Переглянути повну версію : E39 Заміна масла АКПП A5S 390R
mikey_greg
28.03.2016, 23:59:35
Здоровенькі були. Останнім часом з'явились поштовхи при переключанні режимів, спочатку ледь помітні, але з кожним тижнем вони еволюціонують. Отже маю намір поміняти масло в коробці. Причому поміняти його повністью. Потрібно зробити вибір, власне, самого масла; обираю між
Liqui Moly Top Tec ATF 1200 + Liqui Moly ATF ADDITIV
Xenum XA-DEXRON VI + Xenum ATFX 200
Motul ATF VI + Xenum ATFX 200
(Сам схиляюсь до останнього варіанту).
Можливо хтось ще зможе порадити сервіс, бо зараз з відгуків тільки ауді сервіс на Навроцького.
Ko3a4oK
29.03.2016, 09:33:28
у мене також АКПП A5S 390R багато де читав, що заміна масла може вбити коробку. Рекомендують просто дивитись за рівнем масла, виробник пише що масло на весь срок служби, тому можливо у Вас просто рівень маленький. В мене на е36 2.8л Акпп 5hp18 були також поштовхи при переключенні і деколи коробка задумувалась при переключенні на нижчу передачу, долив масла (десь порядка 2л) і після доливки масла переключалась плавно без поштовхів. Але Вам вирішувати міняти чи долити :)
tommy_boy
29.03.2016, 12:07:40
можеш замінити, можливо поможе,
але гроші на ремонт однозначно можеш починати відкладати... ніщо не вічне...
mikey_greg
29.03.2016, 19:34:26
можливо серед форумчан є представники аріямоторс. Цікаво почути Вашу думку
BMWdiesel
30.03.2016, 02:32:18
Робив повну заміну на оригінальне масло по ціні олейни (сам привіз з Європи) з товаришем у гаражі, нічого складного там немає - раджу почитати... Результатом довольний, проїхав більше 5к вже.
mikey_greg
30.03.2016, 12:10:19
Робив повну заміну на оригінальне масло по ціні олейни (сам привіз з Європи) з товаришем у гаражі, нічого складного там немає - раджу почитати... Результатом довольний, проїхав більше 5к вже.
У мене гараж без ями - це нереально складно. Ви робили часткову заміну масла, мене ж цікавить повна заміна.
BMWdiesel
30.03.2016, 19:12:30
У мене гараж без ями - це нереально складно. Ви робили часткову заміну масла, мене ж цікавить повна заміна.
Я чітко написав, що робив ПОВНУ заміну масла.
mikey_greg
03.04.2016, 23:11:49
робив ПОВНУ заміну масла
наскільки я зрозумів щоб зробити повну заміну масла потрібний спеціальний стенд АТФ (нічого насправді складного- компресор з двома ємностями). Ну і подвійний об'єм масла. Якщо у Вас в гаражі є подібне обладнання - Ви дуже крутий.
BMWdiesel
04.04.2016, 07:47:36
наскільки я зрозумів щоб зробити повну заміну масла потрібний спеціальний стенд АТФ (нічого насправді складного- компресор з двома ємностями). Ну і подвійний об'єм масла. Якщо у Вас в гаражі є подібне обладнання - Ви дуже крутий.
Ні, достатньо зробити часткову заміну масла з фільтром, потім з радіатора зливати старе масло заливаючи через піддон нове, доки не піде чисте масло з трубок. Мені хватило 10л.
mikey_greg
08.04.2016, 12:30:49
Позавчора зробили часткову заміну масла. Ривків та поштовхів більше немає, крім випадку з паркуванням коли часто перемикаєш селектор. Є думка що з часом коли нове масло змішається із залишками старого і це пройде. Гідроблок чистий, в піддоні не було ніякого осаду, масло звичайно чорне, але не згорівше. Тепер просто цікаво від чого були ривки. Усім дякую за увагу та поради.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.