BRO
05.07.2016, 16:37:24
Всім привіт! Мотор m50b25tu, пробіг 380К. Пригоди з розходом масла почались у мене зимою, коли в -15 через прокладки свічних колодців видгнало масло і облило весь мотор. Прокладку КК, колодців і резинки під болти замінив, але замітив що через один болт (біля ваносу) масло намагається слизитись. Це передісторія :)
Недавно машина почала тупити при розгоні, відключив розходомір - машина поїхала. Заглянув у впуск, а там в гофрі масло, дросельна заслонка відповідно. Припускаю, що через це розходомір міг вмерти передчасно. Коли відчепив від гофри патрубок вентиляції картерних газів, то штуцер був в маслі, хоча сам патрубок не був залитий. Машина не димить, хоча запах їдкий. Недавно долив 500мл масла, бо впав рівень.
Підкажіть до кого звернутись. Якщо прийдеться робити ремонт, міняти маслозйомні ковпачки, чи поршневі кільця, то хто зробить якісно і відповідально? Очікуваний результат - щоб мотор валив і витримував навантаження. :popcorm:
Недавно машина почала тупити при розгоні, відключив розходомір - машина поїхала. Заглянув у впуск, а там в гофрі масло, дросельна заслонка відповідно. Припускаю, що через це розходомір міг вмерти передчасно. Коли відчепив від гофри патрубок вентиляції картерних газів, то штуцер був в маслі, хоча сам патрубок не був залитий. Машина не димить, хоча запах їдкий. Недавно долив 500мл масла, бо впав рівень.
Підкажіть до кого звернутись. Якщо прийдеться робити ремонт, міняти маслозйомні ковпачки, чи поршневі кільця, то хто зробить якісно і відповідально? Очікуваний результат - щоб мотор валив і витримував навантаження. :popcorm: