Nobody
13.08.2015, 10:37:27
Напевно перше почну з того як в нас на навроцького кльово діагностують машини. Почалась вібрація і шум при повороті руля, ну зразу і поїхав до них, всьо швидко просто продіагностували, сказали порваний пильник і треба замінити рульову тягу.Ну все ок приїхав міняти, так, дійсно пильник тріснутий але тяга взагалі ок, ніяких шумів і тріскоту немає, ше з самого початку мене насторожило то що на заглушеній машині ніяких посторонніх звуків немає, після заміни понятно нічого не змінилось, спустився сам під машину і мій майстер показує на вібрацію на самому гідропідсилювачі. Тепер запитання що краще взяти оригінал бу, чи новий насос? Мотор м52б28ту. Дякую за поради) :help: