PDA

Переглянути повну версію : E39 525d раптово заглохла і після заміни паливного фільтра працює нестабільно


mikey_greg
12.09.2015, 18:32:34
Усім привіт. Сьогодні по дорозі додому машина раптово заглохла; потім завелась ще раз і я майже доїхав додому. Після цього вона перестала заводитись (стартер працює). Через годину замінив паливний фільтр - вона завелась, але працює досить нестабільно, наче в циліндрах пропадає робочий хід. З'явився білий дим у вихлопі. Питання чи можна її буксирувати якщо машина на автоматі ? І куди можна звернутись з ремонтом

BOKSTER
12.09.2015, 23:10:15
Білий дим, цеможе бути антифриз в циліндрах. Подивись під кришку масляної горловини і на щуп, чи нема емульсії.

bmwe36petro
13.09.2015, 19:47:15
Питання чи можна її буксирувати якщо машина на автоматі ?
Можна, але на невелику відстань, я б не ризикував і викликав евакуатор.

mikey_greg
14.09.2015, 12:42:44
Білий дим, цеможе бути антифриз в циліндрах. Подивись під кришку масляної горловини і на щуп, чи нема емульсії.
Рівень масла та антифризу, див в горловині - все в нормі. Це було першим куди я дивився.

{ додано через 56 секунд }
Можна, але на невелику відстань, я б не ризикував і викликав евакуатор.

До стоянки було менше кілометра - відкотили машину практично в ручному режимі.

{ додано через 8 хвилин }
Чи може це бути "забита" одна з форсунок? Це довго тягнеться і почалось десь місяць тому, після заправки на ОККО. Після 10км машина втратила потужність і почав рости розхід, з'явився чорний дим. Розхід виріс з 8 до 11л по бк, а дим з часом зник.

Next
14.09.2015, 18:32:51
mikey_greg, по дорозі додому машина раптово заглохла
машина не може заглохнути від однієї забитої форсунки
після заміни паливного фільтра працює нестабільно
може підсос повітря???

якого року двигун?

Ko3a4oK
14.09.2015, 20:46:34
діагностика поможе і я так думаю, що покаже в чому причина. А насоси гудять(в баку і під сідушкою)? можливо я помиляюсь але скоріш за все здох насос той що в баку (була подібна ситеація)

mikey_greg
14.09.2015, 21:23:05
може підсос повітря???
Хомути на гідролініях перевіряв двійчі - усе затягнуто добре. Та і від фільтра патрубок прозорий, думаю що я б побачив в ньому бульбашки;
якого року двигун? Чесно не знаю. Машина 2002 року, думаю що і двигун також.

{ додано через 2 хвилини }
А насоси гудять(в баку і під сідушкою)

Так, насоси качають. По мануалу після заміни фільтра треба повернути ключ в 3 положення і за 40 секунд система стравить повітря. Було чути як фільтр наповнюється дизелем і стравлюється повітря. Потім все стихло і я спробував завестись.


В любому випадку домовився сьогодні за діагностику і подальший ремонт з СТО на хімічній.

Ko3a4oK
15.09.2015, 09:20:01
ще таке питання, а мотор м51 чи м57? ну і відпишіть, що було?

mikey_greg
15.09.2015, 12:40:05
мотор м51 чи м57
m57d25, з дорестайловим common rail'ом

відпишіть, що було
однозначно

mikey_greg
16.09.2015, 15:33:05
Значить так: 5 форсунка здохла, 6 от-от. Інші наче нормальні, невпевнений. Тепер буду шукати де роблять ремонт/реставрацію крім Бортатіва, і відвезу одразу усі 6ть щоб не вертатись.

Radion
16.09.2015, 15:34:51
Доброго дня,моєливо хтось знає хорошого електрика який зміг би відремонтувати пікселі на приборній пвнелі,світять,але не всі.

mikey_greg
16.09.2015, 16:34:13
Доброго дня,моєливо хтось знає хорошого електрика який зміг би відремонтувати пікселі на приборній пвнелі,світять,але не всі.

ееемммм ви здається темою помилились. Але все що я знаю про цю проблему так це те що мало хто за неї береться. Може є зміст поставити приборку з донора ?

Ko3a4oK
16.09.2015, 16:35:38
Значить так: 5 форсунка здохла, 6 от-от. Інші наче нормальні, невпевнений. Тепер буду шукати де роблять ремонт/реставрацію крім Бортатіва, і відвезу одразу усі 6ть щоб не вертатись.
можливо простіше взяти на розборці але потрібно брати від 2.5 до рестайла (мені ремонтували якраз в бартатові, працюють форсунки нормально але шумно + ціна за ремонт була досить висока, простіше було купити на розборці).

mikey_greg
16.09.2015, 17:56:01
простіше було купити на розборці
З однієї сторони Ви праві, а з іншої є ймовірність знову поставити форсунку, яку потім треба буде ремонтувати.

Ko3a4oK
17.09.2015, 09:33:11
так домовитесь на розборці, що Ви візьмете наприклад 3 форсункі і на стенд(якщо погані то назад повернете :) ), після чого точно будете знати чи хороші чи погані (ремонт наразі дуже дорогий, запчастини до форсунок з закордону привозять тому ціна ремонту буде не маленька)

mikey_greg
17.09.2015, 12:44:20
ремонт наразі дуже дорогий
усе в цьому житті відносне )

{ додано через 17 хвилин }
на розборц
а знаєте поділіться будь-ласка в приват контактом розборки. В господарстві знадобиться )

mikey_greg
24.09.2015, 17:02:00
Завіз сьогодні машину разом з форсунками в СТО... Персонал станції рекомендує доливати в дизель 2-тактне масло та присадку для корекції пального. Щодо останнього наче як логічко, а от масло мопедне %)

bmwe36petro
24.09.2015, 20:01:58
рекомендує доливати в дизель 2-тактне масло
В мене є клієнти, котрі регулярно беруть 2-тактне масло для додавання в дизпаливо для свого автопарку вантажівок (більше 60-ти сучасних фур). Їхній автомеханік каже, що після того як почав використовувати 2-тактне масло в паливо, немає жодних проблем з паливними системами. Моя думка з цього приводу така, що це дієво лише для дизелів старого типу, де механічні форсунки-плунжери, але це суто моя суб'єктивна думка. Багато хто пояснює це тим, що колишнє дизпаливо було "жирнішим" за сучасне і краще змащувало паливну. Насправді масло додається 1л на 100-200л палива, а 2-тактне особливе тим, що добре розчиняється в паливі і повністю згорає. Також можу запропонувати облагороджуючу добавку до дизпалива канадської фірми Kleen-Flo (http://kleenflo.com.ua/category/fuel-system/motor-fuel/), котру можна додавати круглий рік, а зимою в більшій концентрації як антигель.

mikey_greg
24.09.2015, 22:12:46
можу запропонувати облагороджуючу добавку до дизпалива канадської фірми Kleen-Flo
якщо ця добавка підніме весь "мул" з дна баку - я остаточно розчаруюсь в людстві

mikey_greg
26.09.2015, 00:09:40
промили форсунки (дві були підклинені), поміняли регулятор тиску пального. Результат (точніше його відсутність): перші 10 секунд після старту двигун працює з плаваючими обертами, далі вирівнюється. Запах недокінця спаленої зуміші, думаю що і білий дим присутній (вже стемніло коли я добрався до СТО). Попробував поїхати - машина просто ватна. Газ в підлогу - ледве починає розганятись з 70 до 75 і потім 80. Спитався чи потрібно робити корекцію форсунок після того як їх поставили - мені переконливо відповіли "ні, не треба". З кожним разом стає все цікавіше )

Ko3a4oK
26.09.2015, 18:14:00
Спитався чи потрібно робити корекцію форсунок після того як їх поставили - мені переконливо відповіли "ні, не треба". З кожним разом стає все цікавіше )
корекцію потрібно робити ОБОВЯЗКОВО якщо майстри говорять не потрібно робити, то таких майстрів потрібно посилати далеко (більше не звертатись до них). Повірьте якщо описується в тіс (http://tis.bmwcats.com/) то це не просто так:)

mikey_greg
26.09.2015, 22:46:17
описується в тіс
Але ж що зробиш - не заставляти ж їх брати ноут і кабель
якщо майстри говорять не потрібно робити, то таких майстрів потрібно посилати далеко (більше не звертатись до них)
ну от наступного разу я і не поїду )))

{ додано через 12 хвилин }
Але це вже краще ніж в попередніх "підпишіть нам розписку, яка знімає з нас відповідальність за усі наші подальші дії"

Ko3a4oK
27.09.2015, 07:59:54
підїхати наприклад на Арію моторс(або до інших діагностів) і зробити там корекцію!!!

mikey_greg
29.09.2015, 13:13:50
Fixed; Перетертий патрубок вакууму клапану EGR та забитий патрубок подачі дизелю