bmwe36petro
23.12.2008, 16:54:32
Боротьба за звання найшвидшого дорожнього автомобіля є безглуздою за визначенням, оскільки заявлені претенденти навряд чи зустрінуться один на один на треку або звичайній дорозі, але знання цього ніяк не зупиняє відомих тюнерів, прагнучих завоювати перше місце в цій специфічній і нескінченній боротьбі на випередження.
5500550155025503
У класі седанів першість довгий час тримало імените німецьке ательє Brabus, яке явило на світ Mercedes-Benz CLS-Class, оснащений надпотужним двигуном з дванадцятьма розточеними циліндрами і подвійним нагнітачем. Остання версія даної моделі — «Rocket» — здатна розігнатися до 365,7 км/год. Цим фахівці Brabus дуже засмутили своїх колег з G-Power, які незадовго до дебюту Rocket побудували свій G-Power M5 на базі BMW M5, під капотом якого поставили допрацьовані V10 з парою компресорів. Потужність того агрегату на 50% перевищила початкові показники і досягла відмітки 730 к.с., яких було досить, щоб розігнати седан до 360 км/год.
55045505550855065507
Тепер G-Power вирішив узяти реванш і представив оновлений варіант свого G-Power M5 під скромним ім'ям «Hurricane RS», який видає на 20 к.с. більше, ніж попередник – разом 750 к.с. Якщо вірити даним G-Power, компанія повернула своїй моделі звання найшвидшого негоночного седана – на тренувальній трасі автомобіль набрав швидкість 367,4 км/год.
550955125513
Різниця вийшла дуже незначна, і можна не сумніватися, що Brabus захоче реабілітуватися в очах своїх прихильників. Але G-Power погрожує, що потенціал нагнітачів (G-POWER BI-Kompressor) не вичерпаний, і «при необхідності» фахівці підвищать тиск в системі до 1,0 бар.
55105511
За матеріалами autoua.net та egmcartech.com
5500550155025503
У класі седанів першість довгий час тримало імените німецьке ательє Brabus, яке явило на світ Mercedes-Benz CLS-Class, оснащений надпотужним двигуном з дванадцятьма розточеними циліндрами і подвійним нагнітачем. Остання версія даної моделі — «Rocket» — здатна розігнатися до 365,7 км/год. Цим фахівці Brabus дуже засмутили своїх колег з G-Power, які незадовго до дебюту Rocket побудували свій G-Power M5 на базі BMW M5, під капотом якого поставили допрацьовані V10 з парою компресорів. Потужність того агрегату на 50% перевищила початкові показники і досягла відмітки 730 к.с., яких було досить, щоб розігнати седан до 360 км/год.
55045505550855065507
Тепер G-Power вирішив узяти реванш і представив оновлений варіант свого G-Power M5 під скромним ім'ям «Hurricane RS», який видає на 20 к.с. більше, ніж попередник – разом 750 к.с. Якщо вірити даним G-Power, компанія повернула своїй моделі звання найшвидшого негоночного седана – на тренувальній трасі автомобіль набрав швидкість 367,4 км/год.
550955125513
Різниця вийшла дуже незначна, і можна не сумніватися, що Brabus захоче реабілітуватися в очах своїх прихильників. Але G-Power погрожує, що потенціал нагнітачів (G-POWER BI-Kompressor) не вичерпаний, і «при необхідності» фахівці підвищать тиск в системі до 1,0 бар.
55105511
За матеріалами autoua.net та egmcartech.com