PDA

Переглянути повну версію : E28 Перехід на L-Jetronic


COS
20.12.2015, 21:05:10
Добрий день, в наявності є e28 m20b20 K-Jetronic, дуже цікавить питання переходу на L-Jetronic. Можливо у Львові хтось вже виконував таку процедуру, і може проконсультувати на скільки це проблематично, і можливо хтось знає в яку ціну можна придбати весь комплект. Буду дуже вдячний за інфомацію)

andriy320e30
21.12.2015, 00:31:25
сенсу нема на лджет . тільки на мотронік -якшо важливо оригінальний мотор зберегти . як нє то переходити на м50б25

BOKSTER
21.12.2015, 19:02:30
як нє то переходити на м50б25
+100 :good: Машина буде "Огонь"

Karabas Barabas
22.12.2015, 08:00:43
якщо докласти ще пару франклінів то вже можна і M52B30 поставити :bb:

andriy320e30
22.12.2015, 08:52:05
то м54 б30 . ну там не пару, а в пару раз дорожче:)

COS
22.12.2015, 17:13:38
Ну ситуація наступна, звісно m50 це круто, але для початку треба мати цей мотор з коробкою, карданом, випуском і як мінімум зварку:)...в моєму ж випадку m20 мені поки що цілком підходить, я не гонщик. Просто сама суть в K-Jetronic'у, бо якщо він накриється то все одно прийдеться на щось переходити, і варіанти 2, L або мотрон., і найменш болісний це на L:)

andriy320e30
22.12.2015, 17:40:40
найменш болісний це на L
там термо регулятор хх коштує як пів мотора. краще зразу мотронік .але сенсу нема викидати навіть тих 200д бо то на вітер ,краще 700 але м50б25 . ну крайняк м50б20 ванос можна дешевше найти .і ше в всіх мотроніках м20 стоїть лопата (розходомір)яка давно відїздила свій ресурс тому воно все не на довго (неговорячи про конструктивні недоліки мотору яких цілий вагон) а от м50 -ідеальний мотор з точки зору конструкції і ресурсу

COS
22.12.2015, 18:58:42
я з всім погоджуюсь, але це зажосткий свап:nea:, це грубо кажучи лишиться один кузов від е28)

andriy320e30
23.12.2015, 02:46:37
але це зажосткий свап
тоді шукати комплект мотронік . але всі проблеми м20 тоді залишаються .

Karabas Barabas
23.12.2015, 16:55:38
COS, якщо є можливість то краще свап, не пошкодуєш ні разу
М50 чудовий двигун і великих проблем не виникне його поставити
Вигідніше витратити час і гроші на свап чим оживляти старий двигун

andriy320e30
23.12.2015, 17:27:01
Вигідніше витратити час і гроші на свап чим оживляти старий двигун
100% .бо рано чи пізно всерівно буде свап. м20 оживити буде дорожче.тим більше м50 від є34 має стати болт-он на є28 .