PDA

Переглянути повну версію : BMW 7-Series 2016 |G11/12|


Karabas Barabas
12.06.2015, 03:52:20
Баварці представили флагманський седан 7-Series нового покоління.
56721

Модель зберегла стримано-діловий стиль попередника, однак всередині автомобіль став повністю іншим, з широким списком обладнання, якого немає у конкурентів, і вперше буде пропонуватися з чотирициліндровим мотором.

Нова BMW 7-Series отримала самі сучасні напрацювання баварської марки. У конструкції автомобіля використані легкі матеріали, більшість силових агрегатів повністю нові або модернізовані. Крім того новинка отримала опційну систему автоматичного паркування, при якій водій не зобов'язаний бути присутнім в салоні автомобіля, а також лазерні фари, які освітлюють дорогу на 600 метрів.

Як і попереднє покоління, нова «сімка» представлена ​​в двох варіантах: стандартному і довгобазовому. Втім, автомобіль практично не змінився за габаритними показниками: довжина становить 5098 мм (+19 мм), ширина - 1902 мм, висота - 1478 мм, а розмір колісної бази залишився колишнім і дорівнює 3070 мм у стандартної і 3210 мм у довгобазової версії. Передня колія машини збільшилася на 7 мм, а задня - на 4 мм.

BMW 7-Series покоління G11/12 став першою моделлю баварців, побудованою на новій модульній платформі CLAR з поздовжнім розташуванням двигуна. Проектуючи кузов інженери приділили максимальну увагу питанню ефективного використання маси. Зокрема двері і дах автомобіля зроблені з алюмінію, а в поперечних брусах даху, центральних і задніх стійках, порогах, центральному тунелі і задній полиці застосований вироблений промисловим чином вуглепластик. В результаті нова «сімка» легша за попередника на 130 кг і важить 1879 кг. Головний конкурент «баварця» - Mercedes S-Class важить 2050 кг.

Флагман BMW оснащений електричним підсилювачем керма. В якості додаткової опції можна замовити систему керованого шасі Integral Active Steering, яке повертає задні колеса на кут до 3 градусів: на малих швидкостях в протилежному до передніх напрямку і в ту ж сторону - на високих швидкостях. Опція доступна як для задньопривідних, так і для повнопривідних версій з xDrive.

Сьома серія отримала нову систему Executive Drive Pro, доступну для всіх модифікацій, крім 740e. Вона поєднує роботу пневмопідвіски (входить в базову комплектацію), адаптивних амортизаторів і активних стабілізаторів поперечної стійкості. Електроніка оцінює дорогу попереду за допомогою стереоскопічної камери, а також навігаційних даних і навіть стилю водіння. При цьому машина компенсує крени в поворотах і невпинно підлаштовує жорсткість підвіски залежно від дорожніх умов.

Новинка відрізняється від попередньої версії, в тому числі і зниженим на 15% коефіцієнтом аеродинамічного опору. Це стало можливим завдяки використанню більш гладкої обшивки днища, оптимізованих дзеркал і повітропроводів в передніх крилах, які виводять потоки повітря з колісних арок. Крім цього, повітряні заслінки в решітці радіатора регулюють потік повітря залежно від поточної потреби двигуна.

У салоні флагмана використані нові матеріали, проте головними нововведеннями є сенсорний блок управління кліматичною системою і мультимедійний комплекс iDrive нового покоління, який також управляється за допомогою сенсорного екрану або жестів. Рухи руки дозволяють змінювати гучність звуку, приймати чи скасовувати телефонні виклики і т.д. Втім, круглий джойстик керування, який став вже класичним, залишився на своєму місці.

У «сімці» також з'явилася безпровідна зарядка для мобільних пристроїв і іонізатор повітря. У версії Executive Lounge автомобіль пропонується з розкладними столиками на задній консолі і знімним сенсорним планшетом. 7-дюймовий пристрій дозволяє управляти функціями розважальної системи та системи забезпечення комфорту в задній частині салону, а також може використовуватися для відтворення аудіо- чи відеофайлів з зовнішніх джерел, в якості ігрової приставки або для серфінгу в Інтернеті.

На початках нова «сімка» буде пропонуватися з трьома традиційними силовими агрегатами, які будуть агрегатуватися з модернізованим восьмиступінчастим «автоматом» Steptronic.

Версія 730d отримає нову 3.0-літрову дизельну «турбошістку» потужністю 265 к.с. і обертовим моментом 620 Нм. Можливостей даного мотора достатньо для прискорення з місця до «сотні» за 5.8 секунд і максимальної швидкості 250 км/год. 7-Series з такими агрегатами будуть пропонуватися з заднім і повним приводом.

Бензиновий 740i оснащується 3.0-літровим турбованим мотором з шістьма циліндрами. Двигун видає 326 к.с. і 450 Нм, а також розганяє «сімку» до 100 км/год за 5.5 секунд. На відміну від попереднього дизеля, цей агрегат спочатку з'явиться тільки в задньопривідних версіях.

Модифікації 750i призначений модернізований 4.4-літровий V8 з віддачею 450 к.с. і піковим крутним моментом 650 Нм. Розгін до сотні у такого повнопривідного BMW займе 4.4 секунди, хоча «максималка» все так само зафіксована електронікою на 250 км/год.

Крім цього нова «сімка» буде пропонуватися в плагін-гібридній модифікації 740e з технологією eDrive, що дісталася флагману марки від екологічного i-сімейства. Ця версія з'явиться трохи пізніше за інші, але в той же час стане першою машиною сьомого сімейства з чотирициліндровим турбомотором. Потужність ДВЗ становить 258 к.с., а вбудований в автоматичну коробку електромотор розвиває 95 к.с.

У сумі агрегати розеточного гібрида «вичавлюють» до 326 к.с. і прискорюють седан до першої «сотні» за 5.5 секунд, проте максимальна швидкість в такому випадку не перевищує 240 км/год. При цьому паспортна витрата палива в змішаному режимі складає 2.1 літра на 100 км пробігу. Електродвигун, котрий живиться від літій-іонної батареї, може тягнути автомобіль на одній зарядці до 40 кілометрів при швидкості не більше 120 км/год.

Новій 7-Series буде пропонуватися спорт-пакет M Sport зі спеціальним оформленням кузова і елементів інтер'єру. Крім цього такі версії отримають ексклюзивні колісні диски, розширену кольорову палітру кузова, аудіосистему Bowers and Wilkins, панорамний дах з шістьма варіантами підсвічування, проекційний дисплей і систему нічного бачення.

Як і попередня модель, нова BMW 7 серії буде вироблятися на заводі концерну в Дінгольфінгу. Серійний випуск буде налагоджено 1 липня. Європейський старт продажів новинки намічений на жовтень 2015 року.

5672156722567235672456725
5672656727567285672956730
5673156732567335673456735
5673656737567385673956740


2eBAGKpf8p8

6Viyt2aIOG8

Bumer
12.06.2015, 10:33:07
буде пропонуватися з чотирициліндровим мотором.
:shok:
будуть пропонуватися з заднім і повним приводом.
:ok:
Європейський старт продажів новинки намічений на жовтень 2015 року.
потрібно встигнути замовити одну з перших!:first::rtfm:

tommy_boy
12.06.2015, 12:11:38
курча, вже G запускають, а я ще на F01 не катався :cray:

axel
12.06.2015, 13:46:50
курча, вже G запускають, а я ще на F01 не катався :cray:
Чувак, я ше на Е23 не катався, а ти про F01 :biggrin:

_andriy_
12.06.2015, 14:40:41
axel, :biggrin:

цікаво чому так швидко перейшли на маркування "G" ?

BMWheelman
18.06.2015, 13:42:14
такими темпами як міняється індексація кузовів алфавіт швидко вичерпається :biggrin: