PDA

Переглянути повну версію : E34 Заміна підшипників редуктора


Svyatoslavaraga
17.09.2014, 19:28:20
Доброго дня. Може хтось знає де або хто зможе зробити таку http://tis.bmwcats.com/doc20862/ роботу по заміні підшипників ведучої шестерні редуктора? Не можу знайти сервіс з підшодящим інструментом...
Буду вдячний за допомогу:drinks:

tommy_boy
18.09.2014, 11:06:40
1. ти впевнений що то воно втикнуло?
2. не простіше купити інший редуктор?
3. якшо впевнений в перших двох пунктах, подзвони спитай на Арію чи Христину...

e@gle
18.09.2014, 13:46:17
купи довгий болт чи прокат з різьбою і сам все зробиш.

BOKSTER
18.09.2014, 23:33:24
Зняття, установка + робота + комплектуючі = не рентабельно. Міняй редуктор. Але це при умові, що він без блокування.

Svyatoslavaraga
19.09.2014, 02:37:57
1. ти впевнений що то воно втикнуло?
2. не простіше купити інший редуктор?
3. якшо впевнений в перших двох пунктах, подзвони спитай на Арію чи Христину...
1. Так
2. Простіше, але я тільки купив цей і попав на :bad:, думаю краще зробити і нехай проходить ще 15 років.
3. Подзвоню, дякую.

{ додано через 1 хвилину }
купи довгий болт чи прокат з різьбою і сам все зробиш.
Підшипники грошей коштують, не хочу їх запороти. Не розумію вашої ідеї, можете пояснити?

{ додано через 1 хвилину }
Зняття, установка + робота + комплектуючі = не рентабельно. Міняй редуктор. Але це при умові, що він без блокування.
Редуктор з блоком, але навіть так це не рентабельно, але надовго, якщо правильно зробити.

e@gle
19.09.2014, 15:24:00
Я колись пересипав свій редуктор, казали що ніхто у Львові того робити не буде.
Не думаю що Христя/Арія Вам то робитимуть і зараз, або це буде Вашою інвестицією в їх навчання/досвід.

Проблем, як таких, дві:
- випресувати/запресувати підшипник хвостовика.
- виставити головну пару шестерень(хвостовик-диференціал).

Для першого достатньо прямих рук, можна постаратись так щоб в другому пункті не було потреби.
- Знімаєте редуктор, відкрутивши піввісі та кардан.
(перед тим можливо і стабілізатор задній, він може заважати(в е36));
- Зливаєте маслою
(я б залив потім нове, рекомендують RYMCO).
- Фланці підважуєте, вони вискакують
(штопорні кільця оглядаєте при зборці; коли фланці защолкнете перевірте чи вони добре сіли, ні то можуть вискакувати і витікатиме масло)
- відкручуєте задню кришку редуктора, та кришки там де стояли фланцію
(вони виступають обоймами бічних підшипників диференціалу)
- Витягуєте диференціал.
- Розбираєте хвостовик.
(болт зсередини, ззовні ще є штопорне кільце)
- берете то все і їдете туди де Вам дадуть в руки гідравлічний прес. Випресовуєте підшипник. Запресовуєте новий.
(можна то робити самому, якщо є зйомник; нема зйомника то довгий болт, пару опор, гайки і шайби - закручуєте болт, тим самим витягуючи підшипник. ідею думаю розумієте)

Виставляєте хвостовик
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=w_Hqw-8N-dk#t=89

Дозбируєте, герметик чи прокладка під кришку, нове масло, кардан та піввісі на місце, їдете в поворот різко скинувши газ і тоді жмете його в підлогу...ююююю-ху або "диви, с#ка, шо воно робить"

Svyatoslavaraga
20.09.2014, 02:42:23
Редуктор я міняв два тижні назад, з цим проблем немає. Розібрати його теж не проблема, запресувати нові підшипники можу. Проблема 1 - виставити правильний зазор (за відео дякую, але по ньому чітко не побачиш який він повинен бути) 2 - виставити правильний момент тертя підшипників (1-2 Нм.) чим це зробити?

NOSS
20.09.2014, 09:33:14
0973260279 - номер майстра який робив редуктор знайомому на Субару.

Svyatoslavaraga
21.09.2014, 16:49:34
Дякую, на тижні подзвоню...