PDA

Переглянути повну версію : E39 m54b30 проблема з фазами


Nazar
19.02.2016, 16:48:57
Привіт у мене виникла така проблема при заміні мск майстрами був зламаний распредвал. Після покупки нового під час установки ваноса фази постійно тікають. Все робиться згідно тис. спец інструментом провертати 2 рази коліном все ок, заводимо і вуаля випускний вал ушол. Ванос працював до того практично ідеально дісом проходив всі тести на 5, не шумів. Але все-таки після всіх знущань підозра впала на нього, було вирішено про всяк випадок поміняти тефлонові кільця, що пройшло успішно. Знову фази виставили і картина та сама (((Магніти перевірені повітря подавали все ходити все працює, клапана (соленоїди) місцями міняли та ж херня. Інший ванос теж не допоміг: o.
 Датчики распредвала підставляв не допомогло.

до ремонту впуск по інпа 118.5 випуск 105 після 126 і 105, я так розумію це крайні положення і розподільні вали просто нікуди далі довертати ваносом?

зараз помилка (104) 68 випуск . кінцеве положення не досягнуте! і чому до ремонту я міг проходити тест в дис по ваносу, а зараз пише стан автомобіля невірне
Що може бути причинами?
1) Поганий распредвал
2) Розтягнутий основний ланцюг
3) шестерні косозубі:sorry: на валах
4) Ваш варіант

до заміни мск та розпредвалів
http://images.vfl.ru/ii/1455891991/90dd920b/11541929_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/90dd920b11541929.html) http://images.vfl.ru/ii/1455891991/9fbda6e3/11541930_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/9fbda6e311541930.html) http://images.vfl.ru/ii/1455891991/8910c255/11541931_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/8910c25511541931.html) http://images.vfl.ru/ii/1455891991/06243e27/11541932_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/06243e2711541932.html) http://images.vfl.ru/ii/1455891991/63f8e058/11541933_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/63f8e05811541933.html)

після

http://images.vfl.ru/ii/1455892126/96d7e88b/11541974_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/96d7e88b11541974.html) http://images.vfl.ru/ii/1455892126/857c245f/11541975_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/857c245f11541975.html) http://images.vfl.ru/ii/1455892126/be213377/11541976_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/be21337711541976.html) http://images.vfl.ru/ii/1455892126/bf725136/11541977_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/bf72513611541977.html) http://images.vfl.ru/ii/1455892126/0fe2500a/11541978_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/0fe2500a11541978.html) http://images.vfl.ru/ii/1455892127/afc47140/11541979_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/afc4714011541979.html) http://images.vfl.ru/ii/1455892127/869fc37f/11541980_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/869fc37f11541980.html) http://images.vfl.ru/ii/1455892127/d9d117be/11541981_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/d9d117be11541981.html) http://images.vfl.ru/ii/1455892127/0b48c941/11541982_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/0b48c94111541982.html) http://images.vfl.ru/ii/1455892127/20846e0b/11541983_m.jpg (http://vfl.ru/fotos/20846e0b11541983.html)

e@gle
19.02.2016, 19:07:45
Як натягували ланцюг при виставленні фаз?
Як фіксували колінвал? По мітці чи штифтом в маховик?

Скільки двигунів зробив майстер що зломав розпредвал?

{ додано через 15 хвилин }
фази якщо змістяться то на обох валах. бо між ними ланцюг.
якщо щось не те з одним то - або негерметичність соленоїда/поршня випускного ваноса. або щось наплутали з фрикційними тарілками коли збирали випуск - далі заводите і вал вал прокрутиться поки не впреться шпилькою в край отвору в зірочці(за два повільні оберти руками він вам можливо і не "втече")

Nazar
19.02.2016, 19:30:26
натягувача ланцюга я в майстра не бачив , фіксатори валів та решта приблуд оригінальні , не самоточені
колінвал фіксували штифтом, в мене автомат, могли промахнутись з отвором?

незнаю скільки двигунів, але він сам моторист і працює на одному з офіційних сервісів в місті

встановлено ремкомплект ваноса, грішити на негерметичність соленоїдів?

я так думаю якщо вал стає зразу при заводці в 126 і 105 ( крайні положення) то він або вже впертий шпильками в края отворів на зірочці або дійсно наплутали з фрикційними тарілками?

e@gle
19.02.2016, 20:20:40
якщо ланцюг не натягнули, то коли його натягне тиском масла, розпредвал проверне в сторону випуску

e@gle
19.02.2016, 20:29:58
наочно

DIESEL
20.02.2016, 20:22:32
e@gle, истину глаголишь! И думаю, мастер первый раз полез в ваносы....

Nazar
21.02.2016, 10:43:55
в дабл ванос напевно перший раз, до того робив прості ваноси, натягувача ланцюга немає, але використовували мій натягувач підставляючи під нього щось, щоб дотискало ланцюг

в понеділок на сервіс приїде ще одна машина така, попробують поміняти ваноси місцями, тоді явно буде видно в чому проблема

тільки вот боюсь щоб вони ще там фази не збили=)

не думав що на одному з оф сервісів може бути така проблема з виставленням=((

e@gle
21.02.2016, 13:07:10
в двованосному двигуні ванос заміняється без жодних проблем для фаз. в любому положенні валів зняв-поставив. Інакше кричіть "Астанавітєсь!"

я питав про досвід майстра через тріснутий розпредвал. в інструкціях бмв по любому двигуну наголошується на тому щоб плавно відкручувати гайки на всіх бугелях по черзі.

{ додано через 6 хвилин }
- дивітся як зібрали фрикційні пластини на випускному валі;
- банально можливо не прикрутили поршень ваноса до шестерні що вал розвертає;
- можливо не достатньо натягнули ланцюг;

PS. Перезібрати ванос то проста рутинна робота. Не думаю що проблема в ньому. хіба напартачили і зовсім нема герметичності поршя. це діагностується.

Nazar
21.02.2016, 13:55:10
в двованосному двигуні ванос заміняється без жодних проблем для фаз. в любому положенні валів зняв-поставив. Інакше кричіть "Астанавітєсь!"

я питав про досвід майстра через тріснутий розпредвал. в інструкціях бмв по любому двигуну наголошується на тому щоб плавно відкручувати гайки на всіх бугелях по черзі.

{ додано через 6 хвилин }
- дивітся як зібрали фрикційні пластини на випускному валі;
- банально можливо не прикрутили поршень ваноса до шестерні що вал розвертає;
- можливо не достатньо натягнули ланцюг;

PS. Перезібрати ванос то проста рутинна робота. Не думаю що проблема в ньому. хіба напартачили і зовсім нема герметичності поршя. це діагностується.

Якщо завтра нічого не вдасться у майстрів на сервісі чи могли б Ви порадити куди звернутись щоб вирішити це питання у Львові?

e@gle
21.02.2016, 14:31:29
Пів року тому задав собі те ж саме питання. Робив сам.

Якщо робите машину на офіційному сервісі - то це їх проблеми, і ніяк не Ваші. По законодавству вони не мають права тримати Вашу машину на ремонті більше 14 днів.

093 527 34 вісім вісім. Андрій.
Мотористів не знаю у Львові. Можливо хоч щось підкажу.