PDA

Переглянути повну версію : E34 Моя Е34


shumi12
17.06.2014, 22:44:24
И так за последний месяц были доставлены задние Эсп. Дверные карты с ценными породами дерева, Бк, Хай приборка, споллер м.тех. Куплен комплект для установки кондиционера. Приступаю потихоньку разберать салон. Надеюсь в суботу установить новую торпеду, корпус кондейной печки, подсоединить проводку в салоне. Боже дай мне сил закончить начатое.:shok:

axel
17.06.2014, 22:55:27
shumi12, фото, розшифрування VIN, історія купівлі? Де це все? :biggrin:

_Ramon
18.06.2014, 11:41:41
Дуже захоплюючий бортовий журнал))

rulyan
18.06.2014, 15:28:06
Боже дай мне сил закончить начатое:respekt:

shumi12
18.06.2014, 17:16:28
Номер шасси WBAHB510X0BD55660
Код типа HB51
Тип 520I (EUR)
E-серия E34 ()
Серия 5
Тип LIM
Рулевое управление LL
Двери 4
Двигатель M50
Рабочий объем 2.00
Мощность 110
Привод HECK
Коробка передач MECH
Цвет BROKATROT METALLIC (259)
Обивка (0411)
Дата пр-ва 1991-04-02



Дополн. оборудование

Код Наименование (порт) Наименование (EPC)
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Отсутствует обозначение модели
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Стеклоподъемник с электроприводом Пд
S428A WARNDREIECK Знак аварийной остановки и аптечка
S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Подлокотник Пд водителя/перед.пассажира
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT регулировка угла наклона фар
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Индикатор температуры наружного воздуха
S652A BMW BAVARIA C II Радиоприемник Bavaria C II
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Экспорт.исполнение для Германии/ Австрии
Купив 7 років тому. Нерозумію для чого історія купівлі? Фото дороблю і викладу
Я що ви хотіли в борт журналі (яким сверлом я сверлив дирки під сполер чи як розкидати дроти з лоу приборки на хай) Написав стисло що зробив. Нелюблю романи розписувати

Next
18.06.2014, 17:40:27
shumi12, а для чого ти тоді створив той бортовик???

Svyatoslavaraga
18.06.2014, 18:23:05
То машина в тебе вже 7 років, а тільки місяць назад почав щось доробляти?

shumi12
18.06.2014, 18:32:31
7 років тому задні склопідйомники не коштували 100 гривень. Тепер це все доступніше можна бавитись. Svyatoslavaraga раніше те що було влаштовувало, тепер захотів щось змінити.

{ додано через 3 хвилини }
Якщо бортовик зроблений погано, прошу модераторів видалити тему.

_Ramon
18.06.2014, 18:55:14
Як правило бортовий журнал починається з розповіді про купівлю машини і описується плани щодо машини.

Скинь хоч якісь фото ))

augustino
19.06.2014, 16:17:20
Ну ви налетіли, як коршуни, на хлопаку)))
shumi12, не зважай, їм просто завидно :biggrin:

BOKSTER
19.06.2014, 23:55:04
Ну ви налетіли, як коршуни, на хлопаку)))
shumi12, не зважай, їм просто завидно :biggrin:

підтримую!:friends:

shumi12
21.06.2014, 19:41:23
2дня роботи і нова торпеда з корпусом пічки поставлені на місце. Багато роботи пішло на висверлювання отворів для злива конденсату, та в моторній перегородці для патрубків з фреоном. Фільтр салону як показала практика треба брати з пластиковою рамкою. Без неї фіг його запхаєш нормально. В понеділок по плану прокладання моторної частини проводки для кондиціонера та втановлення компресора додаткового ріатора і тд.

Anesteziolog
21.06.2014, 20:00:48
34 маю хорошу ходову, і комфорт. В обслуговуванні дешевше ніж 39. Зараз дійсно доукомплектовувати машину дешевше ніж 7 років тому.

shumi12
21.06.2014, 20:06:43
Anesteziolog, BOKSTER дякую за підтримку

Next
21.06.2014, 20:08:49
shumi12, та закинь фото, подивимось на твою лялю)))

augustino
21.06.2014, 20:21:16
shumi12, скльки зараз комплект кондюка?Тоже в планах така робота

Next
21.06.2014, 20:45:16
augustino, мені пропонують комплент кліми 300 американських, комплект кондюка 200

shumi12
21.06.2014, 22:55:17
Я давав 300 за комплект кондюка. Знімав з 525 95року. Доречі Лишилась стара торпеда можу віддати за пиво в хороші руки. Від кліми мене відрадили проблемна вона дуже. Та і зняти важче моторчики сервоприводів хрупкуваті.

shumi12
26.06.2014, 22:24:01
кюндюк підключений. все працює. лишається зібрати назад салон

{ додано через 45 секунд }
в принципі електричну частину можу підключати, схеми є нічого складного як показала практика не має