PDA

Переглянути повну версію : E34 Допоможіть, будь ласка, розібратись чому глохне (мотор М57).


LC MONARCH
28.12.2016, 13:59:16
Доброго дня!

Допоможіть, будь ласка, в такій ситуації:

Поїхав міняти масло, поміняв, а на стоянку вернувся вже на евакуаторі.

Тобто поміняв масло, всі фільтри, машинка виїхала, на передачі без давання газу тягнула, а натискаєш педаль глохне.

Що зробили, коли вернувся: поставили той самий паливний фільтр, який був (правда його майстер при відкручуванні трохи погнув) - то саме - заводиться і глохне.

Поставили інший датчик тиску подачі палива - нічого не змінилось.

Що зробили сьогодні - розвоздушили, бо було повітря. Машина завелась, попрацювала 10 хвилин і заглохла. Заводиться - даєш газу глохне. Їхати при маленьких обертах на першій (чи задній) передачі трохи їде... а далі глохне.

(1) Стояв паливний фільтр: FUEL FILTER HDF530 DELPHI
поставили такий:
FUEL FILTER CHAMPION CFF 100427

Чи може бути в ньому причина?

(2) Може при заміні фільтрів щось заділось - відірвалось чи ще якась засада?

Мотор М57.

WINN3R
28.12.2016, 15:02:36
я в дизелях "0", але таке враження, що щось не під'єднали

LC MONARCH
28.12.2016, 15:18:41
WINN3R, Андрію, і я про те думав - що щось відєдналось чи не доєдналось - але там особо (як на мою думку) і нічого такого не зачіпалось

Karabas Barabas
28.12.2016, 16:09:36
Перевір всі даччики на двигуні чи ввімкнути до кінця

LC MONARCH
28.12.2016, 18:31:41
Karabas Barabas, зрозумів. Дякую! :)

LC MONARCH
28.12.2016, 22:17:25
Є хтось хто б міг під"їхати з компом і прочитати машинку - хочеться в Новий Рік в"їхати на bmw - а не на трамваї ))))

наперед вдячний :)

Локація - Сяйво

LC MONARCH
29.12.2016, 18:11:28
машина нормально заводиться. працює. даєш газу - глохне.
тестер показує, що коли даєш газу пропадає подача живлення на насос

Коли закрутили фільтр - і там було повітря - певно повітря попало в систему і комп видав помилку. а тепер через ту помилку може компютер глушити насос і як наслідок подачу палива ?

BMWdiesel
29.12.2016, 22:52:45
LC MONARCH, не може.. десь накосячили... у вас кастом, можливо щось переплутали.

LC MONARCH
30.12.2016, 18:27:27
не може..
тобто комп не може глушити ? - зрозумів

{ додано через 40 секунд }
десь накосячили...
та справа у тому, що я весь час був біля машини - нічого не могли накосячити ...

{ додано через 38 секунд }
у вас кастом

цього не розумію ? що Ви маєте на увазі ?

{ додано через 1 хвилину }
можливо щось переплутали

а можна повітряний фільт не так вставити - єдине що могли переплутати ? ))))))

BMWdiesel
31.12.2016, 14:15:51
LC MONARCH, кастом - свапнутий мотор не в свому кузові. Повітряний фільтр не правильно вставити - я навіть не знаю, чи таке можливо... Заїдьте до електриків на Хуторівку, там рішать 100%, Семен любить ті мотори.

LC MONARCH
31.12.2016, 19:33:20
Повітряний фільтр не правильно вставити - я навіть не знаю, чи таке можливо...
))))))))))))))))))))

{ додано через 43 секунди }
Заїдьте до електриків на Хуторівку, там рішать 100%, Семен любить ті мотори.

ДЯКУЮ

mikey_greg
09.01.2017, 22:44:30
так все-таки в чому була причина ?

Prizrak
10.01.2017, 09:16:21
При заміні масла та фільтрів ніякі датчики на 57 му моторі не задіяні.
Дивись тиск магістрального насосу, має бути не менше 3.5 , в мене було 2.8 то заводилась і працювала на холостих а їхати не хотіла.

LC MONARCH
11.01.2017, 23:35:49
Prizrak, ДЯКУЮ!
Ви праві - питання в тисках.

{ додано через 10 хвилин }
так все-таки в чому була причина ?

Перепрошую , що так довго відписував.

Так от.
Що є зараз.

Прочитали - проблемки дійсно з тисками.
Після певних танців з бубнами машина перестала глохнути.
Проте питання тисків було б добре заміряти час від часу, бо є підозра на клапан возвратки палива - Який , до речі , шукаю беушний.


Виникло у мене зустрічне питання - чи може по паливній гуляти якась срань (мається на увазі сміття) і засрати там де можна засрати ?


P.S. Раніше була проблемка з тим, що глохла при забиранні ноги з газу при великих обертах, боровся переключенням на нейтралку.
Потім проблема пропала.
Проте перфекціоністські настрої та здоровий глузд підказують, що все має бути на своєму місці і працювати як швейцарський годинник ))))

Тому, поки машинко їздить шукаю той клапан.
А далі подивлюсь.
Ну як їздить... Стоїть на стоянці (правда не під снігом) но на літній гумі...
))

mikey_greg
12.01.2017, 12:26:39
З моєї точки зору такі речі краще всього провіряти на ходу, коли ви їдете у звичній вам манері, і зчитувати покази в реальному часі. В паливній нічого не може гуляти - там тиск такий, що люба соринка в рампі диру зробить. Якщо залили якісний дизель - треба дивитись на корекцію форсунок. Якщо щось попало - скоріш-за-все це проявиться на корекції. Доречі, а дизель літній ?

LC MONARCH
12.01.2017, 22:21:18
mikey_greg, ого. дякую за дельне розяснення.
Було так - коли машина приїхала на стоянку був залитий літній. Коли заводив і завів але на обертах глохла літній.
Під час "танців з бубнами" теж літній (це 03.01).
В баку було десь до 20 літрів літнього.
Після вчора (10.01) приніс з заправки (приніс, бо літня гума) і залив 10 літрів ОККівського дизелька.

mikey_greg
12.01.2017, 22:55:57
залив 10 літрів ОККівського дизелька
Я якось залив дизель з ОККО - після чого ледве додому доїхав, через день відвіз форсунки на стенд, на прочистку. Більше там не заправляюсь.
Під час "танців з бубнами" теж літній (це 03.01).
В баку було десь до 20 літрів літнього.
Ну чисто теоретично можливо в паливній літній дизель перетворився на желе зі всіма витікаючими наслідками з цього.

Next
13.01.2017, 09:19:05
mikey_greg, судячи по даті, в цей час морозів сильних не було, тому желе відпадає))))

LC MONARCH
13.01.2017, 11:15:26
mikey_greg, судячи по даті, в цей час морозів сильних не було, тому желе відпадає))))

так.
так.
желейки не було ))

{ додано через 2 хвилини }
Я якось залив дизель з ОККО

я завжди заправлявся на Укрнафті
просто ОККО близько до стоянки

а де Ви заправляєтесь ?

LC MONARCH
14.01.2017, 11:08:25
))

Наказав Святий Василь засівати в заметіль.
Особливо дав наказ, щоб засіяти ВСІХ ВАС!
Ще й навчив казати так: "На кохання сію мак!
Сію жито на добро, а для сміху ось - пшоно.
На здоров'я Вам овес - щоб міцний був рід увесь.
А від заздрісних осіб сію Вам пшеницю-хліб!
Сію, сію, засіваю!
З Новим Роком Вас вітаю!"

LC MONARCH
21.01.2017, 21:07:53
!!!
шукаю:

Клапан возвратки палива до 57-го мотора

Хто має - зголосіться , пліз

P.S. їде , бл@ять , але глохне ... коли забираєш ногу з газу на більших обертах

Next
22.01.2017, 15:23:48
Скільки там бар?

LC MONARCH
22.01.2017, 21:20:29
Скільки там бар?
не знаю

LC MONARCH
06.03.2017, 09:40:37
Поставив інший клапан - проблемка не знялась

Зараз те саме що було:
"Раніше була проблемка з тим, що глохла при забиранні ноги з газу при великих обертах, боровся переключенням на нейтралку".

Я чогось не розумію, як вона поводиться...
То раніше і їздити не можна було, зараз в щадящих режимає все ок, але коли різко ногу з газу забираєш може заглохнути(((

Що за клапан є на насосі - може бути проблема у ньому ?

Next
06.03.2017, 11:52:14
LC MONARCH, поміряй тиск в рампі, щоб знати точно.

LC MONARCH
06.03.2017, 16:41:23
Next, Андрію, зрозумів, дякую

наступним моментом що радять зробити - це замінити клапан насоса високого тиску

хто б це міг зробити ?

Next
06.03.2017, 22:13:26
LC MONARCH, в мене просто зараз така ж проблема)))

LC MONARCH
06.03.2017, 22:58:20
Next, оуууууууу
то ми з Вами браття по ... нещастю ))))))))))))))))))

ну нічого. до Паски вирішимо ))))))))))))))))))

я ще паралельно інші моменти вирішую - щось підозріло акумулятор поводиться - три з половиною роки має - а ніби вмирати зібрався.... + перфекціоністські бажання доведення машини до того стану до якого хочетьс - спокою не дають .... ))))


все на купу ...

Prizrak
09.03.2017, 00:47:26
Можу замінити клапан насоса високого тиску 0979040354 Саня

LC MONARCH
09.03.2017, 00:51:06
При заміні масла та фільтрів ніякі датчики на 57 му моторі не задіяні.
Дивись тиск магістрального насосу, має бути не менше 3.5 , в мене було 2.8 то заводилась і працювала на холостих а їхати не хотіла.


У Вас теж М57-й? Ви маєте на увазі тиск Насос високого тиску? Я прав зрозумів?

{ додано через 1 хвилину }
в мене було 2.8 то заводилась і працювала на холостих а їхати не хотіла.

і як Ви вирішили проблему ?

Чув за якихось майстрівза Укрнафтою, та що за Протезним - що по насосах спеціалізуються - чи хто був там - щось хто може сказати ?

{ додано через 1 хвилину }
Prizrak, Олександр - ціна питання ?
Проблема у ньому думаєте

BMWdiesel
09.03.2017, 08:03:45
LC MONARCH, я би Вам радив як мінімум в Бартатів їхати, і не пробувати самому щось робити...

LC MONARCH
09.03.2017, 09:05:53
BMWdiesel, дякую!
скажіть , будь ласка, контакти - і хто там в Бартатові?

BMWdiesel
09.03.2017, 18:07:14
LC MONARCH, Там є два дизель сервіси... бош і ще якісь.. по результатам гугла "бартатів дизель" можна багато найти )

LC MONARCH
09.03.2017, 18:30:33
BMWdiesel, ага. знайшов. дякую :)

{ додано через 11 хвилин }
BMWdiesel, Ви , мабуть , маєте на увазі AD Дизель

LC MONARCH
30.03.2017, 09:19:01
чи знає хто і що може сказати про Романа - село Миклашів?

кажуть моторист хороший

BMWdiesel
30.03.2017, 10:29:14
LC MONARCH, продіагностували проблему в двигуні, а не паливній ?

LC MONARCH
30.03.2017, 13:49:34
BMWdiesel, продіагностували. комп показав, що падає тиск в рампі і... глохне.
щоб розібратись треба їхати до них бо без інструментів нічого не зробиш.

Ви були праві, це 100% проблема не в клапані возвратки є((((

Next
30.03.2017, 18:04:27
LC MONARCH, поміряй тиск в рампі, щоб знати точно.
:drinks:
за тиск відповідає в першу чергу насос потім клапан, тоді магістраль, оцей клапан стравлює тиск, який перевищує 3.5 бар, якщо не помиляюсь

BMWdiesel
30.03.2017, 18:32:57
Next, ні.. це звичайний обратний клапан... а відсічний на 3-3.5 бари стоїть в рампі на бензині, на дизелі такого немає.

LC MONARCH, вангую підкачуючий насос.

LC MONARCH
30.03.2017, 18:44:52
BMWdiesel, а чого не високого тиску ?
обовязково відпишусь як знатиму в чому була причина

andriy320e30
30.03.2017, 19:18:52
Там має бути 3 насоси. В баку, по середині і основний. Щось з тих перших недокачує

BMWdiesel
30.03.2017, 19:25:32
andriy320e30, так, але по середині швидше всього немає.

andriy320e30
30.03.2017, 21:17:55
Він має бути, бо дає тиск на основний. Той шо в баку не дає тиску

Next
30.03.2017, 22:02:57
Він має бути, бо дає тиск на основний. Той шо в баку не дає тиску
+1)

LC MONARCH
30.03.2017, 23:41:24
вав. хлопаки ))))
та то вже цікавіше - вже і ямудріший буду коли робитиму

дякую
питав в Романа, наскільки памятаю є 2 - високого і той що в баку. завтра перепитаю - цікаво

а вам дякую за Ваш час.

приємно що є ще тут хтось - а не тільки у вайбері :)

BMWdiesel
31.03.2017, 10:08:35
andriy320e30, чому не дає тиску, той, що в баку ?

Next
31.03.2017, 10:22:47
але тут 34 кузов, тому не факт що там 3 насоси

тиц (http://bmwpost.ru/forum/dizel-klub-10/toplivnyi-nasos-v-bake-dizel-m57-e39-12229/)

andriy320e30
31.03.2017, 12:58:36
andriy320e30, чому не дає тиску, той, що в баку ?

Бо він підкачуючий, а по середині тисковий. В мене 2 таких валяються. Той шо в баку він іншої конструкції

andriy320e30
31.03.2017, 13:01:20
От такий має бути по середині

LC MONARCH
31.03.2017, 13:49:49
Next, дякую за посилання - пізніше дочитаю - цікаво

{ додано через 47 секунд }
andriy320e30, а чого це вони у Вас без діла валяються ))))

коли машинка не хоче їхати ))))

планую у понеділок їхати на сервіс

andriy320e30
31.03.2017, 16:16:14
LC MONARCH, вони не робочі)

LC MONARCH
31.03.2017, 17:28:18
Next, начитався я скинутого Вами посилання - а може все банвльно і просто - засмітились там фільтри з часом...

наприклад той що з бака іде.

насос качає - потім коли хоче більше не поступає паливо... ну ж логіка якась у тому є ...

BMWdiesel
31.03.2017, 23:26:21
LC MONARCH, по вашим симптомам - першим ділом в бак треба лізти і дивитись запобіжник на насос.

LC MONARCH
31.03.2017, 23:33:54
BMWdiesel, як до нього добратись ?

BMWdiesel
31.03.2017, 23:43:45
LC MONARCH, в багажнику справа заглушка відкрючується, за нею сам бак і кріплення насосу.

LC MONARCH
31.03.2017, 23:51:16
BMWdiesel, дякую.

BMWdiesel
01.04.2017, 00:18:25
LC MONARCH, частіше всього там або тріскає штуцер або просто перестає давати тиск... банально "вріжте" манометр і подивіться скільки до ТНВД тиск.

LC MONARCH
02.04.2017, 08:54:44
От такий має бути по середині

то Вам сюди:

http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=13935

))))

LC MONARCH
02.04.2017, 11:11:32
BMWdiesel,

до кого у Львові можна адекватного звернутись щоб подивитись до того всього

наприклад у вівторок ?

як думаєте

BMWdiesel
02.04.2017, 16:12:55
LC MONARCH, попробуйте О93140І007 Сергій.. але подзвоніть і домовьтесь, в нього черга велика.

LC MONARCH
02.04.2017, 19:56:41
BMWdiesel, дякую

LC MONARCH
04.04.2017, 11:25:48
у мене тільки 2 насоси:
- магістральний та
- високого тиску.

в баку насоса немає

знайшов людину на левандівці. завтра планую у нього бути :)

в Бартатів треба везти насос знятим.... там вони не знімають (((((

можливо комусь знадобиться номер в Бартатів: 067-659-25-73

LC MONARCH
05.04.2017, 16:12:51
що дізнався толкового для шанувальників BMW

в паливний насос при його заміні паливо не заливається ...

в моєму випадку - заливали і могли залити всяку срань (сміття)

і міняється він не при кожній заміні масла а при 40-ка тисячах пробігу

LC MONARCH
21.05.2017, 23:33:22
не можу зрозуміти чого так...

в пятницю вкурвило їздити на нейтральній - і дав їй під хвіст...

так от - перестала глохнути.
за вихідні насолодився гонками + сьогодні на радостях сокаріувського дизеля залив - то не те що поїхала - полетіла при мінімальному натисканні на газ

так от? чого так? нічого так іне робив - то майстри заняті - то я - а їздив скидаючи на нейтральну...

Next
23.05.2017, 08:33:28
LC MONARCH, бмв народжена навалювати:biggrin::biggrin::biggrin:

LC MONARCH
23.05.2017, 15:15:31
Next, ))))))))))))))))))

те і робитиму
а то глохне/не глохне

під хвіст і вперед а не про дурниці думати ))))))))))))))