PDA

Переглянути повну версію : E39 Заміна Датчика детонації


KinG
10.11.2014, 23:24:04
Всім привіт) Хтось може розсказати більш - меньш детально, як замінити датчик детонації в м62 б35 ту, зі сторони водія?
Хоча б загалом, що там знімається, що розберається і як до нього долізти?

tommy_boy
11.11.2014, 11:54:20
http://tis.bmwcats.com/doc1001323/
http://tis.bmwcats.com/doc1001324/

KinG
11.11.2014, 15:14:22
tommy_boy, Дякую.
Мороки там, але треба занятись

LC MONARCH
11.11.2014, 15:17:12
Іван, може рано Ви за заміну датчиків взялись?
А діагностику робили?
В Хмельницьку (як підказують хороші люди) є Баварія моторс.

tommy_boy
11.11.2014, 15:48:18
шось теж здається шо рано туда лізти... комп таке показав?

там прокладки впуску треба нові, до речі, якшо розбирати...

BOKSTER
11.11.2014, 17:48:10
Можна і без діагностики розібратись чи вони живі. Якщо потрібно, то можу описати, що робити. Але найкраще все ж таки продіагностувати.

KinG
11.11.2014, 19:03:24
Діагностика була, причому детальна DIS, в хорошого спеціаліста. Показало, що не працює 4-й датчик детонації та задня лямда. Тому не спішно так, як туди не просто долізти, але треба міняти

KinG
18.11.2014, 14:31:39
Може хтось підказати, як знятий датчик можна перевірити за допомогою тестера?

BOKSTER
18.11.2014, 23:49:02
Якщо корпус не тріснутий (якщо тріснутий, то зразу в сміття):
- скручуєш датчик болтом (бажано як книжка пише 20Н)
- виставляєш мультіметр на змінну напругу в діапазон мілівольти
- масу підключаєш до болта
- сигнальний щуп до сигнального провода
В результаті маєш отримати стабільну напругу десь біля 10 мВ. Якщо постукати при цьому по болту напруга має зрости на якесь значення і повернутись до попереднього.
Але це дуже поверхнева перевірка. Якщо діагностика вказала на цей датчик, то краще замінити.

KinG
19.11.2014, 00:11:28
BOKSTER, Ще думаю на саму проводку, можливо переломалась...
Загалом, зніму гляну
Дякую):respekt: