Shroomer
01.07.2015, 15:39:32
Нещодавно свапнувся з M52B20 на M54B30 і постало питання оптимальної доукомплектації агрегату.
Зараз на машині стоїть редуктор 3.45 (без блокування), КПП Getrag 220 - таке співвідношення передач та редуктора як результат дає дуже динамічний набір швидкості і як наслідок 1-а передача дуже коротка і доводиться цикати дуже швидко.
При спокійній їзді мінімальний розхід вийшов 11.3 л.
При дуже динамічній 14.
Вирішив зробити заміну редуктора/коробки і питання власне полягає, що вибрати:
1. Getrag 260
1st 3.83:1
2nd 2.20:1
3rd 1.40:1
4th 1.00:1
5th 0.81:1
R 3.71:1
2. ZF 320/310
1st 4.2:1
2nd 2.49:1
3rd 1.67:1
4th 1.24:1
5th 1.0:1
R 3.9:1
ну і редуктор 3.15 або 3.23 з блоком.
Які думки на тему вибору компонентів?
Зараз на машині стоїть редуктор 3.45 (без блокування), КПП Getrag 220 - таке співвідношення передач та редуктора як результат дає дуже динамічний набір швидкості і як наслідок 1-а передача дуже коротка і доводиться цикати дуже швидко.
При спокійній їзді мінімальний розхід вийшов 11.3 л.
При дуже динамічній 14.
Вирішив зробити заміну редуктора/коробки і питання власне полягає, що вибрати:
1. Getrag 260
1st 3.83:1
2nd 2.20:1
3rd 1.40:1
4th 1.00:1
5th 0.81:1
R 3.71:1
2. ZF 320/310
1st 4.2:1
2nd 2.49:1
3rd 1.67:1
4th 1.24:1
5th 1.0:1
R 3.9:1
ну і редуктор 3.15 або 3.23 з блоком.
Які думки на тему вибору компонентів?