PDA

Переглянути повну версію : E34 m51 b25 tds помилка шестерня із зенаком оклику.


Bipyc
25.04.2014, 12:49:25
Маю якусь проблему із своїм тазіком, на ходу заглох мотор і більше не заводиться на панелі приладів висвітлює якусь шестерню із знаком оклику, замітив що вроді як насос в баці не качає соляру. Що значить ця шестерня?

Sergo
25.04.2014, 13:09:29
Check engine, їдь на діагностику, дизеліста...
...
Ще одне - Автомат чи механіка ?

tommy_boy
25.04.2014, 13:25:14
шестерня - коробка автомат

Bipyc
25.04.2014, 13:41:45
Коробка автомат

Sergo
25.04.2014, 13:55:10
Тоді швидше всього проблема в мозгах автомата, хоча дивно, що двигун заглох. Сам автомат працював нормально ?

Це треба на Вулецьку їхати, до Павла... самі наврядчи щось зробите...

_andriy_
25.04.2014, 13:59:45
Це треба на Вулецьку їхати, до Павла... самі наврядчи щось зробите...
шо то за один?

shady333
25.04.2014, 14:12:43
Це треба на Вулецьку їхати, до Павла... самі наврядчи щось зробите...
Павло вже не на Вулецькій, він тепер в Городку

Next
25.04.2014, 14:24:25
tommy_boy, шось дуже подібне до того, що ти описував в іншій темі?

realnero
25.04.2014, 14:28:47
коробка залипла на передачі певно, і не заведеш її поки на паркінг або на нейтраль не поставити. Клєму пробували знімати?

Bipyc
25.04.2014, 14:34:40
Коробка останнім часом підглючувала, коли газу втиснути то вона могла вставати в аварійний режим, дуже мєдленна робилась. Заглушив машину завів і всьо нормально поки знову добре не втиснеш газу.

tommy_boy
25.04.2014, 15:28:58
Коробка останнім часом підглючувала, коли газу втиснути то вона могла вставати в аварійний режим, дуже мєдленна робилась. Заглушив машину завів і всьо нормально поки знову добре не втиснеш газу.
було точно таке саме на попередній тачці. стерлись фрікциони. коробці гайки. шукай б-у... або комплект для переробки на ручну кпп, якшо любиш ручку дьоргати...

Svyatoslavaraga
25.04.2014, 19:35:40
було точно таке саме на попередній тачці. стерлись фрікциони. коробці гайки. шукай б-у... або комплект для переробки на ручну кпп, якшо любиш ручку дьоргати...
Я б не ризикував з б/у, не знати скільки проходить, і там не все так просто, ставились різні види коробок і мозгів, відповідно якщо вони відрізняються, то міняти коробку, проводку і мозги.
В мене був такий випадок, що коробка працювала нормально, на другий день я зняв і відправив цю коробку в Київ, там поміняли масло, поставили на авто, а вона тільки назад їхала...
Тому я б порадив, якщо дуже подобається автомат і авто не збираються продавати, то ремонтувати АКПП, другий варіант - МКПП.

Bipyc
25.04.2014, 21:25:13
а можна по детальніше про варіант ремонту АКПП

Sergo
25.04.2014, 23:58:58
а можна по детальніше про варіант ремонту АКПП

нема смислу.. ремонт від 1000 євро... на 1000 євро можна на таку машину біля 5 коробок б\у взяти. Була така ситуація як в тебе, точ в точ... в один прекрасний день вклякла і не хотіла навіть на аварійному їхати... ставили б\у.

tommy_boy
26.04.2014, 00:44:16
все так і є. ремонт космос

Bipyc
26.04.2014, 08:26:19
що саме космос? За роботу чи запчастини? Якщо за роботу, то мені робота грошей коштувати не буде. Тільки запчастини давай.

tommy_boy
26.04.2014, 10:30:30
якшо робота не коштуватиме, то глянь скільки коштують ремкмоплети тих коробок. введи параметри машини на ЕТК , наприклад bmwfans.info . якшо підходить ціна, знімаєш, дефектуєш, все міняєш, свіже масло, і їздиш ше 400 тис :)

Bipyc
28.04.2014, 14:46:54
Ну його нафік той ремонт ціни ни запчатини космос. Буду брати б/у, є в когось може з форуму автомат?

Next
28.04.2014, 15:00:49
а чого не механіку?

Bipyc
28.04.2014, 15:36:18
а чого не механіку?
На цій машині мені потрібен автомат).

Karabas Barabas
28.04.2014, 16:27:12
Bipyc, не ставай на граблі

Sergo
28.04.2014, 22:26:55
Тільки автомат... нормальна машина тільки на автоматі... знаю декількох людей, які не раз вже пожаліли...

Karabas Barabas
29.04.2014, 10:32:41
б/у автомат - гроші на вітер
знаю схожий випадок, купили одну б/у коробку 2-3 місці і вмерла, купили другу б/у теж не довго служила навіть пробували ремонтувати.. в результаті поставили механіку.
Якщо порахувати загальні витрати то можна було свою зремонтувати і ще би лишилось. Тому щоб не "ставати на граблі" треба або ремонтувати свій автомат і мати гарантію або ставити механіку.

Тільки автомат... нормальна машина тільки на автоматі... знаю декількох людей, які не раз вже пожаліли...
Якщо зробити опитування в клубі то мабуть більшість їздить на механіці, з твоїх слів виходить що у всіх "не нормальні машини"

Не потрібно власні вподобання виставляти як аксіому

tommy_boy
29.04.2014, 11:37:06
я купував автомат б-у, і все було норм, треба знати де купувати, з якої машини ітд, а не в бариг під мостом...

механіку тоже ставив, для мене цей варіант взагалі непонятний, нашо ті передачі переключати, особливо по місту в пробках... але кожен їздить на чому хоче, тому рішайте самі...

Sergo
29.04.2014, 14:46:33
Кожному своє, я ненавидив автомат, тільки тру механіка... поки не попробував тіптрон на е46 - це реально перший автомат, на якому я їздив і мені все сподобалось! Як він реагує на кікдаун, як переключає, як кілішує коли на 2.2 тис переключати, а коли і на 5 тис, спорт-режим і так далі... А на рахунок механіки - в БМВ теж дуже гарна механіка, також дуже подобається... але єдине, що замітив - особливо на е34, на е36 трохи менше - якби власники не міняли полуосі, редуктори і так далі - всеодно остається удар при переключані.

realnero
01.05.2014, 19:53:49
особливо на е34, на е36 трохи менше - якби власники не міняли полуосі, редуктори і так далі - всеодно остається удар при переключані.
Е34 важка машина, і там часто вбивається синхронізатор між 1 і 2 передачею(від того шо люблять тиснути) і від цього стук теж зявляється. на легших машинах того немає