PDA

Переглянути повну версію : E30 механічний нагнітач на м10


andriy320e30
17.03.2009, 10:17:14
буду ставив механічний нагнітач на м10
такого роду нагнітачі розраховані до 2000сс

нагнітач такий можна зробити самому з турбіни від т150
але ліпше купити в москві роблять ціна 15000руб
кріплення треба робити самому

Just be
17.03.2009, 10:40:21
andriy320e30, а яка конфігурація має бути ? І як настроювати ?

augustino
17.03.2009, 10:48:05
Мені це актуально.Розкажи детально де таке взяв, де буш ставити,який бюджет?

andriy320e30
17.03.2009, 11:02:39
залежності від мотора
ідеальний варіант нам50в20 це маф емулятор .форсунки від2.8 мап сенсор.патрубки байпас або бловоф -перепускний клапан інтеркуллера не потнібно повітря не нагрівається
ще м50в20 треба розжати сж-11до1 потрібно9-9.5

{ додано через 7 хвилин }
економічний варіант мотори м10-м20-м40
форсунки м30б30-35.перепускний клапан відлюбої турбомашини
натяжка пружини розходометра відрегулювати лямбдою
сж бажано 8.5

{ додано через 8 хвилин }
нагадою мотори тільки до 2л

{ додано через 11 хвилин }
тиск макс 0.5бар
якщо мотор 2000має130лс+50%=+65лс
якщо менший обєм буде більший тиск

Just be
17.03.2009, 11:31:38
нагадою мотори тільки до 2л
а чого саме 2.0 ? 2.5 перспективніше і надійніше ?
І в кого будете настроюватись ?

andriy320e30
17.03.2009, 11:33:14
реально можна зробити з турбіни від т150 вона чуть більша за ту шо на фотці
треба виточити шківи пластину і корпус підшипників це получиться дешевше
але самому треба робити
які плюси нагнітач ніколи не ламається
тільки міняти ремні і в 60000 підшипники
розхід бензини до 3000об незбільшується

{ додано через 5 хвилин }
а чого саме 2.0 ? 2.5 перспективніше і надійніше ?
І в кого будете настроюватись ?

тому що тубіні нехватить продуктивності л/хв тобто вона не буда дути
а мотор буде робити вакуум на 2.5 робити тільки самому і виточувати
правильні шківи або купити g-power но дорого

{ додано через 6 хвилин }
настрювати буду сам по лямбді

ValodjaE36
17.03.2009, 11:45:15
економічний варіант мотори м10-м20-м40
я так розумію М43 не підходить?

andriy320e30
17.03.2009, 11:46:16
підходить

ValodjaE36
17.03.2009, 12:07:00
підходить
чудово...
а буджет який, орієнтовно???

andriy320e30
17.03.2009, 12:15:50
в мене бюджет буде малий турбіну купив 200гр
форсунки є купити можна -200гр
роботи в токаря думаю 200-300гр
шків колінвала 200 гр
підшипники ремні 100гр
перепускной клапан -200гр
патрубки 100-200гр
думаю в1500 впишуся

{ додано через 3 хвилини }
якщо купляти додай 15000+доставка=2500-3000 гр

{ додано через 58 хвилин }
на е36 можна взяти комплект м50-1000-1500$ +500$ переобладнаня+400 робота
або компресор 5000гр+робота з1.6 максимум можна зняти 70лс+

andriy320e30
17.03.2009, 16:21:34
графік
6331
там на сайті говорять шо не треба нічо ставити ніких форсунок тіпа росходометр має
запас але я не вірю полюбому треба більше бензини влити

andriy320e30
17.03.2009, 16:34:47
орігінал .
т150.збоку 525тдс

andriy320e30
17.03.2009, 17:06:52
турбіна т150

SavAlex
17.03.2009, 22:19:40
Цікаво. З нетерпінням чекаю продовження теми бюджетного нагнітача на m10

Just be
17.03.2009, 22:26:10
andriy320e30, а випускний колектор який будеш ставити ?

Vomont
17.03.2009, 22:32:02
andriy320e30, а випускний колектор який будеш ставити ?
і якщо можна то скажи про впускний колектор

{ додано через 5 хвилин }
Таке ще питання - що буде дороблятись в блоку керування двигуном?

BMWist
18.03.2009, 00:32:29
буду ставив механічний нагнітач на м10
такого роду нагнітачі розраховані до 2000сс

нагнітач такий можна зробити самому з турбіни від т150
але ліпше купити в москві роблять ціна 15000руб
кріплення треба робити самому

Ліпше напиши який потім буде розхід палива...8-)

Just be
18.03.2009, 00:36:51
Ліпше напиши який потім буде розхід палива...
якщо правильно настроїти то розхід не дуже зміниться ;-) А по пробках можливо навіть впаде.

BMWist
18.03.2009, 00:50:49
Сумніваюсь.
Я наприклад зараз взагалі пересів на VW polo 2004р. п'є літрів 6 а БЕХУ E32 заховав в гараж до кражих часів ,бо дуже б'є по карману.8-)

andriy320e30
18.03.2009, 10:12:05
розхід до 3000об не зросте а може і в паде я буду дув 0.3-0.4 бара при такому тиску в мене електроніку рухати не потрібно я зарас їжджу на форсунках від 2.8 розхід не змінився просто підтягнув пружину на розходометрі .

{ додано через 4 хвилини }
такий нагнітач немає нічого спільного скомпресорами як в мерседеса він робить після
3000об за то і розхід бенз не збільшується .зарас їду виточувати деталі до токара.

{ додано через 13 хвилин }
andriy320e30, а випускний колектор який будеш ставити ?

випускний павук 4в1.впускний рідний тільки заслонка від 2.8

{ додано через 17 хвилин }
Сумніваюсь.
Я наприклад зараз взагалі пересів на VW polo 2004р. п'є літрів 6 а БЕХУ E32 заховав в гараж до кражих часів ,бо дуже б'є по карману.8-)

не рівняй е32 з е30 вона в половину легша по місту бере 10л

andriy320e30
18.03.2009, 19:35:23
сьогодні віддав точити запчастини думаю за тижня 2 буде готовий

Just be
18.03.2009, 21:50:32
випускний павук 4в1
ну там ж треба фланець для виходу в турбіну ? сам будеш доварювати ? Чи якийсь готовий ?

andriy320e30
18.03.2009, 22:02:23
яка турбіна -механічний нагнітач на ремінь від приводу колінвала

Just be
18.03.2009, 23:53:39
andriy320e30, хмм, я шось по фотках подумав, що ти хочеш турбіну ставити...

andriy320e30
19.03.2009, 09:40:39
то на вигляд як турбіна але дуже велика влазиться в притик все від ремня
якщо ставити тубіну там вльот 4к$ мінімум а бу турбіну немашо ставити
масла буде їсти немеренно
але турбіна дає+100% -+200%сили так як в тих нісанах по400лс

Just be
19.03.2009, 09:52:18
якщо ставити тубіну там вльот 4к$ мінімум
якщо робити на б\у з\ч то можна дешевше зробити, але то їздиш і весь час думаєш коли шось втикне. Я коли на свій мотор рахував то получалось тільки з\ч на 5к :)

andriy320e30
19.03.2009, 10:05:33
та 100% ну там ломиться тільки турбіна вона якраз сама дорожча все остальне
можна б/у

{ додано через 2 хвилини }
я раз собі ставив турбіну б.у пів року їздив поки на трасі я дав аж крильчатка відлетіла
а мащі було нормально ждана брав

BMWist
19.03.2009, 14:34:53
Може я не розбираюсь але хіба нагнітач і турбіна не один х*й ;-)?

andriy320e30
19.03.2009, 14:42:45
Може я не розбираюсь але хіба нагнітач і турбіна не один х*й ;-)?
є турбо нагнітач- приводиться від вихлопних газів
є механічний нагнітач- приводиться через ремінь від колінвала

Just be
19.03.2009, 15:30:57
механічний нагнітач
більшість привикла до назви - компрессор, через це і путаються :)

BMWist
19.03.2009, 21:54:30
Викладай фотки по ходу роботи думаю бмвістам буде цікаво;-)

Vomont
19.03.2009, 22:13:56
andriy320e30, ти краще скажи яка ціль встановлення компресора на такий слабуватий двигун для цього. Я вперше чую що ставлять компресор на 2.0. Як на мене то оптимально 2.5-2.8 і то турбувати а не вішати компресор. Якщо можна то ціль цього всього діла скажи.

ValodjaE36
20.03.2009, 12:01:14
Я вперше чую що ставлять компресор на 2.0. Як на мене то оптимально 2.5-2.8 і то турбувати а не вішати компресор. Якщо можна то ціль цього всього діла скажи.
економія на ТО... :-)))

andriy320e30
20.03.2009, 12:37:02
ціль зняти 160лс з 1.8

{ додано через 1 хвилину }
andriy320e30, ти краще скажи яка ціль встановлення компресора на такий слабуватий двигун для цього. Я вперше чую що ставлять компресор на 2.0. Як на мене то оптимально 2.5-2.8 і то турбувати а не вішати компресор. Якщо можна то ціль цього всього діла скажи.

якби я мав 2.5-2.8 і 5к$ я би так і робив;-D

виточив фланець залишилося шток і шківи
6345
andriy320e30, ти краще скажи яка ціль встановлення компресора на такий слабуватий двигун для цього. Я вперше чую що ставлять компресор на 2.0. Як на мене то оптимально 2.5-2.8 і то турбувати а не вішати компресор. Якщо можна то ціль цього всього діла скажи.

чув мерс с180compreccor-c200comoressor

Vomont
20.03.2009, 14:34:14
Та про "Цешки"компресорні то чув а суть їхня в другому. Я до чого веду - ти робиш машину для свого ынтересу чи збираэшся десь застосовувати 160 коней типу змагань? До речі а як зміниться крутний?

andriy320e30
20.03.2009, 16:52:38
я робив машину для свого інтересу і так для покатушок в змаганнях мене поставлять в
турбоклас а там мені нічо несвітить.крутний момент на низьких оборотах сильно не
зміниться зросте потужність після 3000об
суть в тому щоб добитися показників на розгін як в м20в25 а розходу бенз як в м10и18

andriy320e30
21.03.2009, 10:52:57
здав виточувати шток і шків виникла проблема шків колінвала не зовсім рівний
треба шукати завотський двохрядний

andriy320e30
24.03.2009, 19:58:33
турбіна готова лишилося поставити і поміряти тиск

Just be
24.03.2009, 20:20:24
турбіна готова лишилося поставити і поміряти тиск
класно :) обовязково пиши про результат.

andriy320e30
24.03.2009, 20:38:58
полюбому думаю ше тиждень. патрубків не хватає і перепускний клапан треба купити

Shurikoff
26.03.2009, 17:45:09
andriy320e30
пиши про все дороботки ,действительно интересно должна выйти пушка.

andriy320e30
26.03.2009, 22:01:41
в моторі серйозних доробок нема -павук.збільшена заслонка.форсунки.прямоток не рахую.тепер все залежить скільки компрессор вдує
сьодні купив спеціальні високооборотисті підшипники патрубки
нехватає перепускного клапана без нього половина повітря буде стравлюватися
саморобним клапаном щоб патрубки не розірвало .буду шукати
Shurikoff-пушка сильно небуде але сила прибавиться інтересно скільки?

andriy320e30
27.03.2009, 19:39:54
сьодні дав робити ше один двохряднй проміжний шків він буде множив обароти на два
максимально на турбіні буде десь 23000 об хв

andriy320e30
18.04.2009, 10:20:13
вчора проводив тести виникла проблема реміньзлітає після 5000 об сьодні їду до токара проточу глибші канавки на шківах після .4000 чуєтьться сила але так і нормально не попробував

yurakushyk
23.04.2009, 10:34:19
Ну ми вже з нетерпінням чекаємо, є якісь результати?

andriy320e30
24.04.2009, 10:16:53
так то треба попробувати а драгу шоб знати

{ додано через 5 хвилин }
ше треба прточити один шків провірити шоб ремінь не злітав і вихлоп доробити

Just be
24.04.2009, 10:34:01
так то треба попробувати а драгу шоб знати
в неділю буде драг, так що там зможеш попробувати :)

andriy320e30
24.04.2009, 10:40:35
незнаю якщо вспію я просто хочу ше вихлоп доробити і розпрідвал пілрегулюпати

andriy320e30
08.05.2009, 11:15:27
вот така фігня получилась поки шо все нормально сьодні може куплю манометр
щоб подивитися який тиск дає

andriy320e30
08.05.2009, 11:19:13
хто знає чи у львові є динамометр

Vomont
09.05.2009, 01:23:59
є на Рік Авто в Андрія

ValodjaE36
09.05.2009, 12:12:50
динамометр
то така штука, яка вимірює рівень затиску болтів???

andriy320e30
09.05.2009, 17:26:21
то така штука, яка вимірює рівень затиску болтів???

яка міряє нютони і кінскі сили

axel
09.05.2009, 17:27:36
andriy320e30, Ти про діно стенд? чи шо?

andriy320e30
09.05.2009, 17:50:13
ну та

{ додано через 1 хвилину }
або ше попробую засікти час на 402м тільки незнаю скільки стокова їде

Vomont
09.05.2009, 21:41:15
andriy320e30, є на Рік Авто в Андрія

Just be
09.05.2009, 22:21:49
Vomont, нема в них ще стенду, скоро вже має бути.

Vomont
10.05.2009, 22:58:26
Just be, минулого тижня був а тепер нема? Він в них є вже куплений а от бажаючих замірятись нема.

Just be
11.05.2009, 00:08:49
Vomont, вчора коли ми говорили з Віталіком на 540, то він казав що ще немає. Якщо стенд є то можем завтра заїхати заміряти мощу в тебе і мене :)

augustino
11.05.2009, 08:53:26
Just be, Vomont казав,що його ще не зібрали,бо нема бажаючих,а стенд вже куплений

Vomont
11.05.2009, 09:14:36
Just be,і також потрібна точна вага автомобіля на момент заміру. мля,а це вже проблемно

Just be
11.05.2009, 10:21:31
Vomont, зважитись можна на будь-якій базі без проблем.

Vomont
11.05.2009, 10:52:21
Just be, тоді зробити заміри тоже буде без проблем. Пиши в приват де важимся і коли

ValodjaE36
12.05.2009, 09:33:25
тоді зробити заміри тоже буде без проблем. Пиши в приват де важимся і коли
пропоную не в приват, а створити темку як ви це робили і що у вас получилось8-)
звісно якшо є бажання писати(:
і andriy320e30, візьміть їз собою:-)))

Бан
12.05.2009, 11:15:45
пропоную не в приват, а створити темку як ви це робили і що у вас получилось

+ 1 :)

andriy320e30
12.05.2009, 16:03:13
як заміреєте створіть тему

Just be
19.05.2009, 16:51:05
Як справи з проектом ?

andriy320e30
03.06.2009, 19:57:14
нормально покишо накатав 500 км ше немаю чим тиск провірити якраз збираюся час
на 402м провірити
правда перед тим ремінь поміняв бо прежимний ролік заклинив треба поставити 2 нових

{ додано через 9 хвилин }
підключався до лямбди тестером показував 0.8 вольт в сьому діапазоні об
значить суміш нормальна

Kost
15.06.2009, 21:46:48
ап))
шо там чути доброго? цікаво.. :)

andriy320e30
17.06.2009, 23:16:04
ше нічо нема часу провірити. робота

Kost
09.10.2009, 11:30:59
ну шо там, провірив?)) цікаво!

andriy320e30
10.10.2009, 13:57:40
невиходить на буст нехватає 22000 об .я збився купив м 42

{ додано через 20 хвилин }
я провірив краще тим не займатися якщо ставити то тільки турбіну
і то повним комплектом бо нехватка головних деталей
поломить або мотор або турбіну

Kost
11.10.2009, 20:42:06
ясно.. цікаво було))
надіюсь скоро буде тема про м42 турбо!

andriy320e30
13.10.2009, 14:09:02
надіюсь скоро буде тема про м42 турбо! завжди мріяв про турбо але то дороге задоволення

Rostyk
13.10.2009, 14:48:29
завжди мріяв про турбо але то дороге задоволення

+1, все таки вигідніше буде B28 купити, і ресурс буде нормальним....:)

andriy320e30
13.10.2009, 21:50:30
+1, все таки вигідніше буде B28 купити, і ресурс буде нормальним
боюся я тих алюмінєвих моторів
а ресурс з малим надувом сильно не зміниться

Vomont
13.10.2009, 23:21:29
а ресурс з малим надувом сильно не зміниться
+1 тут напевне не в наддуві річ а швидше в манері їзди тобто використання двигуна