bmwe36petro
03.02.2009, 16:56:46
Минулого року з'явилася інформація про BMW Z10 — прийдешнього конкурента 420-сильного купе Audi R8. Мюнхенці обіцяли оснастити BMW п'ятилітровим мотором V10 з 550 к.с. від моделей M5/M6. Але час вніс свої корективи до планів концерну, і через декілька років ми побачимо інший автомобіль. Менш могутній, але заточений під природні потреби.
Спорткар BMW Z10 ED5977 випустять обмеженою
партією за ціною близько 90 тисяч євро. Наприклад, Audi R8 4.2 в
Німеччині зараз коштує мінімум 107 тисяч євро.
За словами журналістів з англійського видання Autocar, спорткар отримає оновлене ім'я Z10 ED (Efficient Dynamics). Екологічна стратегія BMW не залишила шансів двигуну V10 — його замінить 400-сильна трилітрова «шестірка» з двома турбокомпресорами і безпосереднім уприскуванням. Поки неясно, де буде розташований силовий агрегат, але відомо, в пару до нього приладнають роботизовану коробку DKG.
Це різні варіації на тему5979 віртуального 550-сильного BMW Z10.
«Баварець» обіцяє кращу динаміку в порівнянні з Audi R8 4.2: не дивлячись на програш BMW в потужності, важить Z10 ED на 160 кг (1400) менше. Таку низьку масу інженери забезпечать легкою конструкцією — алюмінієвим шасі і вуглепластиковим кузовом.
Мюнхенці записують в5978 конкуренти своєму Z10 ED
восьмициліндрове купе Audi R8, яке розганяється до сотні за 4,4с при
максимальній швидкості 301 км/год. Є ще «ер-восьма» з мотором V10 5.2,
але в опоненти до неї баварцям потрібно зробити щось зубастіше.
Але маса майбутнього BMW Z10 ED дивує ще більше, коли дізнаєшся, — це гібридний спорткар! З літіє-іонними батареями, системою start/stop і можливістю заряджати акумулятори енергією при гальмуванні. Шкода, концерн BMW не зважився на випуск подібного автомобіля тоді, коли можна було небоязливо запихнути в нього здоровенний бензиновий мотор. Але ми радітимемо спорткару нової епохи.
За матеріалами drive.ru
Спорткар BMW Z10 ED5977 випустять обмеженою
партією за ціною близько 90 тисяч євро. Наприклад, Audi R8 4.2 в
Німеччині зараз коштує мінімум 107 тисяч євро.
За словами журналістів з англійського видання Autocar, спорткар отримає оновлене ім'я Z10 ED (Efficient Dynamics). Екологічна стратегія BMW не залишила шансів двигуну V10 — його замінить 400-сильна трилітрова «шестірка» з двома турбокомпресорами і безпосереднім уприскуванням. Поки неясно, де буде розташований силовий агрегат, але відомо, в пару до нього приладнають роботизовану коробку DKG.
Це різні варіації на тему5979 віртуального 550-сильного BMW Z10.
«Баварець» обіцяє кращу динаміку в порівнянні з Audi R8 4.2: не дивлячись на програш BMW в потужності, важить Z10 ED на 160 кг (1400) менше. Таку низьку масу інженери забезпечать легкою конструкцією — алюмінієвим шасі і вуглепластиковим кузовом.
Мюнхенці записують в5978 конкуренти своєму Z10 ED
восьмициліндрове купе Audi R8, яке розганяється до сотні за 4,4с при
максимальній швидкості 301 км/год. Є ще «ер-восьма» з мотором V10 5.2,
але в опоненти до неї баварцям потрібно зробити щось зубастіше.
Але маса майбутнього BMW Z10 ED дивує ще більше, коли дізнаєшся, — це гібридний спорткар! З літіє-іонними батареями, системою start/stop і можливістю заряджати акумулятори енергією при гальмуванні. Шкода, концерн BMW не зважився на випуск подібного автомобіля тоді, коли можна було небоязливо запихнути в нього здоровенний бензиновий мотор. Але ми радітимемо спорткару нової епохи.
За матеріалами drive.ru