PDA

Переглянути повну версію : BMW M2


Karabas Barabas
15.10.2015, 16:36:28
Нарешті, BMW випустила всі свої офіційні подробиці стосовно BMW M2.
57665

BMW М2 є нащадком "в його основній філософії" як E30 M3 і 2002 Turbo, останній з яких був випущений в 1973 році, а не в 2002 році :)

Все-таки молодша сестричка в сім'ї «емок» коштує відчутно менше, ніж купе M4, не так вже сильно поступаючись в динаміці і напевно даруючи нітрохи не менше задоволення на треку.

Розгін з нуля до ста з шестиступінчастою "механікою" у М2 займає 4,5 с (на 0,4 с менше, ніж у попередника по імені BMW 1 M), а з семиступінчастим "роботом" М DCT - 4,3 с. Це на 0,2 повільніше, ніж купе M4, і на 0,5 с швидше, ніж M235i.

Трилітровий мотор з технологією M TwinPower Turbo на M2 розвиває потужність 370 к.с. (на 30 більше, ніж у купе 1М) і 465 Нм (на 15 більше). При цьому номінальний максимальний крутний момент доступний «поличкою» в діапазоні 1400-5560 об/хв, а на додачу на короткий час може підвищуватися до 500.

Двигун отримав ряд специфічних деталей (поршні, верхні поршневі кільця, корінні підшипники) від спорідненої «шістки» на M3 / M4. Крім того, система мастила була модифікована для роботи при великих прискореннях. А саме, спеціальна система відповідає за посилену подачу мастила до турбокомпресора, додатковий насос переганяє масло в задню частину картера при різкому гальмуванні, також в картері є спеціальна кришка, що мінімізує рух масла при розгоні.

Середня витрата палива - 8,5 л/100 км з «механікою» і 7,9 з «роботом».

До такого агрегату інженери вдосконалили і шасі. Встановили адаптивану алюмінієву підвіску від М4, зі зміненими налаштуваннями і еластокінематикою.Також М2 отримала активний М-диференціал з електронним управлінням, що працює в узгодженні з електронною системою стабілізації і здатний змінювати ступінь блокування від 0 до 100%. Система стабілізації має режим M Dynamic Mode, що дозволяє проходити трасу з керованими заносами. А для кращої поведінки машини в залежності від ситуації можна вибирати з трьох режимів «робота» (Comfort, Sport, Sport +). Два режими (комфортний і спортивний) є в електро підсилювача керма.

Також в новій «емці» є додаток GoPro дозволяє водієві записувати кола на камеру, використовуючи для управління нею штатний дисплей і контролер iDrive. А додаток М LapTimer аналізує параметри проходження траси та індивідуальний стиль, а також ділиться цими даними з іншими власниками «емок». До слова, на Північній петлі час BMW M2 становить 7:58, а попередник 1М показував 8:15.

Споряджена маса BMW M2 з «роботом» дорівнює 1595 кг (всі цифри дані з урахуванням водія). Це на 50 кг більше, ніж у M235i з «автоматом», проте новинка на 17 кг легше роботизованого купе М4. З «механікою» розклад схожий: M235i важить 1530 кг, M2 - +1570, М4 - 1572 кг.

Німці вдало помістили M2 між парою згаданих моделей по динамічних властивостях.

Ціну компанія BMW ще не озвучила, а за попередніми даними, купе M2, яке, враховуючи начинку, цілком може претендувати на звання «майже М4», буде оцінено в 54 000 євро. Це всього на дев'ять тисяч дорожче моноприводной версії M235i, але при цьому на 18500 дешевше, ніж М4. Є над чим подумати.

ww37JDbFO20



5766657667576685766957670
5767157672576735767457675
5767657678576795768057677
57681