PDA

Переглянути повну версію : WTCC: BMW перериває суху серію


bmwe36petro
02.06.2009, 09:53:45
Тріумфатори двох попередніх етапів Світового Турінгу пілоти заводської команди Chevrolet провалили іспанський раунд WTCC у Валенсії.
7395
Вони не тільки залишилися без перемог, але і без залікових очків: кращим досягненням для Chevrolet Cruze стало 11-е місце Ніколи Ларіні в першій гонці уїкенду.

Валенсійський Етап Чемпіонату світу проходив в гострому суперництві представників заводських стаєнь SEAT і BMW. У першій гонці на домашній трасі домінували Leon'и, яким прихильно дозволили підняти тиск турбонаддува після примусової анексії в По. Відчувши потужність, що повернулася до них, і швидкість, іспанські Леви розправилися з конкурентами і зайняли увесь п'єдестал. Причому перша трійка визначилася вже на перших кругах: Іван Мюллер, Тьяго Монтейру і Габріеле Тарквіні зуміли уникнути масової аварії і до кінця 13-кругової гонки вирішували між собою долю призових місць.
7396
Іван Мюллер

Результати першої гонки WTCC 2009 у Валенсії:

1. Іван Мюллер (SEAT Leon TDI) 23:13.675
2. Тьяго Монтейру (SEAT Leon TDI) +1.884
3. Габріеле Тарквіні (SEAT Leon TDI) +4.157
4. Аугусто Фарфус (BMW 320si) +5.364
5. Енді Пріоль (BMW 320si) +5.855
6. Йорг Мюллер (BMW 320si) +5.943
7. Том Коронель (SEAT Leon) +8.096
8. Серхіо Ернандес (BMW 320si) +12.106
20. Віктор Шаповалов (Lada 110) +38.341
21. Яап Ван Лаген (Lada 110) +1 круг ...

Кирило Ладигін до фінішу не дістався. Пілоти російської "Лади" показали себе дуже непогано: Ван Лаген і Ладигін в першій половині гонки йшли на 13-14 місцях. На жаль, підвела техніка (оновлені 280-сильні мотори), і відмашку клітчастого прапора побачив лише Віктор Шаповалов.
7400
Яап Ван Лаген

У другій гонці повноцінно реваншували представники BMW. У десятій гонці Чемпіонату світу їм не тільки вдалося, нарешті, отримати першу в сезоні перемогу, але і повністю домінувати над принциповими суперниками із стайні SEAT. У шестірці кращих - відразу п'ять "баварців". Між ними вдалося затесатися лише Тарквіні (SEAT): 47-річний екс-пілот F1 узяв свій другий іспанський подіум.
7397
Йорг Мюллер і Аугусто Фарфус

Результати другої гонки у Валенсії:

1. Аугусто Фарфус (BMW 320si) 23:16.075
2. Йорг Мюллер (BMW 320si) +0.540
3. Габріеле Тарквіні (SEAT Leon TDI) +5.426
4. Енді Пріоль (BMW 320si) +5.884
5. Алессандро Дзанарді (BMW 320si) +6.676
6. Серхіо Ернандес (BMW 320si) +7.178
7. Іван Мюллер (SEAT Leon TDI) +11.169
8. Тьяго Монтейру (SEAT Leon TDI) +11.569
21. Віктор Шаповалов (Lada 110) +36.
24. Кирило Ладигін (Lada 110) +46.540
Не фінішував: Яап Ван Лаген (Lada 110).
7398
Пілоти команди LADA Sport продовжували боротися з технічними проблемами, що так і не дозволили розкрити потенціал машини. В продовженні російської теми в Світовому Турінгу варто сказати, що перед п'ятим етапом WTCC комісія FIA провела інспекцію виробництва автомобіля Lada Priora на автовазі. Йде активна підготовка до омологації Пріори, що стартує в Чемпіонаті світу з липня місяця. Технічна інспекція спортивної версії Lada Priora WTCC пройде в Голландії 25 червня.

Положення пілотів в Чемпіонаті світу за підсумками п'яти етапів:

1. Іван Мюллер - 57 очок
2. Аугусто Фарфус - 54
3. Габріеле Тарквіні - 46
4. Енді Пріоль - 35
5. Роберт Хафф - 32
6. Йорг Мюллер - 31
7. Рікард Райделл - 30
8. Хорді Дружині - 24 ...
7401
Аугусто Фарфус

Залік автовиробників:

1. Seat - 136 очок
2. BMW - 120
3. Chevrolet - 96
4. Lada - 35
7399
Том Коронель

Yokohama Independents' Trophy (для пілотів приватних команд):

1. Том Коронель - 82 очки
2. Фелікс Портейро - 80
3. Франц Енгштлер - 80
4. Стефано Д'асте - 44
5. Том Бордман - 28
6. Мехді Беннані - 27 ...

Після тритижневої паузи Чемпіонат продовжиться в Чехії на трасі імені Масарика в Брно.

Джерело: CarClub.ru

Just be
02.06.2009, 10:11:40
BMW 320si
цікаво які в них характеристики :)

ValodjaE36
02.06.2009, 10:29:55
цікаво які в них характеристики
і мені тоже дуже цікаво, а що то за SI, типу IS навпаки:) думаю десь 250-300 коней точно там запряжені:bomb:

bmwe36petro
02.06.2009, 11:45:33
Характеристика BMW 320si:
Двигун
Розташування: Спереду, подовжньо
Об'єм двигуна, куб. см: 1997
Кількість циліндрів: 4
Кількість клапанів: 16
Потужність, к.с. при об/хв: 173 при 7000
Крутний момент, Нм при об/хв: 200 при 4250
Ступінь стиснення: 11
Система живлення: Розподілене уприскування
Паливо: Бензин

Just be
02.06.2009, 11:50:33
Потужність, к.с. при об/хв: 173
шось замало, якщо врахувати що в конкурентів оновлені 280-сильні мотори
можливо це серійні стільки мають, а кільцеві повинні б мати більше.

ValodjaE36
02.06.2009, 12:17:57
а кільцеві повинні б мати більше
100%

bmwe36petro
02.06.2009, 12:26:12
можливо це серійні стільки мають, а кільцеві повинні б мати більше.
ну звичайно :wink:

Just be
02.06.2009, 12:28:35
ну звичайно
ну я питав якраз про заряжену :)

Just be
03.06.2009, 13:19:50
Технічна специфікація BMW 320si
Motorsport version for the FIA World Touring Car Championship.

Довжина: 4,535 mm
Ширина: 1,845 mm
Висота: 1,350 mm
Колісна база: 2,763 mm
Вага: 1,140 kg (з водієм)
Тип двигуна: рядний, 4-ри циліндровий
Об"єм: 1,998 cc
Потужність: 275 bhp \ 8,400 rpm
Максимальні оберти: 8,500 rpm
Блок управліня: BMW Motorsport ECU404
Об"єм баку: 45 літрів
Паливо: стандарт, супер плюс
Система тормозів, перед: 4-ох поршневі AP, діаметр тормозних дисків 332 mm
Система тормозів, зад: 2-ох поршневі AP, діаметр тормозних дисків 280 mm


Інформація надана Бандит-ом.

ValodjaE36
03.06.2009, 13:50:38
Бандит, молодець:biggrin:
я був правий, 275 к.с. з 2 літрів - :bomb: