PDA

Переглянути повну версію : BMW X5 2018


Karabas Barabas
08.06.2018, 16:47:28
Новий X5 з внутрішнім кодом G05 став першою моделлю зі зміненою архітектурою салону.
60605

Метаморфози не революційні, але досить значні. І найбільше запитань викликає віртуальна комбінація приладів.
60606606076060860609
60610606116061260613
60614606156061660617
Центральне місце на дисплеї діагоналлю 12,3 дюйма віддано карті навігації, а замість строгих круглих шкал намальовані скоби спідометра і тахометра, причому останній дзеркально відображений і його шкала проградуйована проти годинникової стрілки. Таке рішення зустрічалося на автомобілях Aston Martin і Peugeot, але варіант BMW графічно більше нагадує ... китайський паркетник Chery Tiggo 2. ))

Чимало й інших змін. Корпус екрану нової медіа системи iDrive 7.0 (у нього теж діагональ 12,3 дюйма) тепер об'єднаний з комбінацією приладів, змінений дизайн дефлекторів вентиляції, а мініатюрні екранчики клімат-контролю вписані між центральними дефлекторами. Біля керма замість поворотного перемикача зовнішнього освітлення встановлено кнопковий блок, інакше розташовані дверні ручки і клавіші склопідіймачів. А ще заново скомпонований блок клавіш і селектор на центральному тунелі, куди також переїхала кнопка запуску двигуна.

BMW X5 і раніше можна буде замовити з третім рядом сидінь, а обсяг багажника трохи зменшився: 645 літрів замість 650 і 1860 літрів замість 1870 зі складеними задніми сидіннями. Доступ в багажний відсік, як і у всіх попередніх Х5, відкривають дві стулки - основна підйомна і невелика відкидна.

Сам кросовер зі зміною покоління злегка підріс. Довжина збільшилася на 36 мм (до 4922 мм), а надбавка в ширину ще більше: плюс 66 мм і підсумкові 2004 мм без урахування дзеркал. Але висота все ж зменшилася на 17 мм (до тисячі сімсот сорок-п'ять мм).

Колісна база виросла з 2933 до 2975 мм, а платформа повністю нова - це кроссоверний різновид модульного «візка» CLAR. Причому, як і седан сьомої серії, новий BMW X5 має двоважільну спереду, багатоважільну ззаду і опційну пневматичну підвіску всіх чотирьох коліс, тоді як у машин двох колишніх поколінь пневмо можна було замовити лише для задньої осі. Також за частиною шасі запропоновані механізм підрулювання задніх коліс і активний задній стабілізатор.

Крім звичного спортивного пакету M Sport, для нового кросовера передбачений і позашляховий набір. Він включає посилений захист днища, блокування заднього диференціалу і кілька специфічних режимів роботи їздової електроніки.

На старті для нового BMW X5 запропоновані чотири двигуни. Базова версія xDrive30d має трилітровий шестициліндровий дизель потужністю 265 к.с. Слідом ідуть бензинові варіанти xDrive40i з трилітровою турбо шісткою (340 к.с., 450 Нм) і xDrive50i з бітурбо двигуном V8 4.4 (462 к.с., 650 Нм). А на вершині гами - «заряджений» BMW X5 M50d, у якого трилітровий дизель з чотирма турбокомпресорами видає 400 к.с. і 760 Нм, а розгін до 100 км / год займає 5,2 с . Всі модифікації мають восьмиступінчастим "автоматом" і повний привід з муфтою підключення передньої осі. Пізніше очікуються прості версії з заднім приводом (для Америки), гібриди і найпотужніший BMW X5 M.

За доплату можна замовити камери кругового огляду і лазерно-люмінофорне дальнє світло, яке б'є на 500 метрів проти 300 метрів у стандартних світлодіодних фар. Передбачений квазіавтопілот, який може утримувати машину в смузі і зберігати дистанцію до автомобіля попереду. А за зрослими ніздрями встановлені жалюзі, які відкривають приплив повітря до радіатора тільки в міру необхідності. Колеса - посадковим діаметром від 18 до 22 дюймів.

Виробництво нового BMW X5 на заводі в американському Спартанбергу має стартувати в кінці літа. Відповідно, на ринок кросовери потраплять ближче до зими. Слідом зміна покоління чекає і BMW X6, але до того ж уже в цьому році світ побачить флагманський кросовер BMW X7 , який складе конкуренцію Мерседесу GLS.