PDA

Переглянути повну версію : E39 Вібрація на хх


mikey_greg
14.10.2016, 19:14:21
Останнім часом став помічати нерівність роботи двигуна, особливо на хх, коли стою в потоці. Іноді зранку, коли стартую, перші 2 - 3хв салон потряхує. Сам думаю що форсунки накриваються. Сьогодні нарешті дійшли руки до inp'и. Отже заатачив скріншот - 1а та 5а форсунки. Наскільки я зрозумів їхня корекція неправильна. Прошу поради більш досвідченних поважних форумчан.

BMWdiesel
14.10.2016, 23:13:17
По корекції начебто не все так погано... а подушки мотора, демпфер дивився ? Для профілактики можна завезти форси на стенд підрегулювати і шайби заодно поміняти.

mikey_greg
15.10.2016, 00:19:33
подушки нові, поміняні літом. демпфер не дивився, але зараз буду шукати як його перевірити.

Чи має зміст міняти розпилювач самих форсунок ?

{ додано через 17 хвилин }
Так, здається і демпфер треба буде розбирати

BMWdiesel
15.10.2016, 23:54:05
Подушки які ставили ? Оригінал ?

Розпилювачі я вже би міняв на тюнінговані... але в нас з тим трохи туго (

mikey_greg
16.10.2016, 00:13:41
Оригінал ?
Lemforder

Розпилювачі я вже би міняв на тюнінговані
Можна більше подробиць ? Оскільки inpa показує перелив ( rate Main injection поза нормою ) це зараз актуально. Думка про встановлення більш продуктивного інтеркуллера і чіпа вже близько року не покидає, може це саме той час.

BMWdiesel
16.10.2016, 00:39:00
mikey_greg, На фото нормальні показники, з чого взялась проблема ?

mikey_greg
16.10.2016, 11:35:41
з чого взялась проблема
Ну якщо в двох словах то сарайка не їде як повинна їхати. Особливо на трассі і в жару. Іноді таке враження що я за собою якір тягну + останнім часом мотор став працювати по-іншому, на старті з'явились вібрації, і поки не прогріється є сторонній лязгіт, як тільки прогрівається все ок + була помилка "fuel inject sys" + пів мотора залито чимось (а рівень масла і ор не міняються. Пробував сам шукати звідки може текти - поки безрезультатно)

BMWdiesel
16.10.2016, 14:00:09
mikey_greg, насос дивився ? В баку\магістральний ?

mikey_greg
16.10.2016, 17:24:54
магістральний живий, до баку ще не добрався.

Ko3a4oK
16.10.2016, 18:32:57
цей фільтр міняли №15? http://etk.bmwsar.ru/image/193646/Z

По форсункам все добре але ще перевірте чи не льють в обратку, можете зробити ось таке, для цього потрібно 3 капельниці (або шланги худенькі як в капельниці) і 6 шприців 20мл ну і заодно провірьте вакумну систему можливо турбіна не розкручується на 1500 оборотах ну і заодно почистіть сіточку Преобразователя №1 (http://etk.bmwsar.ru/detailsd/47559/19991100/A/L/11/11_2337) давленияhttp://pic2.fotki.lv/photos2/8/W0003416/000341554/000034155352_%23_2_%23_flickr.jpg
можливо ізза того Ваша машина і не їде!!!

mikey_greg
16.10.2016, 22:04:25
цей фільтр міняли №15
міняв рік тому, пройшов приблизно 30 000 км після того. Ставив оригінал
можливо турбіна не розкручується на 1500 оборотах
по показам inpa розкручується (або я не туди дивився)
заодно почистіть сіточку Преобразователя №1 давления
в серпні чистив

{ додано через 3 хвилини }
перевірте чи не льють в обратку, можете зробити ось таке, для цього потрібно 3 капельниці (або шланги худенькі як в капельниці)

А от це не зрозумів. Форсунки повинні зливати щось в зворотку

BMWdiesel
17.10.2016, 00:26:35
mikey_greg, малось ввиду щоб багато не лили.. на фото 2 і 4 зліва - льють. Але то краще зняти і завести на стенд і при потребі ремонт\регуліровку зразу... хоча я по вашому скріні проблеми не бачу.

mikey_greg
17.10.2016, 12:18:43
хоча я по вашому скріні проблеми не бачу
ну хоч тут все добре )

Максуд80
27.10.2016, 15:43:10
вибачте, що заліз в чужу тему) але в мене така сама проблема на N46 двигуні...гулять оберти на ХХ, іноді може заглухнути. проявляється більше на прогрітому двигуні. На сервісах максимум що роблять то скоро читають та скидають помилки, а докопатися до причини не хочуть(( Чи є в когось в клубі можливість та години 2-3 часу просканувати роботу всіх систем ?

BMWdiesel
28.10.2016, 10:39:33
Максуд80, N46B20?

Максуд80
28.10.2016, 16:53:15
так. він самий. 2004 рік, 150 КС

BMWdiesel
28.10.2016, 19:04:24
Порадив би зїздити в Городок до CHECK-ENGINE Павло.

Karabas Barabas
28.10.2016, 19:40:39
+1
CHECK-ENGINE Павло :good:

_andriy_
28.10.2016, 23:32:41
Ви давно були в Павла?

BMWdiesel
29.10.2016, 00:07:19
_andriy_, давно, щось помінялось ?

Karabas Barabas
29.10.2016, 08:56:50
недавно, майже нічого не змінилося

Максуд80
30.10.2016, 20:09:29
дякую за пораду !

BMWdiesel
30.10.2016, 21:18:44
Максуд80, знайшлась причина ?

Максуд80
04.11.2016, 16:24:26
привіт ! в моєму випадку під найбільшою підозрою є паливний фільтр з регулятором тиску палива. всі ознаки за це. тому вимушений буду замовляти з Німеччини на заміну. чекати 3 тижні, ціна 130 євро.

Ko3a4oK
04.11.2016, 17:01:54
Максуд80, Я б не спішив купляти датчик тиску, а взяв би б/у(можна домовитись про повернення) на шроті або в когось з машини і попробував чи то точно датчик тискубо 130Є завждив встигнете викинути. В мене була проблемаз з розємом датчика тиску (він поганий контакт мав) так коли він не працював то вибивала помилка fuel inject system машина більше 3000об/хв не розкручувалась і тупа стала на розгін, замінив розєм і все стало на свої місця. Хоча на сервісі сказали, що це 100% насос підкачки(під водійською сідускою) замінив і не помогло, а виявилось що це банально розєм поганий мав котакт тому не спішіть купляти датчик!!!

Максуд80
08.11.2016, 10:45:24
КоЗа4оК, дякую за пораду, але справа в тому, що в мене датчика тиску палива взагалі немає, він є тільки на дизелях... і насоса підкачки палива теж немає ) є один бензонасос і один фільтр з вбудованим регулятором тиску палива. Я просто вліз в тему з дизельною е39, а так то в мене е87 бензинка )))

BMWdiesel
08.11.2016, 13:18:35
Максуд80, в Городку були ?

Максуд80
09.11.2016, 20:29:07
ще не був (

BMWdiesel
09.11.2016, 23:36:27
Ну реально ви страдаєте фігньою... на таких машинах спочатку якісна діагностика - потім ремонт... а не як на жигулях гадати і підміняти запчастини...

Максуд80
10.11.2016, 23:16:50
біда в тому, що якісної діагностики у Львові зробити немає де !!! максимум на що виявилися здатні на христині - почитати помилки та розвести руками. майстрів гідних немає... таких щоб поважали себе і свою професію. от і доводиться самому розбиратись, вивчати роботу агрегатів та механізмів і міркувати яка може бути причина цього явища. Хоча по-людськи має бути так - приїхав на діагностику, сіли з майстром і давай кожну систему перевіряти на компі. а не так - приїхав, тобі за 10 хвилин почитали помилки паралельно з обслуговуванням ще двох-трьох машин, і гуд бай, топай в касу.

BMWdiesel
11.11.2016, 06:20:38
Максуд80, А хто Вам казав їхати на Христину ? Відколи там хороший сервіс ? Ви ж тему зробили, де просили поради.. Вам дали пораду... а Ви всеодно робите по свому... Городок від Христини в 20км... по хорошій трасі.

Максуд80
11.11.2016, 13:42:35
Я був на Христині ще до того, як спитав тут поради. І навів тут Христину як приклад. Як з,явиться можливість, поїду в Городок. Бережіть нерви ))

BMWdiesel
11.11.2016, 15:07:37
Максуд80, В мене з нервами все добре) Я просто не розумію Вас... Та й чого мені нервуватись?) То ж не моя машина...

Максуд80
12.11.2016, 13:31:03
дзвонив сьогодні Павлу в Городок. він сказав, що не працює і коли запрацює не знає ...

Максуд80
12.11.2016, 17:43:38
а які відгуки за БМВ сервіс на навроцького ?

Максуд80
12.11.2016, 19:22:57
може хтось підкаже де можуть нормально поміряти компресію ?

mikey_greg
13.11.2016, 22:42:13
може хтось підкаже де можуть нормально поміряти компресію ?
думаю Вам краще окрему тему створити. А щодо відношення СТО та їхніх послуг - буде простіше, якщо перестанете ідеалізовувати, та старайтесь чим-більше робити самостійно і чим-менше довіряти роботу іншим, і з вашим ТЗ все буде добре.