PUSHKIN
08.02.2015, 16:23:35
Добрий день усім. Сьгодні вирішив відкрити капот і перевірити чи все ок) як виявилось не все ок( Під кришкою маслогорловини жовта слизь і на щупі також. Відразу побіжав гуглити що це за нечисть в серці моєї ласточки. Одні пишуть що це від перепаду температури, типу конденсат невстигає розкондинсатитись інші шо пипка прокладці і антифориз жене в мотор і взагалі шо це може бути тріщина в блоці. кароч я в шокові
Машина е39 523 1996р
Їзджу можна сказати мало, зранку на роботу 1,5км вечером додому 1,5км ну і інколи на обід, та ж сама відстань
Замітив що рівень антифризу впав за 3 місяця приблизно на 600мл, чи то так має бути я не вкурсі то моє перше БМВ
Масло в нормі, машину придбав 7 міс тому проїхав 3,5т км, рівень на щупі залишився без змін
а і от щойно замітив що коли відкрутити кришку маслогорловини то обороти трішки підіймаються, а коли закрутити назад то схоже на те що мотор дуситься. Забив тою злиззю ВКГ?
Що роботи? їхати на Хімічну хай подивляться? Чи сісти за руль і прохатись в Стрий і назад на всіх парах (вичитав десь таку рекомендацію в в неті)
наперді усім спасибі за допомогу
Машина е39 523 1996р
Їзджу можна сказати мало, зранку на роботу 1,5км вечером додому 1,5км ну і інколи на обід, та ж сама відстань
Замітив що рівень антифризу впав за 3 місяця приблизно на 600мл, чи то так має бути я не вкурсі то моє перше БМВ
Масло в нормі, машину придбав 7 міс тому проїхав 3,5т км, рівень на щупі залишився без змін
а і от щойно замітив що коли відкрутити кришку маслогорловини то обороти трішки підіймаються, а коли закрутити назад то схоже на те що мотор дуситься. Забив тою злиззю ВКГ?
Що роботи? їхати на Хімічну хай подивляться? Чи сісти за руль і прохатись в Стрий і назад на всіх парах (вичитав десь таку рекомендацію в в неті)
наперді усім спасибі за допомогу