PDA

Переглянути повну версію : Огляд "Кларксона": BMW 528i Touring SE (1999)


David
22.10.2014, 23:46:16
http://cs619118.vk.me/v619118702/1e782/naTouadg9Cg.jpg
Clarkson says...
Я люблю сам готувати собі вечерю, коли проводжу вечір в своїй лондонській квартирі. Мої кулінарні здібності можна назвати північними, тому що я не заморочуюся з екзотичними спеціями і не використовую для готування всякі ступки з товкачами. Зазвичай це просто макарони, трохи свинини і всякої всячини для різноманітності.
А на наступний день мені доводиться викликати самоскид і навантажувач, щоб вивезти всі упаковки і обгортки. Від злості у мене кожен раз роздуваються ніздрі і скриплять зуби. Ну чому, наприклад, зелену цибулю треба обов'язково продавати з гумовим кільцем?
І це стосується не тільки продуктів. Якщо ви купуєте бритву «Gillette», вона знаходиться в загартованій упаковці, яка непроникна для будь-якого відомого виду атаки. Ножиці, вогонь і навіть ядерна зброя, марно. Досить скоро все навколо вас буде залито кров'ю, і вам знадобиться пластир. І ось потрібна чергова вантажівка, щоб позбутися від упаковки, в якому цей пластир продавався.
Купили маленьку USB-флешку розміром менше дюйма? А от в пластиковій коробці, в якій знаходилась флешка, сім'я з шести людей зможе врятуватися від ядерного апокаліпсису. А великодні яйця? Їх продають в упаковках розміром зі стратегічний бомбардувальник, а потім загортають у кілометри целофану, фольги, паперу і ще мільйон обгорток, які Земля ніколи не зможе переварити. І мене це дуже бісить.
Ви мабуть знаєте, що я не особливо схильний до мислення про екологію. Мені плювати на газовий склад верхніх шарів атмосфери, і коли на вулиці прохолодно, я із задоволенням запалюю нагрівач у себе на веранді. Що мене дійсно дратує, так це марнотратство, і ніщо не забруднює нашу все менш зелену планету сильніше, ніж упаковки. Коли я прийду до влади, я законодавчо дозволю людям вбивати на місці будь-якого продавця, який кладе в пакет те, що зовсім не обов'язково класти в пакет.
Розпочнемо з «Daily Mail». Вони проводять кампанію проти поліетиленових упаковок, але по неділях вони доставляють мені свої додатки в ... поліетиленових упаковках, які мені доводиться викидати.
Тепер поговоримо про виробників всього одноразового. Навіщо вам, чорт забирай, фотоапарат або посуд, від яких потім треба якось позбуватися?
Цей абсурд тепер можна спостерігати і в світі автомобілів. Ви могли помітити, що зараз Fiat рекламує "500s" з колекції весна-літо. І я знаю, навіщо вони це роблять. Вони хочуть, щоб люди сприймали машину як спідницю, від якої слід відмовитися після шести місяців, тому що білий був в моді торік.
Я боюся, що Fiat не один такий. Ми всі такі. Хіба не ми самі продаємо свої автомобілі?
Буквально на днях моя дружина сказала, що ми повинні змінити наш «Range Rover» на нову модель, тому що в цій проколюються колеса. Це все одно що сказати: "Нам потрібні нові діти, тому що у наших кір". І вона не одна така. В світі повно людей, які позбавляються від своїх автомобілів. Цим людям здається, що їхні автомобілі починають втрачати вартість, наче вони служать на останньому подиху. Але це так далеко не завжди.
http://cs619118.vk.me/v619118702/1e794/edoIJa1tBI0.jpg
Нерідко люди в жахливому взутті лають «Top Gear» за те, що в програмі занадто велика увага приділяється дуже дорогим автомобілям, які ніхто не може собі дозволити. Це, звичайно, повна нісенітниця. Елтон Джон зможе легко купити будь-яку машину, про яку ми розповідаємо. Ну а якщо серйозно, то ми витрачаємо куди більше зусиль, грошей і часу на висвітлення старих "черепів".
Ми хочемо донести до глядачів одну просту річ: б/у і нікому не потрібна машина в дійсності ще може перетнути Ботсвану або Індію, Болівію чи весь Близький Схід. Насправді «Top Gear» турбується про довкілля сильніше, ніж будь-хто. Однак далеко не всі здатні вловлювати це посилання. З цієї причини сьогодні я вирішив розповісти вам про BMW, на якому я проїхав понад півтори тисячі кілометрів по Уганді, Руанді і Танзанії.
Судячи з номерів серії "T", BMW 528i Touring була зареєстрована в період з 1998 по 1999 і з тих пір вона пройшла близько 240 тисяч кілометрів. Було кілька моментів, які дуже швидко відлякали б більшість потенційних покупців. По-перше, машина була на "механіці", а значить її власник-ентузіаст, швидше за все, любив "палити гуму". По-друге, гума стояла не відповідна, значить, на "Бімері" сильно економили. Ну і нарешті фаркоп говорив про те, що автомобіль тягав за собою причіп з всякою тяжкістю. Словом, "BMW" мав ось-ось випустити дух. Ось чому, нам вдалося купити його всього лише за 1500 фунтів.
Так, педаль газу була відкалібрована неправильно, а електричний замок багажника не працював, але це не заважало відкрити його вручну. Коробка була в повному порядку, двигун відмінно тягнув, і навіть кондиціонер ще працював. Під час нашої подорожі по дорогах Уганди, які будували китайці, я думав про себе, чому ж ніхто не хоче собі таку машину?
http://cs619118.vk.me/v619118702/1e78b/MKQ74kKxWSE.jpg
Звичайно, вона з'явилася в ті часи, коли автомобілі не комплектувалися супутниковою навігацією, але ніхто не заважає вам користуватися навігатором «TomTom». На машині не було багатьох звичних в наші дні опцій, наприклад, парктроників, але я легко вирішив цю проблему, просто дивлячись у вікна і дзеркала.
Всі, хто дивився цей випуск, пам'ятають, що на моїй машині була пошкоджена проводка. Це правда. Але лише з тієї причини, що в один момент, який вирізали редактори, я вирішив перевірити, як це крутити "п'ятак" по ту сторону екватора, і налетів на камінь. Так що це була моя вина. Та ж історія з заднім склом...
Коли асфальт закінчився, і почалася трясовина, здоровий глузд став підказувати, що пора просто здатися. BMW не славляться особливою витривалістю, а я змушував її їхати по дорозі, на якій навіть «Toyota Land Cruisers» нашої знімальної групи деколи почувався невпевнено. Але навіть при тому що автомобіль, на якому "жебрак-гонщик" возив величезний причіп, не підвів, і нічого не зламалося. Нічого!
Я не особливо страждав, навіть коли умови ставали надзвичайно суворими. Так, на нерівній дорозі у мене спрацювали дві подушки безпеки, але, на відміну від моїх колег на «Volvo 850 R» і «Subaru Impreza WRX», я перетнув фінішну лінію з усіма колесами на своїх місцях.
Майже два тижні машина їхала по нескінченній пральній дошці, через бруд, а часом і по самому справжньому бездоріжжю. І навіть після цього я б зміг абсолютно спокійно повернутися на ній додому, до Британії. Незважаючи на всі труднощі і знущання, вона б впоралася.
Згадайте це, коли будете дивитися на свою нинішню машину. Вам може здатися, що їй настане скоро кінець, але б'юся об заклад, що це не так.
Джонатан Поррітт, Джон Монбіо, "Грінпіс" та їхні друзі скажуть, що вам потрібно позбутися від свого автомобіля і пересісти на автобус або велосипед, щоб врятувати планету.
Але у мене є ідея трохи краща. Якщо ви дійсно хочете врятувати Землю, а заодно заощадити купу грошей, просто не купуйте нову машину. Згадайте настанови «Top Gear» і продовжуйте їздити на своїй машині.
Вердикт Кларксона: 4 з 5
Старі авто - найкращі!
Джерело фото: driving.co.uk

Next
23.10.2014, 03:25:07
Бачив відео:ok:

Ko3a4oK
23.10.2014, 10:15:03
6 і 7 серія
http://www.ex.ua/19841380

sergiy
23.10.2014, 15:16:58
:good:

Anesteziolog
23.10.2014, 18:00:22
Просто не купуйте нову машину :biggrin: