СашаЕ39
22.04.2014, 12:58:09
Шановні друзі Христос Воскрес
прошу поради
БМВ 523і 1999 р.в. двохваносний
При заміні свічок майстром було запропоновано заміряти компресію в циліндрах (на всякий випадок) результат не порадував, і так результат по циліндрах:
1-11,5
2-11,5
3-8
4-11
5-6
6-11,5
Після цього в 3-й та 5-й циліндри було залито грамів по 10-15 масля та переміряно компресію - в обох 12,5-13
При всіх показах машина їде добре, на мою думку, масла не бере
Що робити?
1. вскритіє саме останнє діло, але можливо прийдеться;
2. пробувати розкоксувати кольця, якщо вони позалипали, Лавром, вінсом чи керосінчиком - хто що чув з даного приводу, хто сам робив такі процедури???? чи допомагяє при таких різницях компресії
3 їздити далі і не морочити собі голову і в подальшому не міряти без потреби компресію, щоб добре спати.
П.С. компресію міряли двома компресометрами, щоб бути впевненими
прошу поради
БМВ 523і 1999 р.в. двохваносний
При заміні свічок майстром було запропоновано заміряти компресію в циліндрах (на всякий випадок) результат не порадував, і так результат по циліндрах:
1-11,5
2-11,5
3-8
4-11
5-6
6-11,5
Після цього в 3-й та 5-й циліндри було залито грамів по 10-15 масля та переміряно компресію - в обох 12,5-13
При всіх показах машина їде добре, на мою думку, масла не бере
Що робити?
1. вскритіє саме останнє діло, але можливо прийдеться;
2. пробувати розкоксувати кольця, якщо вони позалипали, Лавром, вінсом чи керосінчиком - хто що чув з даного приводу, хто сам робив такі процедури???? чи допомагяє при таких різницях компресії
3 їздити далі і не морочити собі голову і в подальшому не міряти без потреби компресію, щоб добре спати.
П.С. компресію міряли двома компресометрами, щоб бути впевненими