PDA

Переглянути повну версію : Чіп тюнінг. З'язуватись чи пройти повз?


UKRMAIL
16.12.2007, 18:30:59
Знайшов на ібєї блок керування двигуном для 318іс.Блок- Б/У , але перепрошитий. Виробник дає гарантію на сам блок і на те що він не чинить негативного впливу на двигун при звичному режимі експлуатації.
Обіцяє , що замість 145 к.с в мене буде 160. За 15 коней просить - 35 євро.

Обіцянки виробника це добре. Але у що мені це може вилитись?Чи варто взагалі за це братись?

BIMMER
16.12.2007, 19:24:25
UKRMAIL, це повністю комп?чи сам блок який підключається до штатного компа?

UKRMAIL
16.12.2007, 21:26:01
наскільки я розумію - блок.. сам комп не може коштувати 40 евро..навіть в Німеччині

BIMMER
16.12.2007, 22:14:47
UKRMAIL, ну я уточнюю...я в знайомого питав нарахунок того блока він казав шо то повна ху3ня томушо той блок викидає помилку на компютер і може бути трохи проблем

UKRMAIL
16.12.2007, 22:35:06
Взагалі , чіпування - яка його вартість?
Читав в журналі "автомір" 3 роки тому, що франківські знавці зашивають дві програми
1. - Заводська, для повсякденної експлуатації.
2. - Спорт, - тротшки змінює затримку запалювання, і на високих оборотах - краща тяга.
Як я зрозумів - на низьких оборотах є непомітна детонація. Якщо просто перепрошити і незалишати заводський режим то та детонація підвищить витрату пального а заодно і зменшить ресурс. - інша справа для двох режимів...
Я правильно думаю?

BIMMER
17.12.2007, 02:20:40
UKRMAIL,
якшо непоміняю машину то буду робити чіп тюнінг на два режими 1:економ 6-8л.(аж ніяк не заводську)2:спорт розхід до 15л...+15 лисих)

UKRMAIL
17.12.2007, 21:00:01
UKRMAIL, ну це явно коштує більше ніж 40 євро:-)))
Запитай про ціну, я би і собі таке хотів.

BIMMER
18.12.2007, 01:12:45
UKRMAIL,
В КИЙОВІ в районі 250-400 у.е

BMW_3xx_i
24.12.2007, 08:29:10
BIMMER,
є такий Володя на Новознесеньскій - перед переїздом сервіс. Він зробить. Мені пропонував +30 к.с. але мені то нафіг не треа бо такі речі гроблять мотор і розхід зібльшується

мотор можна вгробити якшо потримать його на піднятій відсічкі.... з півгодинки, а так нічого з ним не буде.... а розхід..... ну це риторичне питання....
сам їздив на чіпові, і все нормально

adv0kat
24.12.2007, 13:18:43
UKRMAIL,
В КИЙОВІ в районі 250-400 у.е

В Киеве профессиональный чип-тюнинг гараздо дороже стоин. Проще купить двигло с обёмом 3.5 поставить фильтр нулевого сопротивления, выхлоп прямоточный и в результате получится БОЛИД8-)

BIMMER
24.12.2007, 21:34:43
BMW_3xx_i,
Мой мотор М50В20 возможно че нибуть придумать?

BMW_3xx_i
24.12.2007, 22:01:23
народ можу допомогти, є на м20, м42, та на м50 прошивки, відправлю за так.....

Якшо мозги не сыменс то можна зробити....
1. кажеш меня номер ебу мотора
2. Я выдправляю прогу
3. їдеш на радіобазар і купуєш чіп 27с256 (ціна 4грн)
4. там же знаходиш программатор закидаєш прогу на чіп
5. переставляєш чіп і їздиш

ЗІ. Як то він зробив прошивку на 2 програми ? Якщо можна залити одну якусь, а щоб мати другу наскільки я знаю треба ше один комп ставити, або емулятори. Де він робив ?

все набагато простіше
тинць (http://chiptuner.org/content/old-double/)

BIMMER
24.12.2007, 22:59:51
BMW_3xx_i,
як шо доставити і куда???Яка буде прибавка мощности??и як подивитись версію прошивки...і чи незажену я комп?

BMW_3xx_i
24.12.2007, 23:25:15
глянь лічку там я номер аськи написав.... так простіше буде....

версію прошивки ти не побачиш там простий бінарник, якшо його розкриєш, знайдеш карти і зможеш редагувати - вважай шо ти гуру.... а прибавка.... скажу 15 к.с. - збрешу точно тобі скаже тільки стенд... приблизно - квотер, а по жопометру і взагалі тяжко зрозуміти.... при тому ти завжди можеш всунути назад стандартний чіп.....
якшо руки звідки треба ростуть не заженеш комп, коли прога не йде машина просто не заводиться і все....

з.і. при тому у мене проги йдуть по номерам блоків... так шо якшо є то є якшо нема то аби шо не пришлю

інструкція як міняти чіп (http://forum.bmworc.ru/showthread.php?t=699) з фотками дуже ретельно показано все

Just be
24.12.2007, 23:42:47
BMW_3xx_i, а під м52 мотор прошивки часом не завалялись ?) І ті шо під м50, розраховані на ванос ? Бо якщо так, то принципі переробити під м52 мотор, думаю не дуже важко буде, наскільки я розумію різниця там в суміші, яка зсунута по оборотах.

BMW_3xx_i
24.12.2007, 23:56:58
все залежить від номера блоку

бачу 2 абсолютно однакові теми.... 2 модери... можете іх обєднати

UKRMAIL
25.12.2007, 21:52:40
Я думав постити в темі BIMMERа але, вона конкретніша за мою - тобто М50 , де Зробити? - тобто стріт-рейсер вже вирішив - йому це потрібно . А я вот не знаю чи мені це потрібно... Хотілось би бачити якусь дискусію тут)

ПИШУ В ПРИВАТ .

adv0kat, безусловно,однако я еще не на том уровне... Такой легкой машины у меня еще небыло... Как-то страшно, да и с деньгами не так гладко, чтоб я мог себе это позволить(

adv0kat
26.12.2007, 09:49:05
adv0kat, безусловно,однако я еще не на том уровне... Такой легкой машины у меня еще небыло... Как-то страшно, да и с деньгами не так гладко, чтоб я мог себе это позволить(

Да не в деньгах дело.... Чиповка профессиональная - дело не дешовое. Это не просто прошить машине мозги и все, она полетит. Все гараздо сложнее.... Это и выхлопная система нужна другая, и облегченный коленвал, головка, клапана, укороченые шатуны и т.д. И все это вылезет поверь намного дороже, чем купить мотор 3.5 и провести не хитрые манипуляции.:-]

UKRMAIL
26.12.2007, 18:28:41
Я летом чуть было не купил Е21 с подобной целью... Хотел вкинуть в нее 2.5 (не помню его индекс, ну вообщем паук с Е30 ).... Денег небыло , как это не прискорбно.
Да и вообщем заграницу учится уехал...на мес. . . так и похерилось.
ЗЫ: Ее кстати разобрали потом. Я чуть не плакал...

BMW_3xx_i
27.12.2007, 00:16:17
Да не в деньгах дело.... Чиповка профессиональная - дело не дешовое. Это не просто прошить машине мозги и все, она полетит. Все гараздо сложнее.... Это и выхлопная система нужна другая, и облегченный коленвал, головка, клапана, укороченые шатуны и т.д. И все это вылезет поверь намного дороже, чем купить мотор 3.5 и провести не хитрые манипуляции.:-]
то что ты говоришь - правда, но чиповка не причина а следствие в данном случае.... тоесть ты ставишь валы, всякую хркнь а потом под это всё чипуешь, но лучше програмируемый мозг.... хотя цены другие совсем.... себе планирую поставить турбоштейновский, который адаптирован под штатную проводку, и работать может на ДАД.... ещё плюс в том что мозг может рулить 12-ю форсунками.... в моём случае это плюс не малый... да и цена у него приемлемая....

BMW-ЮРА
14.06.2008, 10:43:04
Бачив на сайті Allegro.pl продаються всякі чіпи-прошивки , але цікаво знати чи хтось вже таке ставив і чи воно чогось варте?

adv0kat
10.07.2008, 16:58:14
Недавно рылся в нете и нашел много полезной информации для любителей чип-тюнинга8-)
http://www.bmwgtn.ru/tuning/tuning_engines.php

BMW-ЮРА
11.07.2008, 20:45:10
adv0kat, Дякую,за хороший сайт!

G-power
23.03.2009, 14:49:10
Всем привет. С приходом весны решил поднять старую тему по чипу наших железных друзей. Еще немного и на дворе потеплеет и многим захочется отжечь на ровном участке дороги, посему подкидываю ссылки по доводки двигателей BMW.
1. http://bmwservice.kiev.ua/show.php?id=1132870057
2. http://bmwservice.kiev.ua/show.php?id=4

Vomont
23.03.2009, 15:52:18
Думаю для наших двигателей этот тюнинг не актуален. Добавляет как правило порядка 5-7% мощности и все.

ValodjaE36
23.03.2009, 16:07:22
як на мене то 5-7 % то відчутно;-)

Vomont
23.03.2009, 16:10:21
Ну тоді готуй 170 чи 270 баків і вперед до Києва. Чи варто?

ValodjaE36
24.03.2009, 12:46:40
Ну тоді готуй 170 чи 270 баків і вперед до Києва. Чи варто?
я не морожусь;-], але 170 американських мені є куди подіти...
якщо порівняти з заміною випускної системи, то краще звичайно зробити чіп, менше волокіти та часу менше з'їсть8-)

G-power
24.03.2009, 15:28:18
Мне интересно почувствовать разницу в динамике, на сколько машина будет резвее с (220л.с. и 315 ньютонами) по сравнению со штатными (193л.с. и 280 ньютонами)

andriy320e30
24.03.2009, 16:20:29
на багато якщо механіка на автоматі неварто

LEgEnDA
24.03.2009, 16:21:37
Незнаю насколько ето доцельно в БМВ,я понимаю Ланосы, Вазы.. но БМВ...

ValodjaE36
24.03.2009, 16:27:50
(220л.с. и 315 ньютонами) по сравнению со штатными (193л.с. и 280 ньютонами)
цифры говорят сами за себя;-]

Vomont
24.03.2009, 22:14:37
Мне интересно почувствовать разницу в динамике, на сколько машина будет резвее с (220л.с. и 315 ньютонами) по сравнению со штатными (193л.с. и 280 ньютонами)
Давай,попробуешь напиши!

{ додано через 2 хвилини }
ValodjaE36, логічно дивлячись на цифри все зрозуміло тілько от питання наскільки виправланно це та наскільки відчутна різниця в динаміці, в русі а не на папері.

LEgEnDA
24.03.2009, 22:40:17
Саме цікаво що ніякий грамотний чіповщик(судячи по відгуках) ніколи не може прогнозувати на скільки збільшится потужність(я про ланоси) а також росхід, наприклад на одній і тій же прошивці може бути суттєвий приріст потужності, а на другому моторі менший.

Just be
24.03.2009, 22:49:35
Щоб реально взнати що чіп дає, треба попробувати заїхати хочаб 402м на двох однакових машинах. Але я більш прихильний, що якщо шити то вже під шось конкретне, наприклад вали.

Мені десь пів року тому скинули прошивку на 328, але на старішу версію мотроніка ніж в мене, так би вже попробував :))

Vomont
24.03.2009, 23:04:59
Але я більш прихильний, що якщо шити то вже під шось конкретне, наприклад вали.
Я теж за те!

adv0kat
25.03.2009, 14:14:06
Мені десь пів року тому скинули прошивку на 328, але на старішу версію мотроніка ніж в мене, так би вже попробував )
Вот неугомонные:-))) А как на счет другого варианта - приобрести автомобиль тойже марки только с более мощьным мотором?;-D

Just be
25.03.2009, 14:15:00
А как на счет другого варианта - приобрести автомобиль тойже марки только с более мощьным мотором?
так я потихенько підшукую 330 ^^

adv0kat
25.03.2009, 14:18:24
так я потихенько підшукую 330
Это не выход с ситуации!!! Через пол года будешь искать М3 - вспомнишь мои слова:-)))

Юрій
25.03.2009, 21:39:28
Всім привіт. Я в свій час катався на Опель Калібра 2.0 DOHC. машинка пригнана була з "Бундестагу" і була чіпована. Чіпована спецом по замовленню в "Бундестазі" Скажу наступне, відїздив не мало, чіп докинув двигуну близько 15-20 конячок,і бензинчику теж докинув. Справа в тому що до Калібри катався на тому ж двигуні і різниця відчутна. Все було добре но одного прекрасного дня машинка не завелась і тоді я і себе і того німця загадував разом з тим чіпом довго і :-@, закінчилось все тим що я був змушений шукати або вживаний блок управління чого я не зміг, або шукати оригінальну прошивку, що і вдалось зробити (от тоді різниця в конячках теж відчулась). Як машинка зараз бігає не знаю тому що продав відразу. Тому перш ніж чіпувати я б подумав чи вартує, може краще мотор поставити потужніший. Зараз на свій бімер я б цього не хотів.

Vomont
25.03.2009, 22:25:50
А как на счет другого варианта - приобрести автомобиль тойже марки только с более мощьным мотором?
Підтримую однозначно або займатись більш серйознішим тюнінгом ніч чіпування.

{ додано через 1 хвилину }
Зараз на свій бімер я б цього не хотів.
Юрій, здалося б написати яке у тебе авто.:-)))

Shurikoff
26.03.2009, 17:40:04
Я думаю стоит связываться,сделать грамотно впуск и выпуск,машинка станет намного резвее.

Юрій
26.03.2009, 20:16:11
здалося б написати яке у тебе авто.
Е39, 523і 1998р.в.

Vomont
26.03.2009, 20:20:22
Е39, 523і 1998р.в.
хороша мафинка,вставляй в аватару так як у всіх,тобто твій підпис знизу.

Юрій
26.03.2009, 20:41:08
десь на днях сфоткаю і наступного тижня спробую