PDA

Переглянути повну версію : E30 Яке масло лити в м10?


slide
23.05.2014, 11:52:19
Люди підскажіть яке карще масло лити в м10б1,8? 5в40 чи 10в40?

Svyatoslavaraga
23.05.2014, 12:54:37
Лити якісну синтетику, а вже яка синтетика цьому двигуну до одного місця:biggrin:
Це моя думка.

andriy320e30
23.05.2014, 13:32:05
5в50 -10в50-10в60. 5в40 небажано хіба зимою або до 150к пробігу . можна і 10в40 оригінал але міняти на 5к пробігу

slide
23.05.2014, 13:38:28
5в50 -10в50-10в60. 5в40 небажано хіба зимою або до 150к пробігу . можна і 10в40 оригінал але міняти на 5к пробігу
Думаю брати в БіБігруп оригінал 10в40...якщо брати якесь інше то що можна довше їздити чи як? не зовсім розбираюсь в тих маслах)

andriy320e30
23.05.2014, 14:09:44
не зовсім розбираюсь в тих маслах)
так .на 10в60 можеш 12к їздити і воно буде краще ніж 10в40 нове (так образно) . тому що менше міняє вязкість від температури .я би брав 5в50-10в50синтетику і їздив 12к .ніж 10в40 і 5к . є ше 10в40 синтетика на естерах .але вона коштує 150-200гр літра

slide
23.05.2014, 14:19:49
так .на 10в60 можеш 12к їздити і воно буде краще ніж 10в40 нове (так образно) . тому що менше міняє вязкість від температури .я би брав 5в50-10в50синтетику і їздив 12к .ніж 10в40 і 5к . є ше 10в40 синтетика на естерах .але вона коштує 150-200гр літра
То яке краще брати? синтетику 10в60 або 10в50?

temsky740
23.05.2014, 16:19:53
5в50 -10в50-10в60.
Ви свідомо штовхаєте ДВЗ на кончину?
Звідки такі дані?
5в40 небажано хіба зимою або до 150к пробігу
А якщо ДВЗ після капіталки?

{ додано через 9 хвилин }
Думаю брати в БіБігруп оригінал 10в40...
Залежно в якому стані ДВЗ. А так хід думок цілком логічний.
Про 5/50, 10/60 - забудьте і не згадуйте.

BOKSTER
23.05.2014, 18:29:18
Ви свідомо штовхаєте ДВЗ на кончину?
Звідки такі дані?

А якщо ДВЗ після капіталки?

{ додано через 9 хвилин }

Залежно в якому стані ДВЗ. А так хід думок цілком логічний.
Про 5/50, 10/60 - забудьте і не згадуйте.

+1!

andriy320e30
23.05.2014, 19:22:03
о 5/50, 10/60 - забудьте і не згадуйте.
тут ви неправі . на повишених зазорах ці масла ідеально працюють .то не м50 і вище.
10в40 то немасло порівняно бо при нагрузках там вязкість на стільки падає що світить лампа тиску на хх. то в моторах м10-м20-м30 з пробігом поза 200к провірено собою .на м10 масло 5в50 -10в50 синтетика найкраще робить в літом і нагару нема зовсім на моторі . на м50 і вище там інша історія

{ додано через 10 хвилин }
А якщо ДВЗ після капіталки?

тоді так . я ж кажу після 150к пробігу .але в м10 ніколи в житті ніхто не капіталить тому що невигідно міняють кольца вкладиші макс .там є свої особливості такі як знок корпусу розпредвалу і осі коромисел при якому тиск масла падає в системі і зазори на колінвалі там більші ніж в м40 - м50 з заводу .тому на такі мотори треба лити масла з допуском бмв special oil.-таке має наприклад я лию
http://webauto.com.ua/p12093-Maslo_motornoe_Q8_Formula_F1_10W50_1l і ви хочите сказати що бмв оригінал 10в40 краще?бо так книжка пише)
я коли їздив на м20 лив тільки 10в60 бо як нє то мотор вже би 100раз заклинив .-робочий режим був 4000-6000об . а 10в40 на хх тиск світив на всіх тих моторах

{ додано через 12 хвилин }
тільки з власного досвіду .тестів на нагрузку тиск масла .розборки і досліду моторів.
все шо пише виробник в книжці невідповідає дійсності -особливо на весь срок служби то в них до 200-300к пробігу
пс навіть Олег Купе лиє 5в50 .в свій мотор м50 з заводським низом який тримає 1000 коней ,а ви про смерть мотору)а на 10в40 мінералці йому би смерть 100раз вже була

temsky740
23.05.2014, 20:06:23
:dash::dash::dash::dash::crazy::crazy::crazy::crazy:

andriy320e30
23.05.2014, 20:21:58
і ше крім того мало треба підбирати під стиль водіння(робочі обороти і час нагрузки на таких оборотах ) . зовнішню температру.пробіг мотору .конструкцію мотору .тиск на хх на гарячу бо пробіг незовсім показує знос:wink:

temsky740
23.05.2014, 20:25:11
на повишених зазорах
на повишених зазорах адекватні люди думають що робити з ДВЗ в плані ремонта, а не маслом 10/60 його поїти, якого він їсть звичайно менше, ніж 5/40, бо воно при 100С гущє.
Ви подивіться для яких температурних режимів ці масла 5/50, 10/60 і подумайте над тим , як важко буде крихітці м10 , а особливо його насосу перекачувати ці масла і тим зазорам в двигуні.
бо при нагрузках там вязкість на стільки падає що світить лампа тиску на хх
Для цього не масло треба густе підбирати, а ДВЗ лікувати.
Які в м10 нагрузки - ви о ЧЕМ? :rofl: Це що формула 1?
тому що невигідно
тому що впадло в це старье гроші вкладати , скоріше
так
http://webauto.com.ua/p12093-Maslo_motornoe_Q8_Formula_F1_10W50_1l
помиї, а не масло - я на ньому хіба що обкатку зробив 5000 км. Вибачте.

temsky740
23.05.2014, 20:31:22
Топік, залий http://autoprofi.prom.ua/p1878677-maslo-valvoline-maxlife.html
і не парься.
А от якщо лампочка тиску масла горить, то треба думати не про масло.

andriy320e30
23.05.2014, 22:04:14
помиї, а не масло - я на ньому хіба що обкатку зробив 5000 км. Вибачте.
то синтетика з допусками бмв ціною 560гр за 4л якою ви -промиваєте, а рекомендуєте дешеве за 70гр л. а я обкатку роблю на 5в40 .
небуду спорив більше . лампа на хх світила на всіх тих моторах після нагрузки на 10в40 на 10в50-60 ні .після того я ніколи нелию півсинтетику 10в40 в свої мотори . нагрузка - то коли довготривалі обороти 5-6к . походу всі мотори після 200к треба капіталити )

temsky740
23.05.2014, 22:35:17
то синтетика з допусками бмв ціною 560гр за 4л якою ви -промиваєте, а рекомендуєте дешеве за 70гр л. а я обкатку роблю на 5в40 .
небуду спорив більше . лампа на хх світила на всіх тих моторах після нагрузки на 10в40 на 10в50-60 ні .після того я ніколи нелию півсинтетику 10в40 в свої мотори . нагрузка - то коли довготривалі обороти 5-6к . походу всі мотори після 200к треба капіталити )

Усе смислове навантаження тут в тому, що Ви лікуєте хворий ДВЗ тупо маслом з високою в'язкістю при 100С. Це абсурд.
Я не просто так кидаюсь словами. Сам заливаю 5/50. Знаєте чому?
Не тому ,що в мене жре масло і ваноси стучать (їх в мене практично не чути), а тому, що на приборці в тесті робоча температура мого ДВЗ 109С на холостих і мені здається, що 5/40 просто перетворюється у водичку образно кажучи. Тому хочу дати кращі змащувальні властивості при таких умовах. А ще люблю дати V8 під сраку, бо після 140 км/год. цей ДВЗ починає таке ісполнять, що обісратися можна на трасі :biggrin::biggrin::biggrin::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

slide
24.05.2014, 00:04:53
andriy320e30, Питав в БіБігруп казали нема в них оригіналу 10в50....яку фірму тоді лити?

temsky740
24.05.2014, 00:08:18
andriy320e30, Питав в БіБігруп казали нема в них оригіналу 10в50....яку фірму тоді лити?

Такого оригіналу 10/50 взагалі не існує. Я Вам навів приклад, що лити.

slide
24.05.2014, 00:57:15
temsky740, Ок! Не помітив що тут вже дві сторінки обговорень накатали))) Дякую за розясненя! буду 10в40 брати, а там буде видно шо і як)

andriy320e30
24.05.2014, 01:54:45
slide, добре тоді лий 10в40 але red line або motul 300v і запамятай весь шум і знос старих моторів від поганого масла:wink: і гугл тобі в поміч .

{ додано через 9 хвилин }
10в50....яку фірму тоді лити?
я лию Q8 10W50. можеш - мобіл 5в50 .ліквімолі 5в50 або 10в40 попередні .все шо по бмв тільки при ідеальному стані мотора

andriy320e30
24.05.2014, 08:36:49
. Сам заливаю 5/50. Знаєте чому?
Не тому ,що в мене жре масло і ваноси стучать (їх в мене практично не чути), а тому, що на приборці в тесті робоча температура мого ДВЗ 109С на холостих і мені здається, що 5/40 просто перетворюється у водичку образно кажучи. Тому хочу дати кращі змащувальні властивості при таких умовах. А ще люблю дати V8 під сраку, бо після 140 км/год. цей ДВЗ починає таке ісполнять, що обісратися можна на трасі
ну от вже блище до діла .:biggrin:

andriy320e30
24.05.2014, 09:53:16
slide, але незабувай 10в50 може бути синтетика і мінералка то небо і земля.
купи оригінал 10в40 і непрся .буде в два раза дешевше за ситетику.але негазуй там сильно:)
пс.нормальне масло коштує від 100-150гр л і вище:wink:

slide
24.05.2014, 10:03:52
але незабувай 10в50 може бути синтетика і мінералка то небо і земля.
купи оригінал 10в40 і непрся .буде в два раза дешевше за ситетику.але негазуй там сильно
пс.нормальне масло коштує від 100-150гр л і вище
Та напевно так і зроблю а то ніби стою на роздоріжжі і не знаю куди іти :biggrin:
На м10 сильно не погазуєш)))) в основному більше 120 не їзжу а так просратися з "буксами" іноді даю))

andriy320e30
24.05.2014, 11:12:24
slide, але міняти його треба на 5к макс 7.бо воно втрачає всі свої властивості і буде нагар дуже сильний

slide
24.05.2014, 11:27:45
але міняти його треба на 5к макс 7.бо воно втрачає всі свої властивості і буде нагар дуже сильний
Я на машині не кожен день їзжу, раз, два в неділю) вже підраховував то мені його на рік вистачить так що не страшно)

Svyatoslavaraga
24.05.2014, 13:51:19
http://www.2112.ru/showthread.php/23726-Фотографии-двигателей-после-использования-различных-масел?p=494581&viewfull=1#post494581

324disel
26.05.2014, 19:18:32
Лити якісну синтетику, а вже яка синтетика цьому двигуну до одного місця
поставив ти швидко діагноз

andriy320e30
26.05.2014, 19:50:14
0w30 треба лити:biggrin: з допускали bmw LL-04:biggrin:

324disel
26.05.2014, 19:57:24
0w30 треба лити з допускали bmw LL-04
такого нажаль не існує

andriy320e30
26.05.2014, 20:08:26
ну там вроді LL-01 є таке .вроді найдорожче значить найкраще:biggrin:
а ще краще 0W20 але то вже під турбо:biggrin: говорили що мотори клинили на раздва

bmwe36petro
27.05.2014, 19:50:02
пс.нормальне масло коштує від 100-150гр л і вище
ціна в більшості випадків залежить від "розкрученості" бренду

можу запропонувати якісну півсинтетику 10в40 за ціною вдвічі дешевше вищенаведеної та класом якості вищим за оригінал БМВ, якщо цікавить - пиши в приват.

slide
27.05.2014, 21:38:27
ціна в більшості випадків залежить від "розкрученості" бренду

можу запропонувати якісну півсинтетику 10в40 за ціною вдвічі дешевше вищенаведеної та класом якості вищим за оригінал БМВ, якщо цікавить - пиши в приват.
Вже не потрібно) взяв ось таке 85 грн/1л. вроді
http://dneproil.com/image/cache/data-bmw-bmw-10w40-800x800.jpg
Іншим разом звернусь, буду мати на увазі!