз. А если ваш BMW плавно передвигается по городу, то коробка станет помогать вам поддерживать этот стиль.
Что делать, если хочется почувствовать машину такой, какой она была на конвейере?
Читайте в этой инструкции как сделать сброс адаптации АКПП БМВ к заводским установкам.

Выключите зажигание.

Включите зажигание, но не заводите двигатель.
Должны включиться все датчики и приборы.
Если у вас запуск ключом – поверните его до конца, не нажимая педаль тормоза.
Если у вас включение кнопкой START / STOP – нажмите кнопку START один раз.

Нажмите педаль газа до упора в пол.
Держите педаль нажатой не менее 30 секунд.

Отпустите педаль.
Заведите двигатель.

Данная процедура сделала сброс адаптации АКПП BMW к заводским установкам.
Теперь коробка передача будет заново адаптироваться к вашему стилю езды.

Сам еще не пробовал, ток статью нашел!
сьоня попробую авось :)

Nema_nika
23.09.2010, 12:06:41
Ko3a4oK, помилкова інфа) те шо коробка адаптивна- означає шо після сбросу адаптації коробка буде запамятовувати знос фрикціонів і адаптуватися під їх залишок, та й адаптація проводиться через комп. Так шо з чим-чим, а з коробкою я б не експерементував)

ormaks
16.02.2011, 00:13:45
сайт майстрів з тернополя http://www.avtom.com.ua/index.php

Andymaster
26.02.2011, 12:15:25
Я особисто цю статтю читав уже ще раніше, можливо на іншому форумі і пробував дотримуватись рекомендацій. В мене коробка автомат (BMW 530d 2001 р.в.). Чесно кажучи стаття не відповідає дещо поведінці коробки на моїй машині. Зокрема коли поставити коробку в режим "3" коли стоїш. Машина сама автоматично її скидає на "2" тобто рушити з третьої неможливо. І дальше при їзді якщо переключити на "3" то при гальмуванні або ж достатньо знизити швидкість до 20 - 30 км/год, коробка сама скидає передачу на нижчу "2". А от якщо не перемикати з 2 на третю то точно можна перегріти двигун, бо при швидкості 60 в мене обороти доходять до 3 - 3,5 тисяч (дизельні двигуни низькооборотні для тих хто не вкурсі), і це вже не є безпечно. Та й плюс рев двигуна замітно відчувається. Ну але можливо я не зовсім правильно зрзумів статтю автора, можливо в мене не зовсім автомат а тіптрон... хоча як на мене це теж автомат...

Just be
26.02.2011, 12:47:49
Зокрема коли поставити коробку в режим "3" коли стоїш. Машина сама автоматично її скидає на "2" тобто рушити з третьої неможливо.
ти напевно про тіптрон говориш і ручний режим.

Andymaster
26.02.2011, 14:30:50
Just be, а хіба тіптрон то не автомат?

Just be
26.02.2011, 15:34:16
Andymaster, в статті мова йдеться про старі автомати, в яких є примусові передачі (1-2-3-4) вище яких коробка не переключиться !!

Vomont
27.02.2011, 00:47:08
Just be, а хіба тіптрон то не автомат?
автомат з можливістю ручного вмикання передач

tommy_boy
28.02.2011, 13:38:57
Andymaster, в статті мова йдеться про старі автомати, в яких є примусові передачі (1-2-3-4) вище яких коробка не переключиться !!

саме так і трохи не так. В старіших автоматах - це не примусові передачі, а обмеження передачі, тобто "3" - буде означати не вище третьої, тобто він буде переключати перша-друга-третя(на четверту не переключить). Це класно застосовувати, коли їдеш з горки і хочеш тормозити двигуном(ставиш на "2" наприклад, тобто не вище другої). А в тебе Andymaster, тіптрон, тобто примусові передачі, тобто "3" - означає третя передача і все. А при рушанні скидає 3->2, так і має бути, сильніші мотори можуть стартанути з 3, це в мозгах закладено.

Додам від себе, що минулої зими трохи користувався тими обмеженнями, коли спускався з Стрийської, наприклад, реально класно "воно за хвіст тримає" :), плюс багато їздив на зимовому режимі(стартує з 2 передачі, і переключає на 2тис), бо на світлофорі пробуксовувало часто. Але цього року з шипованими колесами не включав жодного разу, зчеплення набагато краще.

на фото звичайний і тіптрон

Just be
28.02.2011, 15:05:30
В старіших автоматах - це не примусові передачі, а обмеження передачі, тобто "3" - буде означати не вище третьої, тобто він буде переключати перша-друга-третя(на четверту не переключить).
ну я то і мав на увазі :)

Yurash
05.10.2012, 10:53:04
в мене шось на 5 ту не хоче переключати щось тупить, що це може бути? коробки Автомат взагалі підлягають ремонту?

tommy_boy
05.10.2012, 11:22:15
Yurash, а решта все ок працює? ривків нема? рівень масла перевіряв? на діагностиці був?

ремонту підлягають, але дорого, і взагалі слизьке питання...

realnero
05.10.2012, 12:43:42
обычно в таком случае или уровня масла нет или же масло давно пора сменить. иначе неисправность в коробке

pomchuk
07.10.2012, 12:48:39
Цікава інформація!
Від себе хочу добавити що в "старих" автоматах ще є режим коли авто по відчуттям ніби на нейтралі набирає швидкість з горки, або коли на рівному не тормозить мотором і при тому обороти падають десь до 1000 і економайзер на нулі.
Наприклад спускався по тій самій Стрийській: якщо різко пустити газ і не нажимати на тормоз вкл. цей режим "нейтральна"(обороти падають приблизно до 1000 і економайзер в ноль), а коли ще різко але легенько нажати тормоз вкл. режим "гальмування двигуном" (вкл. нижча, обороти вищі, економайзер в ноль)
Це на 4НР24! Їздив на 750 89р.в. і 91 такого режиму (нейтральна)не було.

tommy_boy
08.10.2012, 12:19:42
в мене на е36 1.8 96 року, було таке саме, їдеш з горки, а машина розганяється ніби, передачі переключає вверх, обороти на 1тис, економайзер на 0.

на е38 воно взагалі не таке, машина тормозить передачами і не хоче переключатися вище тої на якій їхав, поки на газ не нажмеш. Така поведінка мені більше подобається, бо на е36 ввесь час треба було підторможувати, тут же воно більше косить під механіку, тормозить двигуном.

pomchuk
08.10.2012, 13:32:50
а машина розганяється ніби, передачі переключає вверх
але переключень на вищу не має. Поясню як це виходить:
Їду на рівній дорозі приблизно 80 км в год., різко пускаю газ і ніби передача виключається економайзер в ноль і обороти до майже повної зупинки тримаються на 1000.
Коли з горки це тимчасове явище поки комп не зрозуміє що авто, в такому режимі набирає швидкість, або коли різко\легенько натиснути на тормоз.
На Е38 комп зразу розуміє що з горки, на Е32 дає вибрати чи котитися на холостих чи тормузити двигуном. Для зими краще звичайно на Е38 хоча в зимовому режимі на Е32 "нейтралка" рідко вкл.

Yurash
06.11.2012, 10:35:30
Yurash, а решта все ок працює? ривків нема? рівень масла перевіряв? на діагностиці був?

ремонту підлягають, але дорого, і взагалі слизьке питання...

я поміняв масло і після цього таке почалось, може бути через те що я залив мало масла але залив 6,5 л

tommy_boy
06.11.2012, 11:30:35
там ж все просто. заливаєш в заливну дірку(та шо збоку), заводиш, чекаєш приблизно 30 градусів шоб було, при цьому селектором по всіх передачах пройтися(при цьому може виливатися трохи з заливної). тоді знов на Паркінг, долити останній раз до рівня, закрутити і все.

ви так міняли? яке масло лили?

Андрій у39
06.11.2012, 12:24:56
Підкажіть а коли треба міняти масло на АКПП тіптронік. Бо мені казали що на такій машині неміняється е38 735 2000р

tommy_boy
06.11.2012, 13:57:49
ну то філософська тема, міняти чи ні.

моя думка - шо треба міняти раз в 70 тис як мінімум. в себе міняв, на обох машинах, все ок.

Yurash
09.01.2013, 20:12:24
в мене 2,3,D,S,N,P так екплуатація така ж як написано вище чи чимось вона відрізняється?

{ додано через 6 хвилин }
там ж все просто. заливаєш в заливну дірку(та шо збоку), заводиш, чекаєш приблизно 30 градусів шоб було, при цьому селектором по всіх передачах пройтися(при цьому може виливатися трохи з заливної). тоді знов на Паркінг, долити останній раз до рівня, закрутити і все.

ви так міняли? яке масло лили?


масла в коробці ще не міняв, може це бути причиною того що після 3 на 4 не хоче переключати аж поки не розженеш авто до 6 тис оборотів тоді відразу переключає на 4 ,5 ,6 або на режим спорт включаю після чого на режим д і нормально переключає) шо то може бути? в мене ще не працює датчик абс правий пишуть що через те теж може коробка автомат вимахуватись так як система абс повязана чимось із коробкою автомат це правда?

realnero
10.01.2013, 00:13:38
Yurash, какой пробег авто?

в любом случае я б начал с замены масла, возможно и уровня масла давно нет. если коробке уже ппц то и после замены масла вы сразу об этом узнаете :)

tommy_boy
10.01.2013, 11:21:47
Yurash, тоже думаю або рівня нема, або поломка коробки.
міняй масло з фільтром, а там буде видно...
успіху!

Yurash
10.01.2013, 20:02:54
Yurash, какой пробег авто?

в любом случае я б начал с замены масла, возможно и уровня масла давно нет. если коробке уже ппц то и после замены масла вы сразу об этом узнаете :)

пробег 350 тис

Андрій у39
15.02.2013, 19:43:14
ПІДКАЖІТЬ, МОЖЕ ХТОСЬ ЗНАЄ, не заводив машину 5 днів. Сьогодні прийшов хотів завести сів акамулятор, завели пусковим і висвітила помилка коробки і почала дьоргати коробка, проробила машина 15-20хв і я її заглушив і зразу завів. Після цого все стало нормально процювати, помилка більше невисвічує, проїхав 50 км все нормально, що це могло бути? BMW E38 735 2000р

Apex
15.02.2013, 21:13:04
Андрій у39,
Все що можна сказати, то в нас дуже розумна коробка.
Таке саме було.....вона сама підлашовується під водія, після того як надовго була знята клема! от якраз це вона і робила перші 15-20хв......

Андрій у39
22.02.2013, 13:17:36
ДЯКУЮ. То мені нема за що переживати

1trs
30.03.2013, 01:03:35
То як я правильно зрозумів, по місту треба їздити на 3 зимою переважно на два а зимою і на Стрийську 1 і полетів :) D лише по трасі?

realnero
30.03.2013, 02:21:08
всегда лучше включать Д, только в сложных погодных\дорожных условиях нужно переходить на режим 1-2-3

undestroyable
22.11.2013, 00:29:47
Ще цікаві статті. Реально допомогли розібратись в алгоритмах роботи коробки і як її не угробити.
http://bmw530da.net/bmw-e39-rezhimy-raboty-akpp.html
http://bmw530da.net/adaptaciya-akpp-bmw-e39-ili-chto-to-novenkoe.html
http://bmw530da.net/15-mifov-pro-akpp.html
http://bmw530da.net/kickdown.html
http://bmw530da.net/akpp-zastryal-chto-delat.html