PDA

Переглянути повну версію : E34 Масло у впуску m50


BRO
05.07.2016, 16:37:24
Всім привіт! Мотор m50b25tu, пробіг 380К. Пригоди з розходом масла почались у мене зимою, коли в -15 через прокладки свічних колодців видгнало масло і облило весь мотор. Прокладку КК, колодців і резинки під болти замінив, але замітив що через один болт (біля ваносу) масло намагається слизитись. Це передісторія :)
Недавно машина почала тупити при розгоні, відключив розходомір - машина поїхала. Заглянув у впуск, а там в гофрі масло, дросельна заслонка відповідно. Припускаю, що через це розходомір міг вмерти передчасно. Коли відчепив від гофри патрубок вентиляції картерних газів, то штуцер був в маслі, хоча сам патрубок не був залитий. Машина не димить, хоча запах їдкий. Недавно долив 500мл масла, бо впав рівень.
Підкажіть до кого звернутись. Якщо прийдеться робити ремонт, міняти маслозйомні ковпачки, чи поршневі кільця, то хто зробить якісно і відповідально? Очікуваний результат - щоб мотор валив і витримував навантаження. :popcorm:

Stasyuk27
10.07.2016, 18:11:25
мені здається в кожній другій бмв така біда, що впуск, гофра, дросіль трохи в маслі.

BOKSTER
12.07.2016, 01:19:53
кольца під заміну

BRO
19.07.2016, 21:37:27
сьогодні придивився, то вихлоп димить, але не синім, скоріше як пар. Антифриз давно на одному рівні і чистий. Повторюсь, запах їдкий. Напевно не варто ставити новий розходомір, поки там масло гуляє. Але якшо нема когось, хто би допоміг, то може збирати масло якимось масловловлювачем, ставити інший розходомір і газу? :biggrin:

andriy320e30
19.07.2016, 22:35:34
подивитися клапан вентиляції картера .якшо є таке в м50 . як нє то ремонт мотора

DIESEL
22.07.2016, 09:04:50
BRO, песда твоему пихлу!
На БМВ наваливать нужно, а не беляшами натирать!
Да и 20 лет жизни-дают свое....
Загнал ты своего коня,,,:sorry:

BRO
22.07.2016, 10:29:51
DIESEL, не знаю, може він і сопливить маслом, але по динаміці нічого йому не бракує.

BRO
22.05.2017, 13:20:57
Розходомір продув спеціальним спреєм лікві-молі, не помогло, але поки їздив з відключеним, якось раптом запрацював після візиту до електриків, які підключили його назад. По сьогоднішній день їздить, міряє, мотор дме!:ok:
Перед зимою перекрутив клапанну кришку, на прокладці в області ваноса був гумовий "вусик", напевно виробничий момент. "Вусик" зрізав, прокладку пройшов бензином і вклав без герметика (крім місць вказаних в ТІС). Масло слизитись перестало. Замінив на свіже. Пережили ще одну зиму. В морози знов давануло масло через прокладку. Проїхав 3 тис.км, рівень не падає, хоча мотор часто кручу 1-2-3 передачі до 6 тис.обертів. Черговий раз переконався - масло міняти в діапазоні 7-8 тисяч. :)