PDA

Переглянути повну версію : E39 Реставрація турбіни


Andymaster
23.09.2014, 11:13:01
Дозрів на придбання / реставрації турбіни. Моя вже рік як підтікає, останнім часом вже в гаражі на підлозі постійно зявляються нові плямки масла.
Пишу сюди, бо чесно навіть і не знаю до кого звернутись і що краще. Чи реставрація турбіни чи придбання якоїсь б/в.
Роки півтори тому, в мене були із турбіною проблеми, кидала в колектор. Знайшов такого собі чоловіка Руслана, який сказав що возить на реставрацію в Польщу.
Зняли, повіз привіз через два дні... Поставили - жене масло знову, довго перевіряли, міряли... Знову зняли, знову повіз, результат той самий. З того часу так їжджу.
Забув вказати Е39 3,0 - 2002 р.н. М57 - двигун

Тому пишу сюди можливо хтось із корефеїв клубу щось порадить.

andriy320e30
23.09.2014, 11:48:14
спочатку треба провірити всі вентиляції картера маслозливи а потім братися за турбіну. там нема герметичних ущільнень .вона працює за різницею тисків. на зливі має бути менший тиск ніж в впуску і випуску

BMW-ЮРА
23.09.2014, 12:48:03
поставити v8 :biggrin:

Andymaster
23.09.2014, 16:55:33
спочатку треба провірити всі вентиляції картера маслозливи а потім братися за турбіну. там нема герметичних ущільнень .вона працює за різницею тисків. на зливі має бути менший тиск ніж в впуску і випуску
і до кого із цим можна звернутись?

Prizrak
23.09.2014, 19:20:37
Ось цей фільтр бажано поміняти http://ru.bavariancar.lv/forum/showthread.php?t=20317
Ціна найдешевшого 200 грн. Собі буду теж міняти, рекомендують кожні 50000 км але практично ніхто того не робить...

andriy320e30
23.09.2014, 19:49:36
Prizrak, так. зазвичай то сама перша причина

Prizrak
24.09.2014, 17:31:06
Сьогодні займався заміною фільтра вентиляції картерних газів, впринципі нічого складного, година часу. Розкривши всю цю канітель побачив що критичного нічого немає, в неті бачив просто заліплений наглухо корпус і фільтр, у мене все чисто, трохи в маслі, ну і сам фільтр явно відпрацював своє. Зняв мембрану перевірив, все ок. Промив все бензинчиком, замінив фільтрик, зібрав все назад. Машинка просто ожила, почала так трамбувати що аж мороз по шкірі :ok: турбіна почала підхоплювати з самих низів і ух тяжко описати, рекомендую всім. Заміну треба проводити хоча б кожні 50 000 км. Ще замінив всі шлангочки вакуумного керування турбіною та клапана EGR, а також почистив електромагнітний клапан привода геометрії турбіни та електромагнітний клапан відкриття клапану EGR.

Tarasik010
27.10.2014, 11:23:49
Як я розумію міняли тільки фільтр є смисл міняти разом з клапаном???

Multik
28.10.2014, 15:09:58
Щоб не створювати теми може підкажете саме турбіну де краще реставрувати.е34 524td.

Сергей TDI
16.12.2014, 11:12:43
Щоб не створювати теми може підкажете саме турбіну де краще реставрувати.е34 524td.

Могу предложить свои услуги по ремонту турбин в заводских условиях, любой сложности с гарантией.
тел. для связи. 097-676-47-19, 098-373-00-39 Сергей .:first:

https://www.youtube.com/watch?v=GpbiNMSeQPs